Jump to content

Taxi


Absolutionality

Taxi-Missie  

62 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van de Taxi-missie?

    • Leuk!!!
      12
    • Redelijk
      31
    • Taxi? Fuck off! Loopt altijd mis bij mij!
      17


Recommended Posts

Welkom op het forum, Absolutionality! :cya:

Mag ik je er even op wijzen dat je niet alle 100 klanten achter elkaar hoeft te halen, wil je de Taxi Driver missie voltooien? Je kunt zelf bepalen wanneer, hoeveel en hoe lang je je achter elkaar met de Taxi Driver missie bezig houdt. Het gaat er immers om dat je 100 klanten naar de aangegeven bestemming brengt, maar het maakt niet uit als je tussendoor even een pauze neemt. Dus indien je gesaved hebt ná die 98 klanten opgehaald te hebben, kun je de overige twee alsnog voltooien, wat dus betekent dat je niet helemaal overnieuw hoeft te beginnen.

{Ontopic} Dit zijn niet mijn favoriete missies, maar ik vind het wel een leuk en origineel idee van Rockstar om deze submissie toe te voegen. Het brengt wat variatie in het spel. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik je er even op wijzen dat je niet alle 100 klanten achter elkaar hoeft te halen, wil je de Taxi Driver missie voltooien?
Laat ik als toevoeging dan even melden dat je na die 100 klanten geen groene taxi krijgt, maar de Borgnine Taxi. Deze taxi is naar mijn weten nog altijd rood en dat lijkt niet echt op groen. Overigens is het een geweldige auto, want de Borgnine Taxi is snel én sterk: Perfect voor de straatrace van El Burro.

Verder deel ik de mening van Bling: Het is zeker niet mijn favoriete missie, maar als afwisseling is het zeker wel leuk om te doen. Bovendien leer je de stad een beetje beter kennen tijdens het rondrijden én krijg je dus een geweldige auto als je 100 klanten weg hebt gebracht.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind de taxi missies altijd wel grappig om te doen. en helemaal als je er een beloning voor krijgt, zoals bij Vice city dat je kan jumpen met je taxi is wel vet grappig :bier: . Ook de Nitro bij SA is wel leuk. Maarre je krijgt (behalve die Borgnine en het geld) bij gta3 toch geen beloning?

Link to comment
Delen op andere websites

Redelijk. Het is wel leuk om af en toe te doen. Maar voor de 100% is 100 best veel. In VSC vind ik het ook het leukst. Je gaat daar door heel Vice City rijden. En het is inderdaad meer afwisselender.

Link to comment
Delen op andere websites

Redelijk. Het is wel leuk om af en toe te doen. Maar voor de 100% is 100 best veel. In VSC vind ik het ook het leukst. Je gaat daar door heel Vice City rijden. En het is inderdaad meer afwisselender.

Kijk met jou ben ik het nou eens!!.Redelijk.In Gta VCS en SA vind ik het het leukst

Link to comment
Delen op andere websites

Vind ik wel redelijk hoor.....

Uiteraad is het saai om achter mekaar 100 mensen te vervoeren. maar Bling heeft je dat al uitgelicht :tu:

En taxi missies in San Andreas vind ik natuurlijk leuker (VÉÉL meer locaties :*D )

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het staat toch wel op WikiGTA dat je ze niet achter elkaar moet doen? Anders is kan dit er maar beter bij staan, anders denken nieuwe leden dat dit wel moet en dan krijg je allemaal chaos enzovoorts.

>>> Door Bling: Lees mijn post eens door (enkele posts hierboven dus).<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...