Jump to content

Modwissel in GTA IV


Lantyz

Recommended Posts

Een kleine wisseling in het moderatieteam: Om meer tijd vrij te maken voor persoonlijke zaken doet Matiscus een stapje terug, en draagt hij zijn mod-positie in het GTA IV forum over aan PatrickW.

Matiscus blijft wel modereren in de moddingfora.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja.

Ik heb Matiscus ook nooit zien modden in het GTA IV-fora.

Maar mag ik eerlijk zijn? Ik vind dat SummerBase het zeer goed zou doen als moderator in het GTA IV-fora!

Link to comment
Delen op andere websites

Maar mag ik eerlijk zijn? Ik vind dat SummerBase het zeer goed zou doen als moderator in het GTA IV-fora!

Waarschijnlijk wel, maar 2 moderators op dat forum is meer als genoeg. PatrickW modereerde regelmatig in GTA IV, en zoals ik net al zei is meer als 2 mods niet nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd PatrickW! Ik heb Matiscus eigenlijk nooit zien modden in het GTA IV fora.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd PatrickW! Je zal het vast goed doen! En Maticus, veel succes verder in het moddingfora!

jammer patrickW dat je mod ben geworden ^_^

wie word de nieuwe administrator? :schater:

Bewerkt: door Bright
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd PatrickW ! :klap: En Matiscus veel succes in het moddingfora aangezien ik daar toch nooit kom !

Woetsha.

BTW, Ik wil een vraag stellen maar dan ga ik eigenlijk offtopic dus maak ik maar een nieuwe topic aan ! zie Feedback !

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd PatrickW.Matiscus heb ik (haast) niet in het IV forum gezien.Maar nu heeft hij alle aandacht voor het moddingfora.(waar ik niet kom en ook nooit zal komen)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er volle vertrouwen in dat PatrickW het allemaal goed gaat regelen en daarmee namens Groot-Duimpje Geflicteerd PatrickW.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...