mathi Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 hoi, heeft er iemand ergens gta geluidsbestanden, zoals intro, woorden, ... van cj,... om door een remix te draaien? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) Ik zou kijken naar Wav files,zijn gemakkelijk te vinden op Google Ik zal eventjes kijken voor je. Dit is informatie over de geluiden en other things in GTA ,kijk verder voor meer informatie Gtaforum Gtaforum 2 Dit zijn zelfs toppics van dit bloedeigen forum Goodluck IB Bewerkt: 4 mei 2007 door ICE BANANA Reageren
mathi Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Ik zou kijken naar Wav files,zijn gemakkelijk te vinden op Google Ik zal eventjes kijken voor je. Dit is informatie over de geluiden en other things in GTA ,kijk verder voor meer informatie Gtaforum Gtaforum 2 Dit zijn zelfs toppics van dit bloedeigen forum Goodluck IB bedankt Reageren
Dastard Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ik heb wel een GTA SA Thme remix met cj die rapt... Reageren
mathi Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik heb wel een GTA SA Thme remix met cj die rapt... thanks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.