Jump to content

Love on the rocks


Thomas_Warnaar

Recommended Posts

Hey iedereen, Ik zit bij de laatste missie van het 2e eiland, Love on the rocks. Ik las dat je een belletje krijgt en dat je dan iemand moet ontmoeten. Ik heb een belletje gehad maar ik weet niet wat er gezegd werd omdat er thuis iemand doorheen lulde. meteen daarna heb ik gesaved dus ik kan het belletje niet nog een keer krijgen. ik zie geen checkpoint op de radar. Weet iemand wat ik moet of kan doen? misschien heeft iemand een savegame die bij mij in de buurt komt. Ik heb behalve de hoofdmissies zo goed als niks uitgespeeld, 20 hidden packages, in totaal 33% completed.

Help me PLZ PLZ PLZ dan ben ik eeuwig dankbaar!

PS. Als je een save game hebt dan graag zonder cheats!

Bewerkt: door Thomas_Warnaar
Link to comment
Delen op andere websites

Beste 'Thomas_Wanaar', ik heb dit ook voor iemand uitgezocht bij GTA Vice City, ik zal je aanraden een savegame te downloaden uit het desbestreffende topic tussen de vastgeplakte. De naam is GTA LCS: De savegames.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen, Ik zit bij de laatste missie van het 2e eiland, Love on the rocks. Ik las dat je een belletje krijgt en dat je dan iemand moet ontmoeten. Ik heb een belletje gehad maar ik weet niet wat er gezegd werd omdat er thuis iemand doorheen lulde. meteen daarna heb ik gesaved dus ik kan het belletje niet nog een keer krijgen. ik zie geen checkpoint op de radar. Weet iemand wat ik moet of kan doen? misschien heeft iemand een savegame die bij mij in de buurt komt. Ik heb behalve de hoofdmissies zo goed als niks uitgespeeld, 20 hidden packages, in totaal 33% completed.

Help me PLZ PLZ PLZ dan ben ik eeuwig dankbaar!

PS. Als je een save game hebt dan graag zonder cheats!

Je kunt 2 dingen doen:

1) Je zegt dat je het telefoontje al gehad hebt, het maakt niets uit of je het niet hoort of dat je het halverwege weg doet. Het D'tje zal altijd verschijnen. Behalve als je niet opneemt. Ga even naar Love's Bulding kijken of er geen marker is. Is dit niet het geval kijk je even op je Map (Start Button) of er geen andere tekentjes zijn die je eerst moet halen. De missies van Ned Burner, die zich als een priester voor doet, moeten bijvoorbeeld zijn gehaald wil je Love On The Rocks unlocken.

Voor als je de locatie bent vergeten van het Love Media Bulding:

post-40486-1177592527.png

2) Download een Savegame uit het desbetreffende Topic: Grand Theft Auto: Liberty City Stories, De Savegames

Download de gene voor Love On The Rocks, Counterfeit Count. Dan kun je Love On The Rocks nog zelf doen.

Download de gene ná Love On The Rocks, dan is hij al gedaan en heb je toegang tot Shoreside Vale

Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen, Ik zit bij de laatste missie van het 2e eiland, Love on the rocks. Ik las dat je een belletje krijgt en dat je dan iemand moet ontmoeten. Ik heb een belletje gehad maar ik weet niet wat er gezegd werd omdat er thuis iemand doorheen lulde. meteen daarna heb ik gesaved dus ik kan het belletje niet nog een keer krijgen. ik zie geen checkpoint op de radar. Weet iemand wat ik moet of kan doen? misschien heeft iemand een savegame die bij mij in de buurt komt. Ik heb behalve de hoofdmissies zo goed als niks uitgespeeld, 20 hidden packages, in totaal 33% completed.

Help me PLZ PLZ PLZ dan ben ik eeuwig dankbaar!

PS. Als je een save game hebt dan graag zonder cheats!

Je kunt 2 dingen doen:

1) Je zegt dat je het telefoontje al gehad hebt, het maakt niets uit of je het niet hoort of dat je het halverwege weg doet. Het D'tje zal altijd verschijnen. Behalve als je niet opneemt. Ga even naar Love's Bulding kijken of er geen marker is. Is dit niet het geval kijk je even op je Map (Start Button) of er geen andere tekentjes zijn die je eerst moet halen. De missies van Ned Burner, die zich als een priester voor doet, moeten bijvoorbeeld zijn gehaald wil je Love On The Rocks unlocken.

Voor als je de locatie bent vergeten van het Love Media Bulding:

post-40486-1177592527.png

2) Download een Savegame uit het desbetreffende Topic: Grand Theft Auto: Liberty City Stories, De Savegames

Download de gene voor Love On The Rocks, Counterfeit Count. Dan kun je Love On The Rocks nog zelf doen.

Download de gene ná Love On The Rocks, dan is hij al gedaan en heb je toegang tot Shoreside Vale

AHA! ik had die priester nog niet uitgespeeld! ik dacht dat dat gewoon een onbeduidende zijmissie was! Ok dan dat ga ik proberen! ontzettend bedankt voor de hulp allebij!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...