Unmountable Tijmen Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Ik ben lvl 53 op CoD4. Ik wist niet dat je een Combat kon hebben op COD4 Reageren
Valkenburger Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Ff een vraagje tussendoor als dat mag: Ik wil dit spel gaan kopen maar het liefst 2e hands. Heb nog geen PS3 en dus geen ervaring hiermee vandaar mijn vraag: Kan je de spellen altijd 2e hands verkopen zonder problemen online te krijgen? Zijn passwords en accounts verbonden aan de c.d. of hoe werkt dit? Thanks! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Zijn passwords en accounts verbonden aan de c.d. of hoe werkt dit?Nee, de CD is alleen het medium waar het spel van wordt afgelezen. Je online account is verbonden met je opgeslagen data op je PlayStation 3 zelf. Je zult dus ook geen problemen hoeven te verwachten met online gaming. Reageren
TomHagen Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Zijn passwords en accounts verbonden aan de c.d. of hoe werkt dit?Nee, de CD is alleen het medium waar het spel van wordt afgelezen. Je online account is verbonden met je opgeslagen data op je PlayStation 3 zelf. Je zult dus ook geen problemen hoeven te verwachten met online gaming. Let op: Op de PS3 heb je een Blue Ray-disc, geen Compact Disc (=CD). Sorry voor het mierenneuken Reageren
Valkenburger Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Zijn passwords en accounts verbonden aan de c.d. of hoe werkt dit?Nee, de CD is alleen het medium waar het spel van wordt afgelezen. Je online account is verbonden met je opgeslagen data op je PlayStation 3 zelf. Je zult dus ook geen problemen hoeven te verwachten met online gaming. Oké, thanks! Wilde het ff zeker weten, soms heb je gekke dingen om illegaal gamen tegen te gaan... Toen ik op "reactie toevoegen" klikte dacht ik al: Ow, shit, nu gaat iemand zeggen dat het geen c'.d. is en zie Reageren
michaelfivez Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Heeft iemand tips voor mij? Ik ben het spel aan het spelen op veteran (you will not survive) en zit nu in ACT 3 bij de missie dat je ondergronds zit en 1 of andere code moet uploaden. Ik ben na 100 keer proberen eindelijk geraakt bij een lange gang waar langs de zijkant 2 wegen lopen die zijn verbonden met de hoofdweg en die volstaan met enrome houten dingen. Ik heb nog 7.30 minuten over. Ik heb ook nog 3 granaten en 3 flash granaten, ik heb mijn origineel geweer met nog 9 raket dingskes en een dranunkjov (sniper) met 100 kogels. Heeft iemand tips ? Reageren
Jorair Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Bij CoD heb je een screenfunctie. Maar weet iemand waar je screens worden opgeslagen? Ik vind ze namelijk niet Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 (bewerkt) Mij lijkt gewoon Bij .??./Program Files/CoD4/User? Je kan ook Print screen Maken en In Paint opslaan Bewerkt: 9 april 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
TomHagen Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Heeft iemand tips voor mij?Ik ben het spel aan het spelen op veteran (you will not survive) en zit nu in ACT 3 bij de missie dat je ondergronds zit en 1 of andere code moet uploaden. Ik ben na 100 keer proberen eindelijk geraakt bij een lange gang waar langs de zijkant 2 wegen lopen die zijn verbonden met de hoofdweg en die volstaan met enrome houten dingen. Ik heb nog 7.30 minuten over. Ik heb ook nog 3 granaten en 3 flash granaten, ik heb mijn origineel geweer met nog 9 raket dingskes en een dranunkjov (sniper) met 100 kogels. Heeft iemand tips ? Flash Grenade in de linker en rechter zijweg. Dan daarheen sprinter en daar de ventjes neerschieten. Dan moet je echt super goed opletten als je je weg vervolgt, want zij zien jou meteen, terwijl je zelf nog aan het kijken bent waar dat ventje staat Daar heb ik ook echt lang over gedaan, maar uiteindelijk lukt het een keer. Met granaten kom je in ieder geval ook een eind. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Heeft iemand al 150 Headshots met AK-74u? Fijn ding voor in CQB, maar voor op iemands kop te mikken heeft-ie vrij veel terugslag.. Daarvoor zijn de MP5, Skorpion en P90 veel makkelijker. Maar het zal toch moeten.. Het lukt overigens wel, maar dan met twee per match.. Iemand tips om dit sneller te doen? Reageren
TomHagen Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 (bewerkt) Mij lijkt gewoon Bij .??./Program Files/CoD4/User?Je kan ook Print screen Maken en In Paint opslaan Ja maar dan kan je tijdens het spelen niet meerdere screenshots maken, tenzij je de hele tijd op slaat. Maar staat dat niet in het boekje of zo?Op een ander forum wordt gezegt in: program files/activision/cod4/main/screenshots Iemand anders zegt: Activision/main/screenshots Heeft iemand al 150 Headshots met AK-74u? Fijn ding voor in CQB, maar voor op iemands kop te mikken heeft-ie vrij veel terugslag.. Daarvoor zijn de MP5, Skorpion en P90 veel makkelijker. Maar het zal toch moeten.. Het lukt overigens wel, maar dan met twee per match.. Iemand tips om dit sneller te doen? Niet inhouden, maar per kogel schieten. Is wel moeilijk, maar je hebt veel minder last van de terugslag. Bewerkt: 10 april 2008 door TomHagen Reageren
ASPHALT Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Heeft iemand al 150 Headshots met AK-74u? Fijn ding voor in CQB, maar voor op iemands kop te mikken heeft-ie vrij veel terugslag.. Daarvoor zijn de MP5, Skorpion en P90 veel makkelijker. Maar het zal toch moeten.. Het lukt overigens wel, maar dan met twee per match.. Iemand tips om dit sneller te doen? Niet inhouden, maar per kogel schieten. Is wel moeilijk, maar je hebt veel minder last van de terugslag. Mmm.. Kan, maar dat is alleen voor op lange afstanden. Voor middelmatige afstanden zul je wanneer je semi automatisch vuurt verliezen. Ik heb al een trucje, campers opzoeken, stunnen en ze een headshot geven. Ik heb er nu 70. Skorpion heb ik de 150 inmiddels gehaald. Na de 74u moeten de P90, MP5 en de Mini-Uzi nog. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Heeft iemand tips voor mij?Ik ben het spel aan het spelen op veteran (you will not survive) en zit nu in ACT 3 bij de missie dat je ondergronds zit en 1 of andere code moet uploaden. Ik ben na 100 keer proberen eindelijk geraakt bij een lange gang waar langs de zijkant 2 wegen lopen die zijn verbonden met de hoofdweg en die volstaan met enrome houten dingen. Ik heb nog 7.30 minuten over. Ik heb ook nog 3 granaten en 3 flash granaten, ik heb mijn origineel geweer met nog 9 raket dingskes en een dranunkjov (sniper) met 100 kogels. Heeft iemand tips ? Flash Grenade in de linker en rechter zijweg. Dan daarheen sprinter en daar de ventjes neerschieten. Dan moet je echt super goed opletten als je je weg vervolgt, want zij zien jou meteen, terwijl je zelf nog aan het kijken bent waar dat ventje staat Daar heb ik ook echt lang over gedaan, maar uiteindelijk lukt het een keer. Met granaten kom je in ieder geval ook een eind. Nu was ik er voor bij, maar kreeg geen chekpoint (waarschijnlijk tijd), nogtans had ik meer dan genoeg nog, weet iemand voor welke tijd ik er moet zijn voor de chekcpoint Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 (bewerkt) Heeft iemand al 150 Headshots met AK-74u? Fijn ding voor in CQB, maar voor op iemands kop te mikken heeft-ie vrij veel terugslag.. Daarvoor zijn de MP5, Skorpion en P90 veel makkelijker. Maar het zal toch moeten.. Het lukt overigens wel, maar dan met twee per match.. Iemand tips om dit sneller te doen? Ik heb alle headshot challenges gedaan, ik heb zelfs alle challenges gedaan. Headshots met Ak-47u gingen bij mij eerst ook vervelend, maar als je er een silencer op zet en in een vrij drukke Free-For-All server gaat, gaat het een stuk beter. Unaimed schieten op hoofden zou moeten werken. Als je een beetje goed bent eindig je ook nog eens hoog, maak je veel kills en kan je veel headshots maken. Overigens zou ik wel Sleight of Hands gebruiken, Death Silence is oook handig voor als je mensen kan besluipen om ze rustig een headshot te geven. Bewerkt: 10 april 2008 door Jow Tommy Verceti Reageren
ASPHALT Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 (bewerkt) Ik heb alle headshot challenges gedaan, ik heb zelfs alle challenges gedaan. Headshots met Ak-47u gingen bij mij eerst ook vervelend, maar als je er een silencer op zet en in een vrij drukke Free-For-All server gaat, gaat het een stuk beter. Unaimed schieten op hoofden zou moeten werken. Als je een beetje goed bent eindig je ook nog eens hoog, maak je veel kills en kan je veel headshots maken. Overigens zou ik wel Sleight of Hands gebruiken, Death Silence is oook handig voor als je mensen kan besluipen om ze rustig een headshot te geven.Thanks, hier heb je al wat meer aan. Ik denk dat ik nu ook aan alle challenges begin. Ben prestige level 7 en met in het vooruitzicht ook nog andere spellen is het denk ik wel leuk om voor wat challenges te gaan. Death Silence is overigens nog geen optie, daar moet ik volgensmij nog 1 of 2 ranks voor. Bovendien heeft Steady Aim in CQB meer voordeel. Sleight of Hand is misschien een wel een optie, maar SP voor langere afstanden is ook wel fijn.Maar het lukt nu wel beter, is ook een kwestie van een beetje "in het wapen komen". In de zin van z'n terugslag onder controle houden enzo. Zit nu aan 80, dus het vordert redelijk. Bewerkt: 10 april 2008 door ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.