Jump to content

Vijfde Corporation Verkiezing


PatrickW

Recommended Posts

vergeet je soms dat OWN zelfs een concurrent van De Snater is?
Volgens mij zijn wij niet echt concurrent Dutchy, De Snater en De OWN hebben dan wel hetzelfde idee, maar niet hetzelfde doel. De Snater basseert zijn nieuws op wat er in The DuckDome gebeurt, niet wat er op het Forum gebeurt. Bij jullie is dat andersom, jullie halen jullie nieuws uit het Forum en andere dingen, en niet uit The Oceans. De Snater en De OWN lijken dan wel op elkaar, maar hebben niet hetzelfde doel. Ik kan ons dan ook niet echt concurrent noemen.

Ik weet ook wel waar men het idee van 'vriendjespolitiek' weghaald. Ten eerste komen jullie vaak op bezoek in The DuckDome (kijkt Mirrrr aan :bier:), wat het gezelliger maakt. Ten tweede het idee dat De Snater en OWN op elkaar lijken. Ten derde kunnen Oceans niet op zichzelf stemmen, en zullen dus op een andere Gang moeten stemmen, en omdat iedereen al denkt dat The DuckDome gaat winnen, denken ze daarom meteen aan The Oceans.

Overigens lijkt het allemaal op vriendjespolitiek (wat tegenwoordig heel in blijkt te zijn), iedereen denkt bij Mirrrr "Wat vroeg, dat moet vriendjespolitiek zijn..." en hierbij denken jullie aan de hierboven beschreven dingen die allemaal met vriendjespolitiek hebben te maken. Overigens is daar niks van waar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    5

  • Hanneswasco

    5

  • Rivel

    4

  • Woetsha

    4

Orde in de zaal :sigaar:

The Ocean's zullen echt,maar dan ook echt "Nooit" aan vriendjespolitiek doen. Dat kan ik weten,ik zat in de prille corporation jaren bij "The Ocean's" Die leden zijn rechtvaardig,dat weet ik zo . Het is dan ook wel dwaas om direct al een uiting te geven die niet waar is. Het lijkt nu wel of jullie er jaloers op zijn 0_0 .

Ik wens (Namens de Leden van The Gunslingers) alle gangs evenveel geluk,

Iedereen verdient het om een Corporation te te worden,alleen de beste kan winnen.

Veel geluk aan :

Tha Cooky Gang

GFX Spot

The DuckDome

The Low Gravity Club

Moge de beste winnen!

IB

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wens alle gangs veel succes in het behalen van een felbegeerde plaats als Corporation. Daarnaast wens ik alle Corporations veel succes in het behouden van een felbegeerde plaats als Corporation. Moge de beste uit de bus poll komen :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Hangt er eigenlijk nog een beloningetje aan als je corporation wordt, buiten dat je een eigen subforum krijgt?

Bewerkt: door hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, je kan meer leden (50, geloof ik) hebben.

Het geeft natuurlijk ook meer status.

Een corporation mag net als een gang 30 leden hebben, wat je krijgt is de status en inderdaad een heel eigensubforum.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, je kan meer leden (50, geloof ik) hebben.

Het geeft natuurlijk ook meer status.

Een corporation mag net als een gang 30 leden hebben, wat je krijgt is de status en inderdaad een heel eigensubforum.

Dat is al beloning genoeg!

Alle Gangs: Tha Cooky Gang



GFX Spot

The DuckDome

The Low Gravity Club

En Corporations: The Royal Guardian



The Oceans

The Gunslingers

Erg Veel Succes, en moge de beste (Ik ben natuurlijk bevoordeeld, maar ik zeg The DuckDome! :engel: ) Winnen

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike
Link to comment
Delen op andere websites

Alle deelnemende gangs en corporations namens mij ook heel veel succes, ik denk niet dat de eerste ronde spannend word bij de gangs. Maar wie weet zorgt er iemand voor een verrassing, dus zeker weten doe je het nooit. De tweede ronde lijkt me daarintegen wel spannend, daar zal er echt gestreden moeten worden.

Overigens wil ik nog even reageren op geruchten over samenwerking van The Oceans met De Duckdome, ten eerste is samenwerking tussen meerdere gangs of corporations niet verboden. Ten tweede stemt iedereen in een gang of corporation individueel, alle leden van The Oceans zullen elk een individuele stem uitbrengen. Ze stemmen niet namens The Oceans, maar namens zichzelf. Daar naast heeft The Oceans nooit samengewerkt met een gang of corporation en voorlopig zijn we dat ook niet van plan, dus van die geruchten is niks waar. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het verkiezingstopic van GFX spot stat er nog niet, en morgen zijn het verkiezingen! Dan gaan ze toch nooit winnen!

Een topic is een promotiemogelijheid. Dat betekend dat gangs zo de aandacht krijgen. Echter lijkt mij dat mensen niet gaan stemmen op een bepaalde gang vanwege een topic, maar om hoe een gang/corporation normaal gesproken is.

Link to comment
Delen op andere websites

Het verkiezingstopic van GFX spot stat er nog niet, en morgen zijn het verkiezingen! Dan gaan ze toch nooit winnen!

Een topic is een promotiemogelijheid. Dat betekend dat gangs zo de aandacht krijgen. Echter lijkt mij dat mensen niet gaan stemmen op een bepaalde gang vanwege een topic, maar om hoe een gang/corporation normaal gesproken is.

Daar ben ik het mee eens. En volgens mij zijn Ferre en Froop de GFX gang een beetje vergeten, er komen nooit updates of nieuws.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen heel veel succes met deze 5e corp. verkiezing! Zoals Jowx ook al heeft gezegd denk ik niet dat de eerste ronde zó heel spannend wordt, hooguit voor de corps misschien... ;)

Maar nogmaals iedereen heel veel succes, en dat de beste moge winnen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen heel veel succes met deze 5e corp. verkiezing! Zoals Jowx ook al heeft gezegd denk ik niet dat de eerste ronde zó heel spannend wordt, hooguit voor de corps misschien... ;)

Maar nogmaals iedereen heel veel succes, en dat de beste moge winnen. ^_^

Enjawel het is begonnen, ik heb als 2de kunnen stemmen. Nu is het echt begonnen. :dans:

Edit: ik was PatrickW voor :bier:

Bewerkt: door Argon
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...