Jump to content

Vijfde Corporation Verkiezing


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    5

  • Hanneswasco

    5

  • Rivel

    4

  • Woetsha

    4

Waar slaat dit op? Maak dan gelijk de Duckdome corp. :duh:
Ik vind het systeem voor deze Corporation-verkiezing toch stukken beter dan jouw post. Waar het op slaat? We gaan democratisch beslissen welke corporation haar titel niet meer verdient en welke gang die positie eventueel in kan nemen. Na de eerste stemronde zal de beste gang het nog opnemen tegen de minst populaire corporation en de winnaar daarvan wordt/blijft corporation. Lijkt me een prima systeem, en het is nog absoluut niet gezegd dat The DuckDome een corporation zal worden...
Link to comment
Delen op andere websites

Waar slaat dit op? Maak dan gelijk de Duckdome corp. :duh:

Ben je bang dat de Duckdome alle stemmen krijgt, of vind je dat de Duckdome de meeste rechten heeft?

De Duckdome maakt even veel kans als ieder ander.

Bewerkt: door blokcement
Link to comment
Delen op andere websites

Waar slaat dit op? Maak dan gelijk de Duckdome corp. :duh:
Ik vind het systeem voor deze Corporation-verkiezing toch stukken beter dan jouw post. Waar het op slaat? We gaan democratisch beslissen welke corporation haar titel niet meer verdient en welke gang die positie eventueel in kan nemen. Na de eerste stemronde zal de beste gang het nog opnemen tegen de minst populaire corporation en de winnaar daarvan wordt/blijft corporation. Lijkt me een prima systeem, en het is nog absoluut niet gezegd dat The DuckDome een corporation zal worden...

Tja, dit kan je wel zeggen, en .Syfes nu heb ik het ook tegen jou, maar het is wel 99,999% zeker dat The Duckdome gaat winnen. ^_^

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dit kan je wel zeggen, en .Syfes nu heb ik het ook tegen jou, maar het is wel 99,999% zeker dat The Duckdome gaat winnen. ^_^
:N, niks is zeker Clowntje, probeer eerst een Corporation weg te krijgen als je al als populairste Gang uit de bus komt. We kunnen wel winnen van de andere Gangs misschien, maar of we van een Corp winnen, da's de vraag...
Link to comment
Delen op andere websites

Waar slaat dit op? Maak dan gelijk de Duckdome corp. :duh:
Ik vind het systeem voor deze Corporation-verkiezing toch stukken beter dan jouw post. Waar het op slaat? We gaan democratisch beslissen welke corporation haar titel niet meer verdient en welke gang die positie eventueel in kan nemen. Na de eerste stemronde zal de beste gang het nog opnemen tegen de minst populaire corporation en de winnaar daarvan wordt/blijft corporation. Lijkt me een prima systeem, en het is nog absoluut niet gezegd dat The DuckDome een corporation zal worden...

Tja, dit kan je wel zeggen, en .Syfes nu heb ik het ook tegen jou, maar het is wel 99,999% zeker dat The Duckdome gaat winnen. ^_^

dat vind ik wel zielige en superarrogante gedrag, nooit meteen zeggen dat de Duckdome wint, want het is nog niet voorbij van de verkiezing, als jullie verliezen en wat zal jij dan zeggen? "hoeraa" ? denk het niet ...

ik heb weleens gehoord dat de Duckdome en de Ocean weekly news bevrienden zijn, en dat vind ik wel groot kans om vals te spelen voor de duckdome als alle Ocean leden op de Duckdome stemmen

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

dat vind ik wel zielige en superarrogante gedrag, nooit meteen zeggen dat de Duckdome wint, want het is nog niet voorbij van de verkiezing, als jullie verliezen en wat zal jij dan zeggen? "hoeraa" ? denk het niet ...

Clowntje_93 zit niet eens bij De Duckdome. :duh:

ik heb weleens gehoord dat de Duckdome en de Ocean weekly news bevrienden zijn, en dat vind ik wel groot kans om vals te spelen voor de duckdome als alle Ocean leden op de Duckdome stemmen

Pardon...? Nu zeg je ineens dat de Oceans leden vals spelen? Ik snap niet waar je die onzin vandaan haalt... Ik stem op de gang die het IMO verdiend om corporation te worden, en als dat de Duckdome is dan moet jij die mening maar respecteren... OWN heeft er al helemaal niets mee te maken, vergeet je soms dat OWN zelfs een concurrent van De Snater is? Ach, waarom reageer ik hier eigenlijk nog op, belachelijk is het gewoon. :t

Link to comment
Delen op andere websites

Als wij (eigenlijk moet ik voor mijzelf spreken) op de Duckdome stemmen, dan heeft dat niks te maken met vriendschap. Dat heeft ermee te maken dat het dat volgens diegene die zijn stem uitgebracht heeft de gang is die het verdiend om Corp te worden. Ik snap niet waarom er elke keer als er wat op het forum gebeurd er meteen van uitgegaan moet worden dat alles vriendjespolitiek is.

Het lijkt wel of tegenwoordig alles aangepakt wordt om een heisa van hier tot Tokio te maken.

Er worden (nadat er meerdere malen om gevraagd is) verkiezingen gehouden. In plaats van dat iedereen er zin in heeft en campagne gaat starten, worden er weer complottheorieën bedacht die nergens op gebaseerd zijn.

En ga eens bij jullie zelf na of er elke keer als er wat leuks is op het forum het bij voorbaat al verziekt moet worden met zulke ideeën.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...