Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien leuk voor sommige mensen om te weten dat die statistieken ingame nergens op slaan. Kijk maar eens naar de gegevens waarna het spel zelf luisterd:

[table=border]cod4gunupdatedonemoresz2.png[/table]

[table=border]cod4explosivesupdatedqy9.png[/table]

[table=border]cod4perkstatsupdatedbg5.png[/table]

• LMG met Grip verbeterd de "View Kick Center Speed" (camera keert terug naar waar je richtte) met een kleine, maar efficiënte hoeveelheid.
  • M249 SAW met Grip heeft verbeterde "Hip Accuracy" (accuraat heid vanaf de heup) (Tussen die van een Assault Rifle en een SMG).
  • Beide Shotgun Grips verlagen "overall View Kick", waardoor ze dus sneller terug keren naar het punt waar je oorspronkelijk richtte.
  • G3 met een geluidsdemper heeft een zwaar vertraagde Melee strike, zodat de meeste zullen missen, zelfs een stilstaand doelwit.
  • AK47's schade is 40-20 wanneer uitgerust me een geluidsdemper of Red Dot Sight.
  • M40A3 met een ACOG Scope heeft raar genoeg 75 schade, 5 meer als normaal.
  • AK-74u uitgerust met een geluidsdemper of Red Dot Sight heeft de "hip accuracy" (vanaf de heup) van een Assault Rifle.
  • Met een P90 kun je "1.75" (Dit is geen tijd!) lang sprinten (alle andere SMG's hebben de waarde "1") - De patch voor de consoles heeft dit gelukkig veranderd naar de standaart "1".

Old School & Hardcore

Normaal heeft een speler 100 health punten.

Hardcore doet twee dingen:

• Health punten zijn verlaagd naar 30 (De wapens zijn dus nog precies hetzelfde)
  • Geen HUD

Old School veranderd vier dingen:

• Health verhoogt naar 200 punten.
  • Hogere jumps, landing "demper" uit.
  • Magazijnen bevatten twee keer zoveel kogels als normaal.
  • Geen classes, iedereen start met een Skorpion en M9 en kan nieuwe wapens en perks oppakken in de map.

Bron: http://www.xanga.com/DenKirson

Bewerkt: door ASPHALT
  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Djmaddox

42

• lexus123

37

• TomHagen

35

• DenkaanHenk

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Heeft iemand nog enig idee of er ook nog andere bijmissies zijn? zoals een vliegtuigkaping en dan meer? :schater:

Heeft iemand nog enig idee of er ook nog andere bijmissies zijn? zoals een vliegtuigkaping en dan meer? :schater:
Er is een Variety Map Pack te downloaden (kijk maar op www.callofduty.com (bij updates). Daarop staan vier nieuwe maps. Maar ik weet niet of die bij de verhaallijn horen of dat die net als de vliegtuigkaping 'los' zijn. Ik ga hem in ieder geval vandaag nog downloaden.

Edit: oei niet goed gelezen, voor de XboX is het nu te downloaden op XboX Live, maar voor de PS3 wordt het 'this spring'. Preciesere datum heb ik niet gevonden.

Bewerkt: door TomHagen
Misschien leuk voor sommige mensen om te weten dat die statistieken ingame nergens op slaan. Kijk maar eens naar de gegevens waarna het spel zelf luisterd:

cod4gunupdatedonemoresz2.png

cod4explosivesupdatedqy9.png

cod4perkstatsupdatedbg5.png

• LMG met Grip verbeterd de "View Kick Center Speed" (camera keert terug naar waar je richtte) met een kleine, maar efficiënte hoeveelheid.
  • M249 SAW met Grip heeft verbeterde "Hip Accuracy" (accuraat heid vanaf de heup) (Tussen die van een Assault Rifle en een SMG).
  • Beide Shotgun Grips verlagen "overall View Kick", waardoor ze dus sneller terug keren naar het punt waar je oorspronkelijk richtte.
  • G3 met een geluidsdemper heeft een zwaar vertraagde Melee strike, zodat de meeste zullen missen, zelfs een stilstaand doelwit.
  • AK47's schade is 40-20 wanneer uitgerust me een geluidsdemper of Red Dot Sight.
  • M40A3 met een ACOG Scope heeft raar genoeg 75 schade, 5 meer als normaal.
  • AK-74u uitgerust met een geluidsdemper of Red Dot Sight heeft de "hip accuracy" (vanaf de heup) van een Assault Rifle.
  • Met een P90 kun je "1.75" (Dit is geen tijd!) lang sprinten (alle andere SMG's hebben de waarde "1") - De patch voor de consoles heeft dit gelukkig veranderd naar de standaart "1".

Old School & Hardcore

Normaal heeft een speler 100 health punten.

Hardcore doet twee dingen:

• Health punten zijn verlaagd naar 30 (De wapens zijn dus nog precies hetzelfde)
  • Geen HUD

Old School veranderd vier dingen:

• Health verhoogt naar 200 punten.
  • Hogere jumps, landing "demper" uit.
  • Magazijnen bevatten twee keer zoveel kogels als normaal.
  • Geen classes, iedereen start met een Skorpion en M9 en kan nieuwe wapens en perks oppakken in de map.

Bron: http://www.xanga.com/DenKirson

Handig voor mij ASPHALT :7 , ik weet nog niet zoveel daarover. Wel handig voor de anderen die maar net online spelen. Ik heb wel verstand van die wapens maar niet zo veel verstand van die Perken. Nu weet ik wat meer als ik online ga spelen.

Bewerkt: door Rene-GTA
Geplaatst:

Ja, je hebt gelijk. Iedereen kopen dit spel !!!!!!!

P.s Ik zie dat er op dit forum erg veel mensen Call of Duty 4 Modern Warfare hebben. Ik heb dit vette spel ook. Wie wilt een potje tegen mij ?

PS3 naam: DSgregor

Mag ik je toevoegen ? Ja, maar alleen als je ook een berichtje achterlaat wie je bent op GTAForum.nl. Zo niet ? Dan accepteer ik je niet. Ik wil wel zeker weten met wie ik speel ;)

Swiggers :cya:

Geplaatst:

Ik ben bij me oom die heeft Call of Duty 4 op de PS3, ben ik met een MP5 aan het trainen om Red Tiger te krijgen. Dat is echt heel mooi. :dans:

Geplaatst:

MENSEN! IK heb met twee vrienden een clan gestart BEF: BelgianEliteForce. We zoeken nog massaal leden, nog welgeteld 3 plaatsen vrij voor 1 team, we denken uit te breiden naar 12 plaatsen... Registreren en (solliciteren) aanmelden kan op www.belgianeliteforce.goodforum.net

This is a Call for duty! :D

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik speel sinds gisteren ook online, en draag nu de 'Corporal I' rang, wat gelijk staat aan level 8.

Ik vermaak me er uitstekend mee, en zal er ook zeker nog wel even zoet mee zijn.

De mooiste momenten die ik tot nu toe heb beleefd zijn toch zeker wel de headshots van een enorme afstand.

Geplaatst:

Ik ga binnenkort een Xbox 360 kopen met CoD 4, ik wacht nog ff met Online, ik ga eerst ff Single Player uitspelen en dan zien we wel weer verder. Ik vindt Online wel leuk maar het lijkt me eerst handig om Single Player uit te spelen. :dans:

Geplaatst:

Ik heb hem ook op de 360:D 1000/1000g, maar helaas moet even wachten tot ik klaar ben met GTA IV

de multi player is zeker vet

Geplaatst:

Heb een paar profielen:

Modern Snotfare: Level 55

Snot: level 47

Damos: Level 55

Extreme: level 23

Geplaatst:
Wie is er hier al Prestige?

Ik ben 5 weke geleden Prestige gegaan, al lvl 20 ofzo.

Ik heb 3 keer prestige gedaan :) Als GTA mijn keel uit komt ga ik verder ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...