ASPHALT Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Ik heb een vraag heeft COd4 voor de PS3 een Co-Up Modus? En hoe zit dit bij COD3? Voor het verhaal met zijn tweeën te spelen? Nee, helaas.. Reageren
Advancegta Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Ik heb een vraag heeft COd4 voor de PS3 een Co-Up Modus? En hoe zit dit bij COD3? Voor het verhaal met zijn tweeën te spelen? Nee, helaas.. Dat is wel lelijk :O Ook niet bij COD3? RFOM was juist zo leuk met co up, is nog veel leuker dan singleplayer of multiplayer Reageren
ASPHALT Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Ik heb een vraag heeft COd4 voor de PS3 een Co-Up Modus? En hoe zit dit bij COD3? Voor het verhaal met zijn tweeën te spelen? Nee, helaas.. Dat is wel lelijk :O Ook niet bij COD3? RFOM was juist zo leuk met co up, is nog veel leuker dan singleplayer of multiplayer Nope, ook niet bij CoD3.. Maar CoD4 is er ook niet echt het spel voor. 't Is meer een multiplayer spel.. Het zit trouwens wel bij Rainbow Six: Vegas. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 ik denk niet dat er zo snel een cod5 uitkomt ik denk eerder zelf gezegt dat ze eerst een uitbreidings pakket van cod4 gaan maken. Reageren
peter99 Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Guess what ? ik zit er boven op als ie er is, hebben hebbe hebbe hebbe Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 ik denk niet dat er zo snel een cod5 uitkomt ik denk eerder zelf gezegt dat ze eerst een uitbreidings pakket van cod4 gaan maken. Ik denk het ook dat ie uitkomt maar dan zal je nog lang moeten wachten. Maar Call of Duty 5 zal niet meer over de 2De Wereldoorlog gaan, ik denk dat het nog steeds als nu. Maar Call of Duty 5 wordt ook wel een vette game hoor. Ze kunnen het nu echt goed en cool maken. Maar Captain Price komt er helaas niet meer in voor. Maar Call of Duty 5 wordt denk beter dan Call of Duty 4, het gaat wel over in Taliban en de Amerikanen maar dat wordt denk veel mooier. Helaas weten we er nog niks van Call of Duty 5, maar het komt wel uit dat weet ik zeker... Reageren
Advancegta Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Ik heb nu COD4 gekocht en ik ben een beetje online gaan spelen en nu vroeg ik mij af of dit probleem met de rankings nog steeds voorkomt? En hoevveel kils moet je hebben voordat je naar level 2 enzo gaat Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 >>>Hier<<< op Insidegamer staat een gerucht dat Call of Duty 5 zich weer gaat afspelen in de tweede wereldoorlog, Call of Duty 5 is in ieder geval wel aangekondigd. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 >>>Hier<<< op Insidegamer staat een gerucht dat Call of Duty 5 zich weer gaat afspelen in de tweede wereldoorlog, Call of Duty 5 is in ieder geval wel aangekondigd. Ik hoop echt dat dit een gerucht is, want zeg nou zelf, we hebben het nou wel een beetje gezien met die WOII games. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Ik heb nu COD4 gekocht en ik ben een beetje online gaan spelen en nu vroeg ik mij af of dit probleem met de rankings nog steeds voorkomt? En hoevveel kils moet je hebben voordat je naar level 2 enzo gaat Voor de PC is het ranking probleem al opgelost, daarvoor is hier een patch te downloaden. Ranks die je al kwijtgeraakt bent komen helaas niet meer terug; de patch verhelpt het probleem enkel. Op de PS3 schijnt zich hetzelfde probleem voor te doen, ik neem aan dat die inmiddels ook opgelost is. Overigens heb je niet bijzonder veel kills nodig voor de volgende en daaropvolgende levels. Ik heb hier een overzichtje voor je gevonden met alle ranks en de benodigde XP daarvoor. Het aantal XP dat je verdient verschilt overigens. In een 'Free-for-all' potje (Deathmatch) verdien je 5 XP per kill. In ‘Team Deathmatch’ krijg je per kill 10 XP en per assist 2 XP. Dan kun je in een snel rekensommetje dus wel uitrekenen hoelang je voor elke rank bezig bent... Reageren
Dx11 Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Ik heb nu COD4 gekocht en ik ben een beetje online gaan spelen en nu vroeg ik mij af of dit probleem met de rankings nog steeds voorkomt? En hoevveel kils moet je hebben voordat je naar level 2 enzo gaat Voor de PC is het ranking probleem al opgelost, daarvoor is hier een patch te downloaden. Ranks die je al kwijtgeraakt bent komen helaas niet meer terug; de patch verhelpt het probleem enkel. Op de PS3 schijnt zich hetzelfde probleem voor te doen, ik neem aan dat die inmiddels ook opgelost is. Overigens heb je niet bijzonder veel kills nodig voor de volgende en daaropvolgende levels. Ik heb hier een overzichtje voor je gevonden met alle ranks en de benodigde XP daarvoor. Het aantal XP dat je verdient verschilt overigens. In een 'Free-for-all' potje (Deathmatch) verdien je 5 XP per kill. In ‘Team Deathmatch’ krijg je per kill 10 XP en per assist 2 XP. Dan kun je in een snel rekensommetje dus wel uitrekenen hoelang je voor elke rank bezig bent... Kan je misschien ook een lijstje voor mij vinden waar alle extra's staan die je kunt verdienen zoals deep inpact enz, bij hoeveel je dat krijgt en wat ze allemaal inhouden. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Kan je misschien ook een lijstje voor mij vinden waar alle extra's staan die je kunt verdienen zoals deep inpact enz, bij hoeveel je dat krijgt en wat ze allemaal inhouden. In het menu kun je dit direct al zien, hoor. Bij 'Ranks and challenges' zie je alle categorieën met daarin weer speciale dingen die te verdienen zijn. Er staat direct bij hoeveel XP per beloning en/of categorie benodigd is. Overigens dien je voor de beloningen (camouflages, scopes, etc.) meestal een bepaald aantal kills met een specifiek wapen te maken. Dit is alles is gewoon terug te zien in het menu, dus daar heb je in principe niet echt een lijst voor nodig. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik heb dat spel en al uitgespeeld. Bij online ben ik nu level 24. Ik vind dat spel cool Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 CoD4 is echt een fantastisch spel man, alleen zo kort. En dan is het jammer dat ik geen Xbox Live heb, omdat ik anders online had gekund. Maar net zoals bij CoD3 is splitscreen met z'n tweeën ook erg leuk. Ik vraag me alleen één ding af: in welk vliegtuig speelt de laatste missie zich af? Eerst dacht ik dat het de Air Force One was, maar toen wees een vriend van me tijdens het spelen op de bordjes met Russische opschriften die je soms ziet hangen (naast de trap naar boven bijvoorbeeld). Het is dus niet de Air Force One, maar wat wel? Nuke[NL] Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 ben alweer bijna lvl 55 speel nu ook veel op de gemodde maps die zijn echt cool Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.