Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare

Recommended Posts

Geplaatst:
Is dat niet sluipschutter samen met andere soldaat sluipen enzo? Je mag niet schieten tot hij zegt mag en zo weinig bewegen en er komt geen alarm dus geen helikopter denk ik. Kruip beter op de grond.
Nee, hij heeft het over het tweede deel. Hierbij moet je aan het einde wachten op de helikopter waarmee je moet vluchten. Dit is overigens ook nog eentje die ik op Veteran moet.. Het eerste stuk van het wachten is nog te doen, maar als de vijandelijke helikopters komen wordt het echt chaotisch en word je van elke kant aangevallen..
  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Djmaddox

42

• lexus123

37

• TomHagen

35

• DenkaanHenk

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dat is inderdaad een heel irritant stukje.

Je word van alle kanten aangevallen en je moet wel 2 min.

wachten.

ik ben bij dat stukje ook heel vaak dood gegaan.

Een tip: zorg dat je veel granaten hebt.

En schiet op auto's waar die mensen achter zitten.

Succes! :tu:

Geplaatst:

Er zit naast het reuzenrad een klein huisje,je moet daar helemaal in het hoekje rechts kruipen en als er iemand komt neerschieten(maar 1 keer bij mij gebeurd)je zit er veilig voor schoten en granaten.Als de heli er eenmaal is moet je naar je teammaat rennen en hem naar de heli sleuren.En ik wist nie eens dat er een vijandelijke heli daar was .:puh:

Geplaatst:

Update is zwaar relaxt.

Bij Killcam kan je nu de granaat zien vallen en bij airstrike heb je nu ook killcam.

Als je tijdens het spelen op 'select' drukt, kan je iemand muten. Dus dan hoor je die speler niet meet door de headset praten.

• 2 weken later...
Geplaatst:

als je die missie moet doen dat je de zoon van zarkrowaf(hoef hoe je die naam ook schrijft ^_^ ) moet pakken. moet je die bergafrennen achter hem aan maar hoe moet je hem pakken???? weet iemand dat ???? want als je op hem schiet dan is hij dood en als je te lang wacht dan is hij ontsnapt

nou ja....

alvast bedankt

groetjes, Markoes

Geplaatst:

Je moet het gewoon volgen en zorgen dat je niet dood gaat, er gebeurt van zelf wat, maar ik zeg niet wat want dat is leuk ^_^ , Succes! :tu:

Geplaatst:
Je moet het gewoon volgen en zorgen dat je niet dood gaat, er gebeurt van zelf wat, maar ik zeg niet wat want dat is leuk ^_^ , Succes! :tu:

ja maar als ik achter hem aanloop staad er zerkavea son is escaped als hij dat witte hek overklimt

Geplaatst:

ja maar als ik achter hem aanloop staad er zerkavea son is escaped als hij dat witte hek overklimt

Witte hek? Ik weet zo niet wat je bedoelt, maar ik zal het desbetreffende stukje van deze walktrough vertalen:

De toren zal omvallen. Ga om de auto heen, terug naar waar je vandaan kwam. Vermoord de hond en blijf sprinten. Je komt op een weg, richting noord-oost. Ga rechts het huis in, en vermoord de soldaten die achter de barricades staan. Ga daarna het steegje links in. Ga dan naar rechts, waar je twee soldaten in de rug kan schieten. Vervolgens dat trap op, waar twee soldaten vanuit een raam schieten. Schiet vandaar af de soldaten beneden neer. Ga dan zelf naar beneden en vervolg je weg. De weg wijst zichzelf en let op vijandelijk soldaten. Ga vervolgens een witte trap op richting een parkeer terrein, maar schuil voor het machine geweer in het gebouw er tegenover. Nadat een helicopter die heeft uitgeschakeld, ren het gebouw in, en ga de trap op. Vervolg je weg door het gebouw, waar je opnieuw moet wachten totdat een gevestigde machine geweer is uitgeschakeld. Ga daarna verder, waarna je op het dak komt. Hier zal de zoon zelfmoord plegen. Einde missie.

Als je iets niet snapt, zeg dan waar je niet verder komt.

Geplaatst:
als je die missie moet doen dat je de zoon van zarkrowaf(hoef hoe je die naam ook schrijft ^_^ ) moet pakken. moet je die bergafrennen achter hem aan maar hoe moet je hem pakken???? weet iemand dat ???? want als je op hem schiet dan is hij dood en als je te lang wacht dan is hij ontsnapt

nou ja....

alvast bedankt

groetjes, Markoes

Je moet hem gewoon achtervolgen op een gegeven moment vlucht hij en gebouw in, daar achtervolg je hem verder tot op het dak en daar zal hij zichzelf door zijn kop schieten, missie klaar( dus niet doodschieten )

Geplaatst:
Update is zwaar relaxt.

Bij Killcam kan je nu de granaat zien vallen en bij airstrike heb je nu ook killcam.

Als je tijdens het spelen op 'select' drukt, kan je iemand muten. Dus dan hoor je die speler niet meet door de headset praten.

Is inderdaad een goede update voordat mute is erg handig maar eigenlijk zou dat al in het beginscherm moeten kunnen, maar ik mis nog steeds de host migration, dat op het moment dat de host het spel gaat verlaten dat de host automatisch overgaat op de volgende persoon

Geplaatst:
De enigste CoD die ik heb is Big Red One maar ik ben wel van plan om Modern Warfare te kopen ^_^

Modern warfare is zeker een aanrader vooral het online gedeelte is echt geweldig

Geplaatst: (bewerkt)
Update is zwaar relaxt.

Is inderdaad een goede update voordat mute is erg handig maar eigenlijk zou dat al in het beginscherm moeten kunnen, maar ik mis nog steeds de host migration, dat op het moment dat de host het spel gaat verlaten dat de host automatisch overgaat op de volgende persoon

Ja inderdaad, heb ik ook zo'n hekel aan. Ben je net lekker bezig, is de host weg en wordt de game beeindigt :N Net alsof we die host nodig hebben :7

PS: let op je dubbelposts. Wat je nu in drie posts verdeeld kan ook in één post. Is velen malen overzichtelijker.

Bewerkt: door TomHagen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...