Jump to content

AZ wordt kampioen wat vind jij daarvan?


Jow Tommy Verceti

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Goliat

    8

  • NandroDavids

    3

  • Mister.X

    3

  • NilsHolgersson

    3

Top Posters In This Topic

Ik wil ook naar die wedstrijd, heerlijk om te zien hoe ajax keihard de grond in geboord gaat worden. :eten:

Tja dan moet je een spam bericht hieronder gaan plaatsen Jorge :puh:

@Jorge. Wat ben je toch een skat. echt mijn lieve beertje.

Bewerkt: door PizzaTonno
Link to comment
Delen op andere websites

BTW, Goliath was me net ff iets voor, ik wou dat Martijn van mij hield :$

Trio?

>>> Door GTA-Sheep: Liever niet :(. Maar nu maar weer even ontopic alsjullieblieft.....<<<

Link to comment
Delen op andere websites

:dans: Dat kan niet meer stuk voor AZ, die 3 puntjes bij Excelsior ophalen zou geen probleem moeten zijn en dan worden die jaren mooi voetbal eindelijk beloont. Hopelijk gaan ze ook meteen voor de dubbel, ook dat gun ik ze van harte.

Van Gaal mag men zich dan aan storen, ik stoor me evenzo aan Ten Cate. Miljoenen excuusjes hoor je door het hele seizoen door, scheids dit scheids dat, maar een opmerking over dat cadeautje van de scheids kan er niet vanaf natuurlijk. Dat cadeautje is nota bene net het verschil in doelsaldo met PSV. Pak die dubbel maar Van Gaal, hebben ze in ieder geval ook niets meer te zeuren over hoeveel prijzen je hebt gewonnen afgelopen 10 jaar (als trainer).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel leuk, een keer wat anders dan Ajax of PSV. Ik heb niks met AZ-supporters (als het straks weer minder gaat zitten ze toch weer bij Ajax) maar ik gun het Van Gaal. Beste coach van Nederland :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

ik stoor me evenzo aan Ten Cate. Miljoenen excuusjes hoor je door het hele seizoen door, scheids dit scheids dat, maar een opmerking over dat cadeautje van de scheids kan er niet vanaf natuurlijk.

Dit is gewoon een goede trainers strategie, eigen fouten of die van een speler toegeven is desastreus voor het moraal binnen een team. Ik kan alleen maar zeggen dat Ten Cate briljant is in het beschermen van de teamsfeer en dat is ook een van de dingen die hem zo'n goede trainer maakt.

Gister nog, als hij reëel is geeft hij gewoon toe dat AZ niet meer in te halen is, maar wat doet hij? Hij geeft iedereen en alles het gevoel dat het voor ajax nog steeds kan, en dat zal tegen Willem II maar ook zeker bij Excelsior-AZ te merken zijn. Reken maar dat dit de druk bij AZ verhoogd. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

PSV heeft het mooi verneukt. Ik gun het AZ wel, al is het nog niet beslist. PSV verdient het zo ook niet vind ik, 11 punten weggeven is gewoon teeringslecht.

Kijk met jou ben ik het eens.AZ is een leuke ploeg en ze verdienen het ook wel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gun het AZ wel , omdat hun het meest stabiele team dit jaar zijn geweest. Ik ben voor Psv , maja die zijn opzich niet zo heel slecht meer bezig. Maja het was te verwachten dat Fc Utrecht er voor zou gaan.

AZ KAMPIOEN :dans: (ook al ben ik voor PSV)

Link to comment
Delen op andere websites

we zullen nog zien wie er kampioen word,

het is natuurlijk 99% kans dat az het word maar ALS ajax met 6-0 zou winnen en AZ zou door rare redenen 0-0 of zelf 0-1 verliezen loopt toch ajax er mee weg.

spannendste eind van competitie in nederland wat ik nog heb meegemaakt, alleen jammer dat het doelsaldo verschil 6 is, als het 3 was bijv zou het er helemaal om spannen ^^

maar ik denk dat het word:

1- AZ

2- AJAX

3- PSV

Link to comment
Delen op andere websites

we zullen nog zien wie er kampioen word,

het is natuurlijk 99% kans dat az het word maar ALS ajax met 6-0 zou winnen en AZ zou door rare redenen 0-0 of zelf 0-1 verliezen loopt toch ajax er mee weg.

spannendste eind van competitie in nederland wat ik nog heb meegemaakt, alleen jammer dat het doelsaldo verschil 6 is, als het 3 was bijv zou het er helemaal om spannen ^^

maar ik denk dat het word:

1- AZ

2- AJAX

3- PSV

Ja maar het kan ook zijn dat AZ wint dus kampioen.

Dat Ajax met 1-0 wint.

Dat Psv met 3-0 wint van Vitesse en dan is Psv als nog 2de :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo kan je er heel veel variabelen op los laten, zo kan dit ook:

AZ speelt gelijk

Ajax wint met 1-0

PSV wint met 4-0

Dan is PSV toch echt kampioen, als is die kans op dit moment nog wel het kleinst maar wel aanwezig. Laten we er maar van uitgaan dat Ajax kampioen wordt, waar kan je trouwens Ajax-Eredivisiewinnaar 2006/2007-shirtjes kopen? :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...