Jump to content

Bomb da base act 2


gta_sa_gamer

Recommended Posts

Begin pas met schieten als je ongeveer alle leden hebt bekeken, 8 Ball zal pas bij jouw eerste schot gaan rennen waardoor je eerst op je dooie gemak alle leden kunt bekijken. Schiet eerst iedereen bij de boot, de bewakers, neer en daarna pas de rondlopende Cartels. Met die rondlopende Cartels bedoel ik degene die in 8 Ball's pad lopen waardoor hij sneller wordt geraakt. Het schip lat kogels door dus knal gewoon door het schip heen. Op de railing staan ook nog een aantal, knal die ook maar neer. Kijk ook goed naar de tonnen dynamiet op het schip, als er een groepje Cartels dichtbij staat kun je ze in een keer doden door op een ton te schieten.

Ik hoop dat je met deze tips verder komt,

VWO-er

Link to comment
Delen op andere websites

Als aanvulling wil ik iets toevoegen. In een ander topic hierover zijn een aantal andere tips gegeven. Klik hier voor het topic. Een post in het bijzonder kan dienen als aanvulling hiervoor. Klik hier voor deze post. In hetzelfde topic heb ik nog wat aanvullende tips gegeven. Het gaat om deze post.

Link to comment
Delen op andere websites

et wil gwoon niet lukken :duh: 8ball blijft worden doodgeschoten ik krijg die columbians gwoon niet dood voordat 8-ball bij ze is :-(

moet ik niet gwoon met 8ball mee op het schip gaan enze zo neerschieten ?

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg even de 'bewerk'-knop, aub. :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, allesinds dat doe ik toch.

Ik loop gewoon naar de eerste bewakers toe, knal ze neer. Loop het schip op, knal iedereen neer die ik in mijn gezichtsveld zie, ondertussen komt 8-ball al naast mij lopen. Blijf bij hem en vermoord iedereen die een bedreiging vormt. Als de bom dan ontploft dan moet jij niet eens we lopen denk ik, volgens mij kom je dan sowieso op land.

Edit @ onder hieronder: het is hannes :puh: niet wannes.

Bewerkt: door hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Het simpelste dat je kan doen is zorgen dat je een rocket launcher bij je hebt.

Dan op dat gebouw gaan staan.Als je daar bent moet je met een rocket launcher op de twee eerste bewakers schieten.Onderaan de trap.Dan moet je gewoon de hele boot afschieten (van links naar rechts).

Lekker knallen ;):D .En dan niet meer schieten.Gewoon opletten dat je niet op 8 ball schiet.en even wachten.

(je kanondertussen al naar beneden gaan) :Y .En nu zie je dat 8 ball weg loopt van het schip.Dat schip ontploft.

En het is:

mission passed

Link to comment
Delen op andere websites

Goed van je dat hij gelukt is.

Maar je kan hem krijgen via de cheat alle wapens.

Deze staat op wikigta maar ik heb hem al even voor je opgezocht.

PS2:R2,R2,L1,R2,links,onder,rechts,boven,links,onder,rechts,boven.

PC:GUNSGUNSGUNS

Xbox:O,O,L,O,links,onder,rechts,boven,links,onder,rechts,boven

Veel schietplezier :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik probeer hem uittespelen zonder codes dus die gebruikt ik niet

maar tog beankt ;)

Een beetje laat, maar je kunt geen Rocket Launcher vinden op Portland. Je kunt alleen een Rocket Launcher vinden op Shoreside Vale. Kijk maar op deze kaart van WikiGTA.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ja, allesinds dat doe ik toch.

Ik loop gewoon naar de eerste bewakers toe, knal ze neer. Loop het schip op, knal iedereen neer die ik in mijn gezichtsveld zie, ondertussen komt 8-ball al naast mij lopen. Blijf bij hem en vermoord iedereen die een bedreiging vormt. Als de bom dan ontploft dan moet jij niet eens we lopen denk ik, volgens mij kom je dan sowieso op land.

Edit @ onder hieronder: het is hannes :puh: niet wannes.

Hey ze knalle me nog altijd af! wat ik ook doe, ik heb vanalles al geprobeerd. Ik heb de auto's al late ontploffe, ik heb de eerste al gekilld maar dan sterft 8-ball, ik ben ook al het schip opgelopen, daar knallen ze me af met en zonder 8-ball. wete jij betere raad aub want ik zou graag naar de volgende missie willen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey ze knalle me nog altijd af! wat ik ook doe, ik heb vanalles al geprobeerd. Ik heb de auto's al late ontploffe, ik heb de eerste al gekilld maar dan sterft 8-ball, ik ben ook al het schip opgelopen, daar knallen ze me af met en zonder 8-ball. wete jij betere raad aub want ik zou graag naar de volgende missie willen.

Vroeger had ik erg veel moeite met deze missie, maar ik heb zelf een tactiek ontwikkeld. Je neemt gewoon 3 auto's, die rijd je metertje bij metertje vooruit. (Als je ze steeds apart ophaalt, zullen ze verdwijnen.) Deze 3 auto's zet je om 8-ball heen. Als je het goed doet zal hij er niet uitkomen. Als hij er wel uitkomt, dan heeft hem dat de nodige gekost, waardoor voor jou tijd ontstaat om iedereen neer te schieten. Ik doe de missie nog altijd op deze manier, en hij werkt perfect. Ik hoop dat het je lukt, succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...