Jump to content

AZ wordt kampioen wat vind jij daarvan?


Jow Tommy Verceti

Recommended Posts

Ik open dit topic omdat het nu vrijwel zeker is dat AZ kampioen wordt dus onderscheidt dit topic zich van de andere.

Ik vind het wel terecht dat AZ kampioen wordt, want zij hebben gewoon het mooiste voetbal laten zien en ik mag psv gewoon niet. Eigenlijk hoopte ik dat ajax kampioen zou worden maar ik gun het AZ wel

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Goliat

    8

  • NandroDavids

    3

  • Mister.X

    3

  • NilsHolgersson

    3

Top Posters In This Topic

PSV wordt geen kampioen meer....ik weet dat AJAX en AZ geen punten laat lichen ja en dan moet PSV met 10-0 winnen of meer om op de 1ste plek te komen..

Van mij mag AZ kampioen worden :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

het is echter nog helemaal niet zeker alles is nog mogelijk :?

AZ moet tegen Excelsior en die moeten al nacompetitie spelen dus die gaan zich daarop concentreren dus AZ wint echt wel van Excelsior en al helemaal als ze dan kampioen worden. Ajax staat 6 doelpunten achter op het doelsaldo van AZ dus moeten zij met 6 doelpunten meer winnen van willem 2 dan AZ van Excelsior wint. Je mag er dus vanuitgaan dat AZ kampioen wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

PSV moet echt een andere trainer zoeken..... ze moeten die doek weer ophangen bij de Philips stadion 'Rot op Koeman'

hij verneukt heel het PSV team.... Is Alex fit haalt hij hem eruit..Meteen een doelpunt voor FC Utrecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mag AZ wel kampioen worden, al doet het wel een beetje pijn in mijn Amsterdamse hart. Iedereen die het beste voetbal speelt gun ik de titel, en wat mij betreft hadden Ajax of PSV het ook mogen worden. Het enige wat ik vervelend vind is dat die arrogante Van Gaal straks weer zo mogelijk nóg arroganter gaat zitten zeuren in elk programma wat je opzet.....hij heeft een prima prestatie neergezet maar ik heb liever dat wij dat zeggen in plaats dat we dat steeds van hém moeten horen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mag AZ wel kampioen worden, al doet het wel een beetje pijn in mijn Amsterdamse hart. Iedereen die het beste voetbal speelt gun ik de titel, en wat mij betreft hadden Ajax of PSV het ook mogen worden. Het enige wat ik vervelend vind is dat die arrogante Van Gaal straks weer zo mogelijk nóg arroganter gaat zitten zeuren in elk programma wat je opzet.....hij heeft een prima prestatie neergezet maar ik heb liever dat wij dat zeggen in plaats dat we dat steeds van hém moeten horen :duh:

ik ben het 100 % met je eens :bier: !

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mag AZ wel kampioen worden, al doet het wel een beetje pijn in mijn Amsterdamse hart. Iedereen die het beste voetbal speelt gun ik de titel, en wat mij betreft hadden Ajax of PSV het ook mogen worden. Het enige wat ik vervelend vind is dat die arrogante Van Gaal straks weer zo mogelijk nóg arroganter gaat zitten zeuren in elk programma wat je opzet.....hij heeft een prima prestatie neergezet maar ik heb liever dat wij dat zeggen in plaats dat we dat steeds van hém moeten horen :duh:
Op de eerste helft van je post kan ik beamend ja-knikken, maar over het tweede deel ben ik dan toch een andere mening toegedaan. Ik heb géén Amsterdams hart, maar ben al wel m'n hele leven voor Ajax, dus wat dat betreft zou het jammer zijn als AZ kampioen wordt. Maar op basis van het mooie voetbal dat AZ wekelijks op de mat ligt kan ik er wel mee leven...helemaal als het alternatief PSV zou zijn, want dat is geen mooi voetbal.

Louis van Gaal vind ik in tegenstelling tot een heleboel andere mensen een vermakelijk persoon op persconferenties. Je mag het arrogant noemen, maar op basis van zijn kwaliteiten heeft hij naar mijn idee wel recht van spreken. Een toptrainer die een topprestatie neerzet met een ploeg als AZ mag best wat arrogante trekjes hebben. Want als AZ kampioen wordt blijkt het niet arrogant te zijn...

Maar goed, ik blijf nog hoop houden op Ajax, alhoewel de kans dat AZ punten gaat laten liggen tegen Excelsior wel klein is. Maar ik kan me een titelkandidaat herinneren die tegen Excelsior niet verder kwam dan een 2 - 2-gelijkspel, dus daar heb ik m'n hoop nu maar op gevestigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is inderdaad een topic met de vraag of PSV het gaat redden, maar daar gaat dit topic totaal niet over. Hier kun je vertellen wat je ervan vindt als AZ volgende week kampioen zou worden. Inderdaad zou dat ook in het andere topic passen, maar wegens de spanning in de Eredivisie lijkt een topic als deze me helemaal niet verkeerd.

Daarnaast zou het trouwens fijn zijn als je dit soort dingen aan de Moderators overlaat. Als je naar de Online gebruikerslijst kijkt zie je dat er aardig wat Moderators online zijn en als die niet ingrijpen zal het wel goed zitten...

Link to comment
Delen op andere websites

Het interresante van dit topic is dat de titel al helemaal niet klopt, lees bijvoorbeeld dit artikel op VI.nl:

Ten Cate: 'Kesler kan 't beste in Tilburg zitten'

22/4/2007 18:25

Voor Henk ten Cate bestaat er geen twijfel: 'Ajax wordt kampioen.' De Amsterdamse coach rekent onder meer op een verrassing van Excelsior.

'Ik denk dat wij zondag met de kampioensschaal in onze handen staan.' Ten Cate liet na afloop van de 5-2 zege op Sparta zijn gevoel spreken. Bovendien rekent hij erop dat in Rotterdam een vriend hem te hulp schiet.

'Ik zie AZ niet winnen van Excelsior. Mijn vriend Ton Lokhoff is daar trainer. Reken maar dat hij zijn ploeg even op scherp gaat zetten. Ik voorzie daar een uitslag van 1-1', aldus de Ajax-coach. 'Excelsior speelde ook al 0-0 tegen PSV en 2-2 tegen Ajax.'

'Iedere speelronde gebeuren er rare dingen. Volgende week wordt er ook weer een ploeg verrast. Ik denk dat AZ aan de beurt is. PSV moet eigenlijk twee doelpunten op ons goed moet maken', zei Ten Cate over de kansen van de Brabanders, dat de competitie afsluit met een duel met Vitesse. 'Dat gaat die ploeg niet lukken. Directeur Kesler van de KNVB moet zondag de kampioenschaal uitreiken. Ik denk dat hij het beste in Tilburg op de tribune kan gaan zitten.'

Alleen al door dit artikel heb ik er alle vertrouwen in dat Ajax kampioen wordt. :dans: :dans:

Daarnaast kan AZ totaal niet met druk omgaan, dat hebben ze nog nooit laten zien omdat ze ook nog nooit eerste stonden.

:klap::dans:A.F.C. Ajax: KAMPIOENEN :dans::klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf erbij wat ik had gezegt. AZ pakt hem en dan kan ik met koninginnen dag in Alkmaar extra veel bier drinken, en helemaal dood gaan. AZ speelt het hele seizoen al heel erg goed, en hun gun ik het gewoon volledig. Ze pakken ook gewoon die andere beker trouwens. :dans:

@Goliat (L) wjnmk lekkerding.

Bewerkt: door PizzaTonno
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...