Jump to content

Gta vice city update


PowerPats

Recommended Posts

Toen ik net gta vice city speelde en na een uurtje spelen weer stopte kwam er een bericht van dat er

een update voor vice city was.

Dus ik werdt doorgelinkt naar een officiele rockstar site en downloade die update.

Toen ik daarna weer wou spelen en een trainer wou gebruiken kwam er opeens een foutmelding

met de boodschap dat de trainer het niet goed zou gaan doen met de versie die ik nu had (van die update)

Dus weet iemand waar je een oude versie voor vice city kan downloaden ?

Bij voorbaat dank.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik net gta vice city speelde en na een uurtje spelen weer stopte kwam er een bericht van dat er

een update voor vice city was.

Dus ik werdt doorgelinkt naar een officiele rockstar site en downloade die update.

Toen ik daarna weer wou spelen en een trainer wou gebruiken kwam er opeens een foutmelding

met de boodschap dat de trainer het niet goed zou gaan doen met de versie die ik nu had (van die update)

Dus weet iemand waar je een oude versie voor vice city kan downloaden ?

Bij voorbaat dank.

Ik denk dat je het beste gta vice city opnieuw kan installeren! Dan heb je de versie zonder update! Dus deze vice city er af gooien via software. En dan Vice City opnieuw installeren. Je savegames blijven gewoon staan! Je hebt dan gewoon weer de oude versie!

hier kan je een trainer downloaden! Die kan je na de installatie er dan opzetten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het al diverse malen weer geprobeert opnieuw te installeren maar hij geeft nog steeds

die melding. Is het niet mogelijk om het bijv te downgraden naar een lagere versie waar die trainer het wel doet ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het al diverse malen weer geprobeert opnieuw te installeren maar hij geeft nog steeds

die melding. Is het niet mogelijk om het bijv te downgraden naar een lagere versie waar die trainer het wel doet ?

Nee.

Mijn antwoord is: Verwijder de map waar GTA VC is geistaleerd, istaleer hem opnieuw, en klaar is kees.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het al diverse malen weer geprobeert opnieuw te installeren maar hij geeft nog steeds

die melding. Is het niet mogelijk om het bijv te downgraden naar een lagere versie waar die trainer het wel doet ?

Zo ver ik weet bestaat er geen downgrader voor Vice City! Mare als je VC via software verwijderd is alles weg behalve de savegames! De upgrade is dan wel weg!!

Je verwijderd VC via sofware op windows XP zo: Start----> Configuratie scherm----> Software. In dat ljstje zoek je VC op. Klink dan op VC en klik op verwijderen! Dan is VC verwijderd!

Op Vista moet je het zo doen: Start----> Configuratie scherm----> Progamma's----> Een progamma verwijderen. Zoek dan VC op klik op verwijderen.

Hierna moet je VC opnieuw installeren. Dan moet de oude versie van Vice City erweer opstaan!

Als hij later weer om update vraagt, klik dan op nee!!!

Lees ook goed de readme door van de trainer! Daar staat hoe hij werkt.

Kan je anders geen screen posten van de melding? Dan kunnen wij jou beter helpen! ;)

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee hoe ik een screen zou moeten posten dus ik schrijf wel wat er staat.

Ik open dus die ultimate trainer en dan komt er zo een klein waarschuwingsvenstertje met de tekst:

You are using a version of GTAVice the trainer was not designed for.

This is UNSUPPORTED and may not function correctly.

Ik heb nu versie 1.1 van vice city door die update en ik moet versie 2 hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Je maakt een screen door op je print screen (prt scr) toets op het toetsenbord te drukken. Dan open je paint en druk je de toetsen Ctrl en V tegelijk in. De screen staat nu in paint. Dan sla je het op de pc. ;)

Hij zegt dat het waarschijnlijk niet kan werken. Dus het is niet zeker! Ik zal dan gewoon doorgaan, want waarschijnlijk doet ie het wel! Doet hij dan toch niet, moet je Vice City opnieuw installeren. Maar hoe dat met upgraden/downgraden zit, weet ik niet! Want volgens mij bestaat er geen downgrader voor Vice City!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook nog even geprobeert en ik deed de cheat spawn policecar en opeens kwamen er 10 romero's uit

de lucht vallen dus hij doet het niet zo heel goed en na een paar minuten sloot het spel zich af.

Ik heb vice city ook al iets van 3 keer opnieuw geinstalleert. Maar ik ben nog steeds radeloos hij doet

het gewoon echt niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat het aan de trainer zelf ligt. Probeer anders een andere trailer te downloaden. Welke trainer heb je nu? Want anders zoek ik wel ff een andere trainer voor je op ;) Misschien dat ie het dan wel doet!

Maar heb je deze problemen ook zonder de trailer? Want misschien kan je computer VC niet aan. Of je computer is te oud of VC is te oud voor jouw pc.

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

Vice city deed het altijd heel goed op mijn computer ook met de trainer.

Ik heb maanden gta vice city gespeeld met die trainer zonder enige problemen.

Ik kan vice city nog steeds spelen maar door die update is mijn vice city spel van versie 2.0 naar 1.1 gegaan ofzoiets

en daarom doet die trainer het niet. Ik heb deze trainer gedownload van deze site volgensmij heette het

gta vice city ultimate trainer v2.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel waar de fout zit dat die andere trainer het niet doet. Als er iets veranderd is aan gtavc.exe dan doet geeft de trainer een foumelding. Je kan proberen dit weer naar de normale setting te veranderen met de VC limit adjuster. Dan moet je wel even vragen naar iemand die de normale settings heeft, want bij ik heb VC helemaal kapot gemod. :clown: Onthoud wel de settings die je nu hebt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...