Jump to content

Vijfde Corporation Verkiezing


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    5

  • Hanneswasco

    5

  • Rivel

    4

  • Woetsha

    4

De stembussen van de vijfde Corporation Verkiezing zijn om middernacht gesloten, en de uitslag is bekend. Voor de tweede maal moest een corporation zijn titel verdedigen tegenover een nieuwe kandidaat. In de verkiezing besloten 108 leden uiteindelijk over het lot van de twee teams, waarvan een meerderheid van 70 leden uiteindelijk besloot dat er maar één de titel 'corporation' waardig is, en wel dit team. Gefeliciteerd!

Het andere team behaalde slechts 38 stemmen. Alhoewel dit geen totale slachting is, is het niet genoeg voor een corporation en zal het team dus verder moeten als gang. Helaas, maar jullie zullen pas de zesde Verkiezing weer een kans krijgen een corporation te worden.

De poll kan hier ingezien worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Eenden met jullie Corporation status, jullie hebben wel laten zien dat jullie het corpstatus verdienden, nu natuurlijk wel het volhouden (maar niet teveel ;)).

TRG, ik vind het jammer dat jullie het bokje zijn gebleken, jullie waren nog niet heel lang corp en er is blijkbaar wat misgegaan sinds het vertrek van TheG. Ik vond dat jullie een prachtig reclametopic hadden gemaakt en dat jullie er veel aan hebben gedaan om het te blijven. Veel succes nog verder :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijk!, Eindelijk kunnen we een stad beginnen, uitgebreide topics aanmaken, en groeien... Alleen maar groeien, want dat is wat de we laatste maanden ook hebben gedaan. En dit als resultaat is natuurlijk geweldig.

Lantyz, bedankt voor de snelle uitslag van vanacht. Er staat 01:53 uur Bij het bericht van Lantyz, maar ik ging rond 1 uur naar bed. Hou het dus maar bij 00:30, het tijdstip dat wij Corp werden. Dat we er dan ook nog lang van mogen genieten :bier:

Gr, Pennywise-The-Clown, Proud member of The DuckDome

Link to comment
Delen op andere websites

jammer TRG, ik hoop dat jullie nog wel doorgaan als gang

vooral gefeliciteerd aan Max, onze die-hard eendenleider in zware tijden ( :engel: )

Proud To Be A Duck!

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd eendjes, en veel succes als Corp.

TRG, jammer, het zat er aan te komen. Hopelijk kunnen jullie met een schoon schip weer doorstarten als gang. Wie weet wat er dan in de toekomst nog weer mogelijk word.

Link to comment
Delen op andere websites

Lantyz, bedankt voor de snelle uitslag van vanacht. Er staat 01:53 uur Bij het bericht van Lantyz, maar ik ging rond 1 uur naar bed. Hou het dus maar bij 00:30, het tijdstip dat wij Corp werden.

Voor de duidelijkheid er staat 00:01:53 bij het bericht van lantyz.

Dat wil zeggen dat de uitslag 113 seconden na het sluiten van de stembussen online stonden. We hebben deze prestatie al voorgedragen voor de record-boeken, en ik wil de dames van de tel-afdeling dan ook hartelijk feliciteren met deze uitzonderlijke prestatie.

En uiteraard wil ik ook de DuckDome feliciteren met deze duidelijke en dus verdiende overwinning.

Link to comment
Delen op andere websites

The DuckDome gefeliciteerd eendjes! Snel uitgegroeit tot een grote gang en nu een corp! !

The Royal Guardian Jammer, maar nu zijn jullie de grootste gang en misschien over een halfjaar weer een corp!

@Woetsha Even aangepast.

Bewerkt: door Daffy Duck
Link to comment
Delen op andere websites

@Daffy Duck: Waarom volgend jaar, ik denk dat de corporation verkiezingen om de 6 maanden gebeuren, of niet soms ?

DuckDome: Gefeliciteerd !

The Royal Guardian : Er moest iemand wel weer gang worden, en dit keer waren jullie het ! Maar goed, Misschien worden binnen de 6 maanden weer corporation ! ;)

Woetsha.

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd, Duckies. :klap: Jullie hebben de eer verdiend. In 3 maanden tijd zo snel opbouwen. Jammer genoeg heb ik het niet kunnen meemaken als winnaar :-( .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...