Jump to content

Auto's toevoegen


janna

Recommended Posts

Ik heb bijna alles gedaan maar ik ben gebeleven bij extracting ik weet niet waar ik het bestand moet zetten :?

KAN IEMAND MIJ HELPEN?? :engel:

A.U.B. Ik heb het echt nodig

Ik heb zelf gta vice city millenuim sommige wagens zijn anders mrr dat zijn niet de wagens die ik wil !!

Groetjes!

Link to comment
Delen op andere websites

hey mensen ik heb nou 2 grote verschillende bestanden met verschillende auto's erin en als ik 1 van hun installeer dan doet hij het wel en dan zie ik de auto's goed enzo maar als ik gwn een auto wil verwisselen via IMG Tool dan lukt hij niet hoe kan dit ?

>>> Door NandroDavids: Over auto's verwisselen met de IMG-Tool had je al een topic, dus plaats je vragen daarover dan ook in dat topic. Topics samengevoegd<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Janna,ik wil niet slecht doen,maar je hebt nu ongeveer 19 topics over die auto's.maar nu ter plaatse.heb je al goed gelezen op de website?Je kan ook op die website waar jij het voertuig gedownload hebt,in het FAQ Kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

ey, ik heb ook een probleem. Als ik auto's in het spel zet met het IMG werkt dat soms wel en soms niet...

Elke keer doe ik hetzelfde : - met de IMG vervang ik de ****.dff en ****.txd bestanden

- Bij default.ide / carcols enz. vervang ik zoals gezegd is.

- enz. enz.

Soms doet hij het wel, maar meestal niet. Ik haal de MODS hiervandaan: www.thegtaplace.com.

Als ik bijvoorbeeld deze: http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?ac...file&id=914, in het spel probeer te zetten werkt het niet; Als ik het spel speel en in de buurt kom waar de auto zou moeten staan, stopt het spel (beeld blijft behouden) en hoor je een 'ping'geluid.

Weet iemand hoe dat zit en hoe ik dat kan verhelpen?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

ey, ik heb ook een probleem. Als ik auto's in het spel zet met het IMG werkt dat soms wel en soms niet...

Elke keer doe ik hetzelfde : - met de IMG vervang ik de ****.dff en ****.txd bestanden

- Bij default.ide / carcols enz. vervang ik zoals gezegd is.

- enz. enz.

Soms doet hij het wel, maar meestal niet. Ik haal de MODS hiervandaan: www.thegtaplace.com.

Als ik bijvoorbeeld deze: http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?ac...file&id=914, in het spel probeer te zetten werkt het niet; Als ik het spel speel en in de buurt kom waar de auto zou moeten staan, stopt het spel (beeld blijft behouden) en hoor je een 'ping'geluid.

Weet iemand hoe dat zit en hoe ik dat kan verhelpen?

Alvast bedankt.

Waarschijnlijk ligt dit dan gewoon aan de mod zelf. Je geeft zelf al aan dat sommige mods het wel doen, dus een fout in het spel waardoor de mods het niet doen betwijfel ik. Daarnaast kan het ook zo zijn dat je de mod niet goed of voldoende installeert. Hoe installeer je het '.col' bestand? Ik meende dat dit met een speciale tool moet. En heb je de 'MAGIC1 wheel mod v.3' ook geïnstalleerd, deze is ook benodigd.

Nogmaals denk ik gewoon dat het aan de mod op zich ligt. Ik wil het wel uitproberen, maar dat gaat momenteel wegens wat computerproblemen niet. Je zou eventueel kunnen proberen de maker te contacteren over je probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

ey, bij veel MODS staan er geen .col bestand. En als ze er staan heb ik dat nog nooit geïnstalleerd. Alle mods die het deden bij mij, werkten zonder dat bestand ook. Maar als het nodig is om die te installeren, zou ik die tool graag willen hebben; waar kan ik hem vinden?

Waar is die 'MAGIC1 wheel mod v.3' voor nodig dan? En waar kan ik die krijgen?

Trouwens die nummers, namen enzo in de default.ide / carols / handling enz. vul ik wel goed in. Dus daar ligt het niet aan.

Link to comment
Delen op andere websites

ey, bij veel MODS staan er geen .col bestand. En als ze er staan heb ik dat nog nooit geïnstalleerd. Alle mods die het deden bij mij, werkten zonder dat bestand ook. Maar als het nodig is om die te installeren, zou ik die tool graag willen hebben; waar kan ik hem vinden?

Waar is die 'MAGIC1 wheel mod v.3' voor nodig dan? En waar kan ik die krijgen?

Trouwens die nummers, namen enzo in de default.ide / carols / handling enz. vul ik wel goed in. Dus daar ligt het niet aan.

1) Voor '.col' bestanden heb je geloof ik een Col Editor nodig, deze is hier te downloaden. Je moet waarschijnlijk gewoon het originele bestand vervangen met die van de mod.

2) De 'MAGIC1 wheel mod v.3' is hier te downloaden. Waar deze precies voor nodig is weet ik niet, waarschijnlijk iets met de wielen. Dat hij benodigd is voor sommige voertuigen weet ik alleen.

Link to comment
Delen op andere websites

ey, bij veel MODS staan er geen .col bestand. En als ze er staan heb ik dat nog nooit geïnstalleerd. Alle mods die het deden bij mij, werkten zonder dat bestand ook. Maar als het nodig is om die te installeren, zou ik die tool graag willen hebben; waar kan ik hem vinden?

Waar is die 'MAGIC1 wheel mod v.3' voor nodig dan? En waar kan ik die krijgen?

Trouwens die nummers, namen enzo in de default.ide / carols / handling enz. vul ik wel goed in. Dus daar ligt het niet aan.

De mod is bestemt voor geen wielen onder auto's te hebben. (Ik weet het alleen niet zeker, dus...)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...