Jump to content

2 pac weten we nu wel hoor !


harry1985

Recommended Posts

:angry: wie wordt er ook zo gek van die 2 pac die allang gegaan is enzo. ik vind het onzin, dat er ineens meer als 1 over geopend moet worden, had er niet gewoon 1 topic over gekund. vind het behoorlijk doelloos :angry:

wie denkt er net zo over ? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan jou mening net zo goed kwijt in die topic, die topic is niet alleen voor de Tupac-liefhebbers (die ook recht op hun mening hebben), dus jij kan daar ook je stelling kwijt...

En nu graag een slotje want dit vind ik (weer) een te onzinnge topic... <_<

Link to comment
Delen op andere websites

net zo onzinnig als zoveel 2 pac topic`s , dus dacht ik laat ik het ook maar s doen :lol:

Maar stop met die belachelijke 2 pac topics , jee dat die vent nog aandacht krijgt ook ik ben m allang vergeten :D

Bewerkt: door harry1985
Link to comment
Delen op andere websites

net zo onzinnig als zoveel 2 pac topic`s , dus dacht ik laat ik het ook maar s doen :lol:

Maar stop met die belachelijke 2 pac topics , jee dat die vent nog aandacht krijgt ook ik ben m allang vergeten :D

waar slaat dat op? <_< nergens op dus, deze topic is rijp voor een slotje.'

enneh wat melchior al zei: je kan je mening ook daar kwijt.

-SLOTJE-

Link to comment
Delen op andere websites

heb niks tegen 2 pac fans. maar vindt het belachelijk dat je gelijk zoveel topics erover moet beginnen. terwijl er toch alleen nog maar gemixte rommel van komt. en zoveel stelde 2 pac ook niet voor. dus slotje voor de 2 pac topics en niet voor deze. :lol:

Bewerkt: door harry1985
Link to comment
Delen op andere websites

hee FF dimmen jij aub, er moet juist een slotje op deze topic, want jij lokt alleen maar ruzie uit, wees eens volwassen.

Iedereen heeft zijn/haar eigen muziekstijl

Bij nog een keer zo'n grote mond hier neem ik maatregelen, en voor klachten contacteer de admin via PM

Link to comment
Delen op andere websites

:( ik doe niks verkeerds maar ik ga toch ook geen 100 topics aanmaken over cradle of filth enzo <_<

en ben niet op ruzie uit, maar om nu steeds zelfde topics te gaan maken is ook niet nodig... :( toch ? :(

Bewerkt: door harry1985
Link to comment
Delen op andere websites

:( ik doe niks verkeerds maar ik ga toch ook geen 100 topics aanmaken over cradle of filth enzo <_<

en ben niet op ruzie uit, maar om nu steeds zelfde topics te gaan maken is ook niet nodig... :( toch ? :(

voor zover ik weet is er maar 1topic erover en omdan zo'n stampij te gaam maken met f**ck 2pac vind ik nergens op slaan, ik ben ook geen fan van hem, maar ik ga dit soort topics niet maken

Link to comment
Delen op andere websites

Harry, je kan het ergens niet mee eens zijn, maar als er staat ''slotje'' (ondanks dat ie er nog niet hangt) bedoelen we ook slotje.

Zoals we al meerdere malen zeiden, doe een beroep op je meningsuiting in de ANDERE Tupac topic!

Link to comment
Delen op andere websites

oke tekst heb ik aangepast maar ik vind het wel een overdreven gedoe met 2 pac hoor :(

Sjonge jonge omdat je fan bent van iemand anders mogen anderen zeker geen tupac topics meer maken <_<

Nu is er weer zo iemand die amper op het forum is en meteen begint te zeuren

Link to comment
Delen op andere websites

en zoveel stelde 2 pac ook niet voor

ik ben geen fan van 2pac, maar wat jij nou zegt slaat *** op dirk.

2Pac is al 8 jaar dood en nog steeds worden zijn albums verkocht....en nieuwe liedjes over hem gemaakt. dus wat dit betreft, vind ik dat je ongelijk hebt

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...