Jump to content

alleen politie


illegal8man

Recommended Posts

Kun je daar niet een screen van geven, lijkt me wel geinig. Maar als je daar vanaf wilt installeer je em toch gewoon even opnieuw. Bij mij deed het hele spel et niet meer omdat ik met mods had zitten klieren. Toen heb ik het spel opnieuw geïnstalleerd en nu doetie het weer perfect.

Link to comment
Delen op andere websites

Nietzeggende (meestal korte) reacties waar niemand wat aan heeft, zoals:

COOL!!! B)
Da's balen!
da weeknie
JEEJ! :D

worden gerekend als spam. Post dus alleen als je iets te zeggen of te vragen hebt.

en waar we nu mee bezig zijn wordt gerekend als 'offtopic', oftewel, we praten over iets wat niets met het topic te maken heeft, en da's ook niet de bedoeling.

Vanaf nu ontopic dus.

Zoals al gezegd is: Herinstalatie is meestal de beste oplossing. Je savegames kun je even naar je desktop kopiëren, en na de herinstalatie weer terug in het spel zetten, zodat je ze niet kwijt bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het wel, als je het spel opnieuw geïnstalleer heb is het weer helemaal normaal, dus dan kunnen er alleen nog maar problemen zijn met de CD of de PC. Hij is denk ik zó druk aan het spelen datie helemaal vergeet om op het forum te komen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Opzich toch wel jammer, je hebt nu domweg (zoals wij ook advisseerden) het spel opnieuw geïnstalleerd, maar je weet niet wat het probleem nu precies was. Als je dat nu geweten had, had je er misschien iets tegen kunnen doen. Voor als je het spel :ph34r: illegaal :ph34r: hebt. En je hebt de CD's niet meer. Dan is het net zo makkelijk als je even weet wat er gebeuren moet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...