Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik was eigenlijk wel benieuwd wat voor combinatie mensen gebruiken qua perks. Ik heb gebruik zelf bijna altijd;
  • Perk 1: Bandolier
  • Perk 2: Stopping Power
  • Perk 3: Steady Aim

Heeft er iemand ook zo'n hekel aan Martydome :)? In mijn ogen het grootste mispunt aan het spel aangezien het eerste wat je doet wanneer je iemand vermoord in CQB een sprintje trekken is om te voorkomen dat je van je sokken wordt geblazen. Volgensmij weten sommige mensen nieteens meer dat er andere Perks bestaan. Zelfs sommige Snipers gebruiken 't.. :cab:

Ik zit overigens aan Prestige 7 -geloof ik-, maar ik heb besloten ermee te stoppen. Aangezien er straks ook nog andere toppers komen waarna Call of Duty 4 hoogstwaarschijnlijk in de vergetelheid zal geraken heb ik me op de challenges gestort. Ik heb inmiddels de gouden Mini-Uzi, en ik ben nu bezig met voor de gouden AK-47. Op dit moment ben ik om precies te zijn met de M14 bezig, en ik moet zeggen, het is niet echt mijn wapen.. xD Inmiddels al wel de 80 Headshots voorbij. Ook de MP44 heb ik al voor een deel gedaan, ik ben al over de 100. Hierna komen waarschijnlijk de G3 en de M16. :)

Ik gebruik

3x frag

Stopping power

Deep impact

Dat meestal samen met een G3, wat mijn lievelingswapen is.

• Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Djmaddox

42

• lexus123

37

• TomHagen

35

• DenkaanHenk

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Perks liggen aan het wapen, bij de G36c gebruik ik Frag ×3, Stopping Power en Deep impact.

Bij de M14 gebruik ik Steady Aim ipv Deep Impact. Bij een Sniper Claymore, UAV Jammer en Deep impact, of Stopping power en Steady Aim.

Alleen speel ik redelijk vaak Team hardcore, dus dan heb je geen Deep impact nodig :Y Ik pak trouwens ook vaak Bomb Sqaud, want over Claymore heen lopen is me ook te vaak overkomen.

Martydome is inderdaad super irritant, want hoe kan je nou nog snel een granaatje laten vallen als je dood bent? :7

Geplaatst:

Ik had vandaag ook nog Call of Duty 4 Online gedaan, het ging heel goed. Ik heb toen even een Uzi gebruikt, schiet wel chill. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Perks? Ligt eraan wat je wilt doen. Ik pak meestal de slome shutgun (die trouwens wel sterker is) en een uzi met silencer. Daarnaast heb ik de 3X Frags, stopping power en de Last Stand perks gekozen. Als je goed of beter speelt, heb je veel kans om bovenaan te staan.

shot0003.jpg

shot0004.jpg

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Soms las je Online gaat spelen, en dan voor je soms heel vaak neergeschoten. Dan stop ik er altijd mee, dan heb ik geen zin meer. :7

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb

mp5-red dot sight

bandoiler

martydrom

deep bullet impact ofzo

Ik gebruik nu:

- M4

- Meer damage

- Beter richten

- Smoke grenade

Ik ga denk alleen nog maar singleplayer doen, of ik ga telkens dood in de multiplayer. Of als ik 30 kills heb valt de connection van de server weg ( mijn internet doet het dan gewoon nog )

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:
ik heb eindelijk golden desert eagle vet handig voor kleine afstande :puh:

Die is gewoon hetzelfde als de gewone desert eagle, alleen ander kleurtje. Slechtste gouden wapen dus. :puh:

Geplaatst:
ik heb eindelijk golden desert eagle vet handig voor kleine afstande :puh:

Die is gewoon hetzelfde als de gewone desert eagle, alleen ander kleurtje. Slechtste gouden wapen dus. :puh:

neej geeft meer damage :puh:

Geplaatst:
Ik raad een M9 aan als Pistol. Die vuurt snel en accuraat. In 5 schoten heb je je tegenstander dood.

Ik vind de Desert Eagle toch fijner. Hij doet best veel schade. En hij heeft gewoon heerlijk geluid. Alleen vind ik hem in goud lelijk dus die skin gebruik ik nooit.

Geplaatst:

De M9, USP .45 en de M1911 zijn alle drie even sterk, herladen even snel en schieten evensnel. Het verschil is dat de USP een grote range heeft als de andere twee, gevolgd door de M1911 en als laatste de M9. Ook is de Hip Accuracy van de USP wanneer je loopt slechter, vreemd genoeg. De Desert Eagle is op alle punten beter, behalve de herlaad snelheid. Ook heeft hij als nadeel dat 'ie kan niet gedempt kan worden en hij heeft bovendien een grote terugslag.

Ik gebruik zelf de Pistols niet heel erg vaak, alleen echt als sidearm. Dus wanneer je geen tijd hebt om te herladen. Dit is bijna altijd in CQB, waarbij je dus damage nodig hebt, terugslag of iets dergelijks boeit dan geen flikker. Daarbij is de Desert Eagle dus het beste, welke ik kan ook prefereer om bij de meeste wapens als sidearm te hebben. Uitzonderingen zijn wanneer je natuurlijk helemaal silenced wil, dan is de Desert Eagle waardeloos.

Geplaatst:

Tsja, ik vind perssonlijk een M9 het fijnste. 3 keer klikken met de muis (wat met veel oefening automatisch erg snel gaat) is al genoeg. Vooral handig als Last Stand op grotere afstanden. Je wordt wel uitgescholden voor hacker als je dan een headshot schiet. lol

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...