Jump to content

AZ wordt kampioen wat vind jij daarvan?


Jow Tommy Verceti

Recommended Posts

...waar kan je trouwens Ajax-Eredivisiewinnaar 2006/2007-shirtjes kopen?
Ik denk persoonlijk niet dat iemand het aandurft om er daar alvast 500.000 van te laten drukken......
Ach, ik ken een bepaalde Rotterdamse club die niet eens zo lang geleden een DVD'tje liet maken van de 2 overwinningen op Ajax dat seizoen. Om vervolgens in de play-offs doodleuk keihard te worden uitgeschakeld door datzelfde Ajax... :D

Overigens ben ik iets minder hoopvol dan Goliat, want ik ben bang dat AZ het gewoonweg niet gaat laten liggen tegen Excelsior. De spelers hebben misschien niet de ervaring van het spelen om een kampioenschap, maar Louis van Gaal des te meer en hij kan als geen ander zijn spelers op scherp zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Goliat

    8

  • NandroDavids

    3

  • Mister.X

    3

  • NilsHolgersson

    3

Top Posters In This Topic

Zo kan je er heel veel variabelen op los laten, zo kan dit ook:

AZ speelt gelijk

Ajax wint met 1-0

PSV wint met 4-0

En dit hoop ik echt... :puh:

maar het zal moeilijk zijn :(

PSV EINDHOVEN :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo kan je er heel veel variabelen op los laten, zo kan dit ook:

AZ speelt gelijk

Ajax wint met 1-0

PSV wint met 4-0

En dit hoop ik echt... :puh:

maar het zal moeilijk zijn :(

PSV EINDHOVEN :dans:

AZ speelt echt niet gelijk tegen Excelsior...

Link to comment
Delen op andere websites

maar Louis van Gaal des te meer en hij kan als geen ander zijn spelers op scherp zetten.

Jep, maar als zijn manier ooit in Amerika op TV wordt uitgezonden blijft er door de *beeb* toon maar weinig gesproken woorden over. :clown:

Om nog over de discussie terug te komen, bedenk hoe groot de druk bij AZ moet zijn voor de wedstrijd. Je moet in 1 wedstrijd iets beslissen waar je het hele seizoen over hebt gedaan. Ik denk dat dit veel moeilijker is dan bijvoorbeeld een CL finale. En zoals ik al zei, de Amsterdamse bluf die door Ten Cate gespeeld wordt wekt bij mij nog het meeste vertrouwen. Alle vormen van statistiek kunnen altijd nog steeds niet op tegen gevoel. :klap:

Ik ga trouwens(hopelijk) zondag naar de Amsterdam ArenA, daar is op een groot scherm de ontknoping van de eredivisie te zien en er is daar als t goed is een groot feest wanneer bekend is dat Ajax kampioen is. En dan ben ik natuurlijk gelijk in Amsterdam om de spelersbus thuis te zien komen. Zoals dat in 2002 ook gebeurde toen ze uit Nijmegen kwamen na een overwinning op NEC wat de kampioenschaal veilig stelde. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Jep, maar als zijn manier ooit in Amerika op TV wordt uitgezonden blijft er door de *beeb* toon maar weinig gesproken woorden over. :clown:

Ik heb hem anders nooit horen vloeken..

Link to comment
Delen op andere websites

Jep, maar als zijn manier ooit in Amerika op TV wordt uitgezonden blijft er door de *beeb* toon maar weinig gesproken woorden over. :clown:

Ik heb hem anders nooit horen vloeken..

Heb je weleens TV beelden gezien in de kleedkamer?

__

Verder heb ik een verhaal wat mischien wel hoop geeft, het was gisteren te zien in de late uitzending van het sportjournaal.

Barcelona moest met Cruijff als trainer ooit tegen een club(naam vergeten) winnen tijdens de laatste competitiewedstrijd. Daarbij was het afhankelijk van Deportiva la Coruna wat moest verliezen of gelijk spelen om geen kampioen te worden mits Barca zou winnen. Uiteindelijk speelde Depor gelijk en won Barca vrij ruim, ongelooflijk toch dat je het laat liggen als je het in eigen hand hebt. Precies wat zondag met AZ gaat gebeuren.. :klap::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen Deportivo speelde volgens mij tegen Valencia (was zelfs nog een thuiswedstrijd).

Laat AZ maar lekker kampioen worden, ik kan niet wachten op de persconferentie van Louis :dans:...

Ten Cate zal dan wel met het excuus komen dat het aan Excelsior lag dat Ajax niet kampioen is geworden, het ligt volgens Henkie immers nooit aan Ajax zelf ;)

Maargoed, wordt hopelijk feestvieren in Alkmaar komend weekend :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen Deportivo speelde volgens mij tegen Valencia (was zelfs nog een thuiswedstrijd).

Laat AZ maar lekker kampioen worden, ik kan niet wachten op de persconferentie van Louis :dans:...

Ten Cate zal dan wel met het excuus komen dat het aan Excelsior lag dat Ajax niet kampioen is geworden, het ligt volgens Henkie immers nooit aan Ajax zelf ;)

Maargoed, wordt hopelijk feestvieren in Alkmaar komend weekend :dans:

Nee, Louis is een fijne sympatieke man.. :schater:

Als iemand altijd zeikt vooral tegen de pers als het resultaat tegenvalt dan is het dhr. v. Gaal wel. En dan ook op de minst vriendelijke manier..

Zoals ik al zei, het is niet slim om in het openbaar je kritiek op het team te uiten. Een veel gemaakte fout van Ten Cate in de eerste helft van het seizoen. Dat is ook door de spelers zelf aangegeven en hij heeft daar ook naar geluisterd.

Alleen Deportivo speelde volgens mij tegen Valencia (was zelfs nog een thuiswedstrijd).

Ik acht het verschil tussen Depor en Valancia ook gelijk aan dat tussen AZ en Excelsior. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geboren en getogen in Rotterdam (getogen niet, maar wel geboren :puh:), dus het lijkt me duidelijk voor wie ik ben... Come on Excelsior!

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

Jep, maar als zijn manier ooit in Amerika op TV wordt uitgezonden blijft er door de *beeb* toon maar weinig gesproken woorden over. :clown:

Ik heb hem anders nooit horen vloeken..

Heb je weleens TV beelden gezien in de kleedkamer?

Nee, zijn die er? YouTube linkje?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...