Jump to content

Vijfde Corporation Verkiezing


PatrickW

Recommended Posts

Gefeliciteerd, DuckDome. Julie hebben het zeker wel verdiend. En ik wens julie dan ook veel plezier verder als een corp. Jammer voor julie, TRG. Ik hoop dat julie nog verder actief blijven als een gang.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    5

  • Hanneswasco

    5

  • Rivel

    4

  • Woetsha

    4

Hartstikke bedankt voor alle stemmen en reacties namens iedereen van The DuckDome, we zijn er erg blij mee.

Jammer Royal Guardian, jullie zijn altijd al een goede corporation/gang geweest, maar de laatste tijd liep het in mijn ogen niet meer zo lekker. Hopelijk blijven jullie bestaan, want een gang is natuurlijk ook altijd gezellig. Veel succes in ieder geval :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nu zal ik de eenden ook maar moeten feliciteren. :puh: Gefeliciteerd! En TRG helaas, maar de gang is tot nu toe m'n beste gang/corp-ervaring, en dat vind ik heel wat. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Van harte gefeliciteerd eendjes, jullie verdienden het! :D

Het is wel spijtig voor TRG, ik hoop dat ze niet stoppen als gang.

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Link to comment
Delen op andere websites

Haha het was eigenlijk al wel te verwachten, maar toch is het dan zover: The DuckDome mag zichzelf corporation noemen! :D Ik wens jullie ontzettend veel plezier toe, maar dat zal wel alleen maar bevorderd worden nu jullie een heel subforum tot jullie beschikking hebben. Het is spijtig voor The Royal Guardian, maar onze eendjes zijn nu waarschijnlijk helemaal in hun hum! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Van harte gefeliciteerd eendjes, jullie verdienden het! :D

Het is wel spijtig voor TRG, ik hoop dat ze niet stoppen als gang.

Natuurlijk niet, wat denk jij dan!? :sigaar:

The Duckdome, gefeliciteerd met jullie overwinning, ik heb jullie ook al gefeliciteerd in het gangtalk topic, maar nu nog maar een keer... ;)

Veel plezier in jullie eigen sub-forum ;) . Ik hoop dat jullie er veel plezier in maken...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...