Jump to content

psp


gta sjoerd

Recommended Posts

Idd, en tot nu toe zijn alleen de Stories op de PSP gekomen!

En aangezien dit niet één van de Storie is, komt hij hier niet op uit ;) Denk ik

Bewerkt: door Agent Kellerman
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet zeker dat ie niet op de psp komt.

best wel jammer dat er vaak bepaalde spellen

niet uit komt op een bepaalde console

maar mochtje het waard vinden om een console tekopen

dan zou ik een ps3 kopen als je echt graag gta4 wilt spelen

of blijven hopen dat ie uit komt op de pc .. maar daar is tot nu

toe nog niks over bekend..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het niet. Zoals hanneswasco al zei, de psp kan dit niet aan. Je hebt kans dat er nog geen eens een pc versie uitkomt. Laat staan een psp versie! Dus ik denk het niet. Maar een pc versie denk ik wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Jazeker kan het op de psp komen.Maar niet in de vorm die we hebben gezien.Grafisch zal het dan een heel stuk terug geschroefd moeten worden (of in een wat oudere engine) maar dit zal dusdanig veel tijd kosten dat men dit natuurlijk niet gaat doen.

Dit topic bestaat al. Hieronder vind je de linkjes naar deze topics.

>>>Topic 1<<< >>>Topic 2<<< >>>Topic 3<<< >>>Topic 4<<<

Genoeg topic's of moet ik nog even doorzoeken?

Gratz.

Boris H.

Aha... ook nog eens reden genoeg om te weten dat dit een overbodig topic is.

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou er best veel geld voor over hebben om bijvoorbeeld voor de psp GTA IV te kunnen kopen met kut-graphics (LCS -achtig) en dan maar 1 of 2 missielijnen. Nog steeds 60 euri waard voor mij howr. Ik neem aan dat de psp dat best aan kan. Mogen ze er wat bij betreft ook nog alle gebouwen dr uit halen waar je in kan. Zolang de voertuigen en wapens maar blijven, en de stad zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou er best veel geld voor over hebben om bijvoorbeeld voor de psp GTA IV te kunnen kopen met kut-graphics (LCS -achtig) en dan maar 1 of 2 missielijnen. Nog steeds 60 euri waard voor mij howr. Ik neem aan dat de psp dat best aan kan. Mogen ze er wat bij betreft ook nog alle gebouwen dr uit halen waar je in kan. Zolang de voertuigen en wapens maar blijven, en de stad zelf.

Ja, want bij de psp is het voordeel dat je er overal op kan spelen, in tegenstelling tot de ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, mensen; Boris H. heeft toch al aangetoond dat hier al meerdere topics van zijn? Zelfs zeer recentelijk nog, dus het lijkt mij verstandig om te wachten op een slotje. Helaas is Dutchy3010 door een ongeval in haar sport tijdelijk minder aanwezig, maar het maakt het er niet minder op dat het overbodig is om meerdere topics van hetzelfde onderwerp aan te maken. En het moge duidelijk zijn dat de huidige PSP, GTA IV niet aan zal kunnen, tenminste absoluut niet met de kwaliteit uit de trailer.

Nogmaals, laat dit topic rusten en ga (zinnig) verder in de andere topics indien die niet al gesloten zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

SummerBase heeft al gezegd dat dit topic vaker is geweest en dus zal worden gesloten. Waarom, Grove-Member, ga je dan nog posten? Dit is dus gewoon spam. Helaas kunnen we op dit forum nooit iets rustig af laten zakken als het een nutteloos topic is... :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...