Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare

Recommended Posts

• Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Djmaddox

42

• lexus123

37

• TomHagen

35

• DenkaanHenk

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
fantastisch spel :Y

Ja, wel leuk maar laat ze maar met custom maps komen op de ps3! De maps van nu worden beetje TE eentonig...

Hoop snel op custom maps voor ps3.... net als ut3...

Geplaatst:

Als ik cod4 multiplayer op wil starten dan zegt ie dat iw3mp.exe niet meer werkt terwijl de singelplayer het wel gewoon doet. Heeft iemand misschien een oplossing voor dit probleem? Dit zit er in mijn pc: intel core2 quad core q6600 processor, single 512mb nvidia geforce 8800gt kaart, hd-audio met dolby digtal 7.1 en windows vista.

Geplaatst:
Als ik cod4 multiplayer op wil starten dan zegt ie dat iw3mp.exe niet meer werkt terwijl de singelplayer het wel gewoon doet. Heeft iemand misschien een oplossing voor dit probleem? Dit zit er in mijn pc: intel core2 quad core q6600 processor, single 512mb nvidia geforce 8800gt kaart, hd-audio met dolby digtal 7.1 en windows vista.

Probeer de nieuwste patch toe te passen.

Geplaatst:

En hij vraagt ook elke keer: do you want to run the game in save mode? Moet je dan ja of nee kiezen?

Geplaatst:
En hij vraagt ook elke keer: do you want to run the game in save mode? Moet je dan ja of nee kiezen?

Nee, die safe mode betekent dat het spel de vorige keer niet goed afgesloten is. Zodra je voor 'Nee' kiest, zal het spel gewoon moeten starten.

Naast het installeren van de meest recente patch (wat je zeker even moet proberen) kun je ook deze pagina nog even doorlezen. Je vindt er enkele mogelijkheden om het probleem ‘iw3mp.exe functioneert niet meer’ op te lossen. Alles wijst er tot nu toe op dat het een probleem is met je geluidskaart. Volg de instructies die op de hulppagina worden gegeven en kijk of daarmee het probleem opgelost wordt. Zo niet, laat het ons even weten.

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb sinds kort cod4 gehuurt jah inderdaad een zonde om zo een pracht game eerst te huren

maar ik kon niet meer wachten hoe het eruit ziet.

het was direct wow die grapics zijn 10x beter dan resistance:fall of man

die geweren zijn gewoon prachtig dan heb ik het nog niet over die omgevingen.

de missies zijn zalig,ik heb de game net niet kunnen uitspelen.

die sniper missies in chenobyl zijn prachtig afgeleverd.

ze hebben echt hun werk erin gestopt.

Geplaatst:
ik heb sinds kort cod4 gehuurt jah inderdaad een zonde om zo een pracht game eerst te huren

maar ik kon niet meer wachten hoe het eruit ziet.

het was direct wow die grapics zijn 10x beter dan resistance:fall of man

die geweren zijn gewoon prachtig dan heb ik het nog niet over die omgevingen.

de missies zijn zalig,ik heb de game net niet kunnen uitspelen.

die sniper missies in chenobyl zijn prachtig afgeleverd.

ze hebben echt hun werk erin gestopt.

Hoezo koop je het dan niet? :dans:

Geplaatst:

Inderdaad dat heel mooi graphic maar er is wel nadeel. Heel kort speelduur in storyline. Maar nog geen 10 uren al uitspelen.

Geplaatst:

10 uurtjes? Ik had Call of Duty 4 binnen 3 uurtjes uitgespeeld hoor, want er zitten 21 missies in Call of Duty 4. En 21x10 minuten = ongeveer 3 uurtjes spelen, zo moeilijk is Call of Duty 4 nou ook weer niet. Ik vind GTA Vice City zelfs nog moeilijker.

Geplaatst: (bewerkt)
10 uurtjes? Ik had Call of Duty 4 binnen 3 uurtjes uitgespeeld hoor, want er zitten 21 missies in Call of Duty 4. En 21x10 minuten = ongeveer 3 uurtjes spelen, zo moeilijk is Call of Duty 4 nou ook weer niet. Ik vind GTA Vice City zelfs nog moeilijker.
Sorry hoor, maar als je op Recuit speelt vind ik niet dat je dat zomaar kan zeggen. Op Hardend duurt het echt wel wat langer, omdat je dingen opnieuw moet doen. En dan is het echt wel moeilijker dan GTA Vice City. Om de moeilijkste moeilijkheidsgraad, Veteran, er nog maar niet bij te halen. Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:

Die moeilijkheidsgraden zijn niet goed gedaan, de makers van Call of Duty 4 hadden beter als moeilijkheidsgraad hard kunnen doen. Dan is het niet gek dat mensen recuit kiezen, dat is de blunder van de makers zelf niet van de spelers. Er komen alleen waardeloze discusies van, uitgespeeld is uitgespeeld. Dan maakt het niet uit op welke moeilijkheidsgraad je speelt. :)

Geplaatst:

Alle Call of Duty games die ik gespeeld heb (CoD, CoD UO en CoD2) vond ik vrij kort. CoD2 vond ik iets langer maar dat komt omdat ik het een hele tijd niet gespeeld had voor ik het uiteindelijk uitspeelde. CoD 1 en United Offensive heb ik vlotjes in 7 à 8 uur kunnen voltooien, op Easy mode uiteraard.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...