Jump to content

From zero to hero

Bv202

Recommended Posts

Die missie wil me maar niet lukken :-(

Voor het stuk met de hunter schieten die gasten in die auto's m'n vrachtwagen al teveel kapot...als ik over de brug ben, lukt het niet meer met de politie.

Heeft iemand hints hiervoor? :puh:

PS: IK heb het over de ps2 versie, niet de psp.

Bewerkt: door Bv202
Delen op andere websites

Deze missie is moeilijk ja.

-je kan proberen zigzag over de weg te rijden

-of voor lance vance

-en dan ben je makkelijk op die brug.

Die gangs blijven achter lance dus als jij voor lance rijd komen ze niet ;)

Snap je :?

Veel succes

Delen op andere websites

Gewoon snel proberen rijden en bij de hunter zie je als de hunter een bom laat vallen al waar ie gaat landen dus dan al naar de andere kant rijden.

Van die gasten in die auto's moet je gewoon wegrijden en proberen nooit te botsen zodat je snelheid haalt.

En als ze op je zitten te schieten kan je eens een drive-by uitvoeren. en als ze achter-naast je rijden.

Dan kan je eens handremmen zodat ze nog wat naar voor schieten en nog wat achter je moeten zoeken.

Edit: Woozie300 was me voor...

Bewerkt: door hanneswasco
Delen op andere websites

Die missie wil me maar niet lukken :-(

Voor het stuk met de hunter schieten die gasten in die auto's m'n vrachtwagen al teveel kapot...als ik over de brug ben, lukt het niet meer met de politie.

Heeft iemand hints hiervoor? :puh:

Hey Bv202, veel mensen hebben moeite met deze missie. Tik maar eens 'From Zero To Hero' in op de zoekfunctie. Het is ook een moeilijke missie, en tevens ook de missie waarin je toegang tot het tweede eiland krijgt. Het begint allemaal in het hotel van Lance, waar de 2 broers weer eens ruzie krijgen. Hij praat over de coke van Jerry Martinez, die jij moet gaan halen. Samen met 2 andere mannen moet je eerst een simpel ritje maken naar Little Haiti, ik denk dat dat geen problemen opleverd. Als je eenmaal aangekomen bent moet je wat mannen vermoorden, neem hiervoor een SMG of een ander wapen waarmee je snel kan schieten. Houdt Lance ook in de gaten, rechts boven in beeld zie je zijn health meter. Nadat je de mannen hebt vermoord krijg je een filmpje, waarin je de truck in stapt. Martinez neemt een kijkje vanuit zijn helikopter en jij en Lance zijn gespot. Rijdt zo snel mogelijk weg en volg de truck voor je, die weet de weg. Rijdt snel maar beschadig de truck niet al te veel, want schade kan je erg slecht gebruiken. Na een tijdje komen er schietende auto's langs, probeer deze zo veel mogelijk te ontwijken, en als het kan, kan je er op in rijden, want je beukt ze helemaal weg. Als je bij de brug bent komt Martinez weer langs, schietend vanuit zijn helikopter. Rijdt vooral zigzaggend, hierdoor wordt je weinig geraakt. Als je over de brug bent krijg je ook nog eens een wanted level van 4 sterren. Het enige wat je hoeft te doen is de andere truck te volgen, let niet op de politiewagens. Als je bij Lance zijn villa bent, ben je veilig. Hierna is het mission passed.

Als dit niet lukt kan je natuurlijk altijd een savegame aanvraag doen, veel succes!

Edit: Erg laat :muur:

Bewerkt: door M4X
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...