Hanneswasco Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Het stemtopic is nu open tot en met zondag 13 Mei.Iedereen Succes Ik heb ook al gestemd! De 15de stem was van mij! Spijtig dat je de uitslag nog niet kan zien! Maar dan wordt het wel spannender!
ArticLight Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Ik heb ook gestemd. Het kiezen voor de gang was voor mij niet moeilijk. Maar de corporations was een ander verhaal, uiteindelijk heb ik toch een keuze gemaakt. Iedereen nog eens succes!
Woetsha Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Ik heb ook al gestemd, en ja spijtig dat je de uitslag niet kan zien maar dat is véél spannender dan al de uitslagen al zien want dan weet je al wie er gaat winnen ! MVG, Woetsha.
PatrickW Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 De tweede ronde van de Vijfde Corporationverkiezing is zojuist ingegaan. Je kunt nu stemmen op diegene die de titel 'Corporation' het meest verdient. Met deze stemronde wordt dus bepaald of The Royal Guardian hun plaats behouden, of dat ze van de troon gestoten worden door The DuckDome! Je kunt stemmen tot zondag 20 mei Hierna zal de uiteindelijke winnaar bekend gemaakt worden, samen met de exacte cijfers uit de eerste stemronde.
Eros Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Mijn stem is uitgebracht, en ik wens verder nog succes aan beide. En wat hebben The Warriors hier met te maken? >>> Door PatrickW: copy foutje gefixed <<< Bewerkt: 13 mei 2007 door PatrickW
M4X Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Gefeliciteerd jongens met het behalen van de tweede ronde nu wordt het nog spannender. The Oceans & Gunslingers ook gefeliciteerd. ThaCooky gang helaas, jullie waren een goede concurrent. The Royal Guardian veel succes!
spoeky Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Duckdome gefeliciteerd! Jullie hebben het verdiend! Jammer Royal Guardian, maar wie weet blijven jullie corp. Ik ga mischien stoppen met tha cooky gang.Niet omdat we verloren hebben, maar vanwege al die ruzies. Maar jullie horen het nog wel Maar Duckdome en Royal Guardian, veel succes met de 2e ronde!
Woetsha Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Gefeliciteerd The DuckDome (ik ben juist uit de gang weggegaan) ! Spijtig The Royal Guardian ! Veel succes allebei !
Daffy Duck Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Veel Succes The Royal Guardian en de The DuckDome. moge de beste winnen
Donald F. Duck Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Veel succes met de tweede ronde, The DuckDome en The Royal Guardian! Moge de beste winnen!
Koen729 Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Veel succes DuckDome en The Royal Guardian! Uitslag was nogal voorspelbaar
Hanneswasco Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Veel succes The DuckDome en The Royal Guardian! Volgens mij zal The DuckDome wel winnen. Maar alles kan! Tha Cooky Gang stopt ermee, het was er niet meer zo gezellig...
ArticLight Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Hoe kan dit nu? Mijn gang staat er niet bij? Nee, ik had onze kansen echt niet hoog ingeschat. Aan de Duckdome & TRG: Moge degene met de meeste stemmen winnen!
Pitbull Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 eerst en vooral: gefeliciteerd aan 'The Gunslingers' en 'The Oceans'... En bij deze wens ik dan ook succes aan The Duckdome en The Royal Gaurdian. Ik hoop dat het eerlijk verloopt en moge de beste winnen!
Recommended Posts