Jump to content

Modwissel in GTA IV

Recommended Posts

Geplaatst:

Een kleine wisseling in het moderatieteam: Om meer tijd vrij te maken voor persoonlijke zaken doet Matiscus een stapje terug, en draagt hij zijn mod-positie in het GTA IV forum over aan PatrickW.

Matiscus blijft wel modereren in de moddingfora.

Geplaatst:

Het viel me al op dat hij nooit topics sloot in de GTA IV fora alleen Dutchy3010 deed dat. Hopelijk kan hij snel weer terugkomen.

Geplaatst:

Ja.

Ik heb Matiscus ook nooit zien modden in het GTA IV-fora.

Maar mag ik eerlijk zijn? Ik vind dat SummerBase het zeer goed zou doen als moderator in het GTA IV-fora!

Geplaatst:
Maar mag ik eerlijk zijn? Ik vind dat SummerBase het zeer goed zou doen als moderator in het GTA IV-fora!

Waarschijnlijk wel, maar 2 moderators op dat forum is meer als genoeg. PatrickW modereerde regelmatig in GTA IV, en zoals ik net al zei is meer als 2 mods niet nodig.

Geplaatst:

Gefeliciteered! Maar ik neem aan dat je dat werk al wel gewoon bent zeker? Als admin:P!

Geplaatst: (bewerkt)

Gefeliciteerd PatrickW! Ik heb Matiscus eigenlijk nooit zien modden in het GTA IV fora.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

Gefeliciteerd PatrickW! Je zal het vast goed doen! En Maticus, veel succes verder in het moddingfora!

Geplaatst: (bewerkt)
Gefeliciteerd PatrickW! Je zal het vast goed doen! En Maticus, veel succes verder in het moddingfora!

jammer patrickW dat je mod ben geworden ^_^

wie word de nieuwe administrator? :schater:

Bewerkt: door Bright
Geplaatst:
wie word de nieuwe administrator? :schater:

Men is nog op zoek naar kandidaten,

belangstellenden kunnen zich in m'n profiel melden, bij het commentaar.

Geplaatst:

Succes Patrick met zo'n zware taak.. Misschien heb je er ervaring mee of niet, dat kan ik niet zeggen, maar geloof me. Je bent hard nodig..

j/k :D

Geplaatst:

Gefeliciteerd PatrickW met je taak als GTA IV mod ^_^. Jammer voor jou, Matiscus, maar met jou komt het nog wel goed in het modding fora. ;)

Geplaatst:

Gefeliciteerd PatrickW ! :klap: En Matiscus veel succes in het moddingfora aangezien ik daar toch nooit kom !

Woetsha.

BTW, Ik wil een vraag stellen maar dan ga ik eigenlijk offtopic dus maak ik maar een nieuwe topic aan ! zie Feedback !

Geplaatst:

Gefeliciteerd PatrickW.Matiscus heb ik (haast) niet in het IV forum gezien.Maar nu heeft hij alle aandacht voor het moddingfora.(waar ik niet kom en ook nooit zal komen)

Geplaatst:

ik heb er volle vertrouwen in dat PatrickW het allemaal goed gaat regelen en daarmee namens Groot-Duimpje Geflicteerd PatrickW.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...