thug Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 (bewerkt) ik heb sinds kort cod4 gehuurt jah inderdaad een zonde om zo een pracht game eerst te hurenmaar ik kon niet meer wachten hoe het eruit ziet. het was direct wow die grapics zijn 10x beter dan resistance:fall of man die geweren zijn gewoon prachtig dan heb ik het nog niet over die omgevingen. de missies zijn zalig,ik heb de game net niet kunnen uitspelen. die sniper missies in chenobyl zijn prachtig afgeleverd. ze hebben echt hun werk erin gestopt. Hoezo koop je het dan niet? geld problemen spijtig genoeg edit:cod4 uitgespeeld zalig gewoon Bewerkt: 13 februari 2008 door thug Reageren
ASPHALT Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 (bewerkt) Die moeilijkheidsgraden zijn niet goed gedaan, de makers van Call of Duty 4 hadden beter als moeilijkheidsgraad hard kunnen doen. Dan is het niet gek dat mensen recuit kiezen, dat is de blunder van de makers zelf niet van de spelers. Er komen alleen waardeloze discusies van, uitgespeeld is uitgespeeld. Dan maakt het niet uit op welke moeilijkheidsgraad je speelt. Nadat je de trainingsrun hebt doorlopen wordt voor je de moeilijkheidsgraad bepaald naar aanleiding van je tijd en accuracy, dus dat is een waardeloos argument. Bovendien staat er naast een kleine uitleg. En het lijkt me logisch dat je snapt als er bij de eerste, Recuit, staat "Voor de mensen die nieuw zijn met de FPS spellen" en bij de laatste, Veteran, "You will not survive" dat je snapt hoe het in elkaar zit. Bovendien zeggen de betekenissen ook al veel.En bovendien vind ik het zelf niet zo erg dat de SP wat kort is, CoD is sowieso meer een MP spel.. Bewerkt: 13 februari 2008 door ASPHALT Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Mischien dat ik alle missies op regulator ga uitspelen, op hard ga ik zowiezo niet doen. Want daar gaat veel tijd in zitten, dan speel ik liever een nieuw spel uit. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 De doel is dat online spelen daarom maken ze minder aan single dan online. Reageren
thug Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 (bewerkt) ik heb alle missies op regulator uitgespeeld behalve dat laatste waar je in 11 minuten tijd hebt om die computer kamer binnen te geraken ik kwam altijd te laat dus maar dat laatste ook op Recuit gespeeld. op regulator is wel een redelijke uitdaging trouwens ook mijn eerste call of duty game uitgespeeld. ben er wel fier op Bewerkt: 13 februari 2008 door thug Reageren
studio dewolf Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Call of duty 2 op pc is eerste call of duty die ik heb uitgespeeld. Reageren
philip14 Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 De enigste CoD die ik heb is Big Red One maar ik ben wel van plan om Modern Warfare te kopen Reageren
studio dewolf Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Welke speltype van cod 4 online op ps3 is best die veel punten verdienen? Reageren
karamanci Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Welke speltype van cod 4 online op ps3 is best die veel punten verdienen? Headquarters en Search Of Destroy . Zou het niet een leuk idee zijn als iedereen die iets post effe zijn cod4lvl erbij post? Cod4 Lvl: 35, Prestige 2 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Level 28 Welke wapens is best? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Heb Call Of Duty 4 Modern Warfare ook al uitgespeeld, Ik vind dat stukje met de atoombom leuk Iedereen die hem nog niet heeft, Kopen, Zo'n goed spel! Unmountable Tijmen Reageren
studio dewolf Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ahja, die soldaat vliegt weg uit de helikopter Maar jammer dat speelduur van single is te kort maar gelukkig dat online maakt lange speelduur. Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Voor alle mensen die té lang op Gta IV moeten wachten... Iedereen die een Ps3 heeft en Call of Duty 4.... Je bent uitgenodigd voor de Supergoeie Clan Real Fighters http://www.realfighters.page.tl/ Namens de recruiter van RF P.s ik ben Prestige 1 lvl 54 Doomsdayer Reageren
michaelfivez Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) Ik heb alle missies op veteran, behalve het 2e stuk in Chernobyl. Ik kan echt niet blijven leven totdat die heli komt... Online ben ik lvl 52 En heb een gouden LMG (degene onder RPD, weet de naam niet, ik noem hem altijd upp RPD ) Overigens zijn er wel echt onmogelijke challenges, zoals degen die op nr1 staat 10 keer vermoorden in 1 match. Ik was al blij toen ik de challenge vermoord 1 persoon 10 keer haalde. Een hele match overleven is me ook gelukt en had daarbij een killstreak van 28 => mijn record! Bewerkt: 22 maart 2008 door michaelfivez Reageren
studio dewolf Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Is dat niet sluipschutter samen met andere soldaat sluipen enzo? Je mag niet schieten tot hij zegt mag en zo weinig bewegen en er komt geen alarm dus geen helikopter denk ik. Kruip beter op de grond. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.