TomHagen Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Ik heb eigenlijk een vraagje.Moet ik Call of Duty 4 kopen of Battlefield Bad Company? Tja, dan zou ik voor Battlefield gaan. Die is namelijk bijna uit (25 juni), en ik denk dat het een topgame wordt, al hoewel ik de demo niet heb, maar Battlefield heb ik goede ervaringen mee.CoD4 is First Person Shooter, met een ijzersterke multiplayer. Ik heb GTA IV uitgespeeld, en ben daarna weer verder gegaan met CoD4, want het blijft gewoon vet. Maar ja, wel al ongeveer een half jaar oud... Reageren
Stunna Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ik heb eigenlijk een vraagje.Moet ik Call of Duty 4 kopen of Battlefield Bad Company? Allebei!! Ik heb de demo van B-company.De wapens en artillerie zijn echt goed. Die artillerie is echt grappig, al die noobs proberen altijd zo snel mogelijk naar daar te gaan. En als ze niet eerst zijn maken ze teamkills gewoon om achter dat kanon te zitten. Als ik defender ben is het eerste wat ik doe, die artillerie kapot maken, zodat ze aan de andere kant gaan wenen. ^^ Maar ik zou inderdaad ook voor BF gaan. In squad verband is het heel fijn. Net 24 - 1 gehad op de demo, tank in combinatie met support. Reageren
Robin B Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ik heb eigenlijk een vraagje.Moet ik Call of Duty 4 kopen of Battlefield Bad Company? Allebei!! Ik heb de demo van B-company.De wapens en artillerie zijn echt goed. Die artillerie is echt grappig, al die noobs proberen altijd zo snel mogelijk naar daar te gaan. En als ze niet eerst zijn maken ze teamkills gewoon om achter dat kanon te zitten. Als ik defender ben is het eerste wat ik doe, die artillerie kapot maken, zodat ze aan de andere kant gaan wenen. ^^ Maar ik zou inderdaad ook voor BF gaan. In squad verband is het heel fijn. Net 24 - 1 gehad op de demo, tank in combinatie met support. Ja.Al die noobs gaan naar die kanon toe.Ik kom eraan met m,n tank.Schiet ik die 5 noobs + kanon aan fladderen.Echt grappig. Maar dit is COD4 niet B-company. Reageren
Dieko Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ik heb eigenlijk een vraagje.Moet ik Call of Duty 4 kopen of Battlefield Bad Company? Ik heb voor Battlefield Bad Company gekozen want hij is net uit en cod 4 al een tijdje en dan moet als newbie beginnen. Ik vind ook dat Battlefield ook op een echte slachtveld lijkt en call of duty 4 niet. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 de andere delen waren ook goed COD 4 helemaal een dikke 9 Reageren
peter99 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Dikke vette bump, maar ja. Ik heb iets opmerkelijks gevonden, ik zet het in spoilers want het kan wat verraden over de storyline Maar als iedereen in die Sea Knight omkomt, door die kernbom, waarom leeft Griggs dan nog!? Op zijn kleding staat de vlag van amerika. [/font] Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Dikke vette bump, maar ja.Ik heb iets opmerkelijks gevonden, ik zet het in spoilers want het kan wat verraden over de storyline Maar als iedereen in die Sea Knight omkomt, door die kernbom, waarom leeft Griggs dan nog!? Op zijn kleding staat de vlag van amerika. [/font] Nee, Sgt. Griggs hoort bij de britten. Je speelt dan met 'Soap' MacTavish.In de helicopter ga je met de Amerikanen dood. Je speelt dan met Paul Jackson dacht ik. Reageren
Backsmash Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Maandag hem origineel gehaald, en zwaar verslavend om alle online challenges te halen. Ik heb nu ingame 24 uur gespeeld, en ben inmiddels level 48. edit: vorige week maandag tis niet zo dat ik helemaal verslaafd ben en 24 uur aan een stuk gespeeld heb Bewerkt: 15 juli 2008 door Backsmash Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Dikke vette bump, maar ja.Ik heb iets opmerkelijks gevonden, ik zet het in spoilers want het kan wat verraden over de storyline Maar als iedereen in die Sea Knight omkomt, door die kernbom, waarom leeft Griggs dan nog!? Op zijn kleding staat de vlag van amerika. [/font] In die level met die kernbom, toen vocht Griggs niet mee. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Ik vind Call of Duty 4 beter dan Battlefield Bad Company, de acties in Call of Duty 4 vind ik vetter. En de wapens vind ik vetter, de missies in Call of Duty 4 vind ik leuker. In Battlefield Bad Company is de radar compleet onduidelijk, dat is in Call of Duty 4 niet zo. Dus geef mij maar Call of Duty 4. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Ik heb nu alle laptops, dus ik kan nu cheats gebruiken. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Ja, een erg mooie beloning is dat. Vooral de oneindig kogels zijn chill. Reageren
Naudin Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 De online van COD4 is gewoon niet te kloppen Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik ga denk vanavond langs me oom, Call of Duty 4 online spelen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik was eigenlijk wel benieuwd wat voor combinatie mensen gebruiken qua perks. Ik heb gebruik zelf bijna altijd; Perk 1: Bandolier Perk 2: Stopping Power Perk 3: Steady Aim Heeft er iemand ook zo'n hekel aan Martydome ? In mijn ogen het grootste mispunt aan het spel aangezien het eerste wat je doet wanneer je iemand vermoord in CQB een sprintje trekken is om te voorkomen dat je van je sokken wordt geblazen. Volgensmij weten sommige mensen nieteens meer dat er andere Perks bestaan. Zelfs sommige Snipers gebruiken 't.. Ik zit overigens aan Prestige 7 -geloof ik-, maar ik heb besloten ermee te stoppen. Aangezien er straks ook nog andere toppers komen waarna Call of Duty 4 hoogstwaarschijnlijk in de vergetelheid zal geraken heb ik me op de challenges gestort. Ik heb inmiddels de gouden Mini-Uzi, en ik ben nu bezig met voor de gouden AK-47. Op dit moment ben ik om precies te zijn met de M14 bezig, en ik moet zeggen, het is niet echt mijn wapen.. xD Inmiddels al wel de 80 Headshots voorbij. Ook de MP44 heb ik al voor een deel gedaan, ik ben al over de 100. Hierna komen waarschijnlijk de G3 en de M16. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.