Lantyz Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Een kleine wisseling in het moderatieteam: Om meer tijd vrij te maken voor persoonlijke zaken doet Matiscus een stapje terug, en draagt hij zijn mod-positie in het GTA IV forum over aan PatrickW. Matiscus blijft wel modereren in de moddingfora.
DdJDean Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Het viel me al op dat hij nooit topics sloot in de GTA IV fora alleen Dutchy3010 deed dat. Hopelijk kan hij snel weer terugkomen.
Hanneswasco Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ja. Ik heb Matiscus ook nooit zien modden in het GTA IV-fora. Maar mag ik eerlijk zijn? Ik vind dat SummerBase het zeer goed zou doen als moderator in het GTA IV-fora!
Dutchy3010 Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Maar mag ik eerlijk zijn? Ik vind dat SummerBase het zeer goed zou doen als moderator in het GTA IV-fora! Waarschijnlijk wel, maar 2 moderators op dat forum is meer als genoeg. PatrickW modereerde regelmatig in GTA IV, en zoals ik net al zei is meer als 2 mods niet nodig.
Rullez Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Gefeliciteerd PatrickW je zal het vast goed doen!
Rivel Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Gefeliciteered! Maar ik neem aan dat je dat werk al wel gewoon bent zeker? Als admin:P!
Donald F. Duck Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) Gefeliciteerd PatrickW! Ik heb Matiscus eigenlijk nooit zien modden in het GTA IV fora. Bewerkt: 3 mei 2007 door Donald F. Duck
spoeky Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Gefeliciteerd PatrickW! Je zal het vast goed doen! En Maticus, veel succes verder in het moddingfora!
Bright Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) Gefeliciteerd PatrickW! Je zal het vast goed doen! En Maticus, veel succes verder in het moddingfora! jammer patrickW dat je mod ben geworden wie word de nieuwe administrator? Bewerkt: 3 mei 2007 door Bright
PatrickW Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 wie word de nieuwe administrator? Men is nog op zoek naar kandidaten, belangstellenden kunnen zich in m'n profiel melden, bij het commentaar.
Arjen Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Succes Patrick met zo'n zware taak.. Misschien heb je er ervaring mee of niet, dat kan ik niet zeggen, maar geloof me. Je bent hard nodig.. j/k
Donwell Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Gefeliciteerd PatrickW met je taak als GTA IV mod . Jammer voor jou, Matiscus, maar met jou komt het nog wel goed in het modding fora.
Woetsha Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Gefeliciteerd PatrickW ! En Matiscus veel succes in het moddingfora aangezien ik daar toch nooit kom ! Woetsha. BTW, Ik wil een vraag stellen maar dan ga ik eigenlijk offtopic dus maak ik maar een nieuwe topic aan ! zie Feedback !
Daffy Duck Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Gefeliciteerd PatrickW.Matiscus heb ik (haast) niet in het IV forum gezien.Maar nu heeft hij alle aandacht voor het moddingfora.(waar ik niet kom en ook nooit zal komen)
Groot-Duimpje Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 ik heb er volle vertrouwen in dat PatrickW het allemaal goed gaat regelen en daarmee namens Groot-Duimpje Geflicteerd PatrickW.
Recommended Posts