Rivel Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Jammer, maarja! Ik heb zelf geen PS3 of X360 maar, wat als het dan voor de PC uitkopt? dan zijn er ook beperkingen voor heel wat mensen die niet een goede grafische kaart hebben of te weinig RAM! maarja, We moeten er mee leren leven! aangezien dat Microsoft in het HD-DVD kamp zit en Sony in het Blu-ray kamp! Denkik niet dat er snel een Blu-ray player in een X360 komt! Maar als hij voor de PC uitkomt, niet veel mensen hebben Blu-ray op hun PC denkik! Dan zitten ze daar ook weeral met beperkingen! Rivel Reageren
TomHagen Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Ehhmm,er staat duidelijk dat ook de Playstation 3 er ook moeite mee heeft dus ik snap waarom veel mensen de XboX360 zitten af te zeiken etc. waarom zouden ze een game make waar de XBOX360 én de PS3 moeite mee hebben, dan kan je et toc nooit goed spele... Reageren
Drugga Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Ehhmm,er staat duidelijk dat ook de Playstation 3 er ook moeite mee heeft dus ik snap waarom veel mensen de XboX360 zitten af te zeiken etc. waarom zouden ze een game make waar de XBOX360 én de PS3 moeite mee hebben, dan kan je et toc nooit goed spele... Ze zeggen niet dat de consoles allebei moeite hebben maar dat zei zelf moeite hebben om het per console apart de probleempjes eruit te halen. Voordat een game wordt uitgegeven (en vaak ook daarna) hebben de games altijd een paar dingen die nog niet helemaal goed gaan. In dit geval hebben ze voor beide consoles verschillende moeilijkheden. Dit wordt trouwens gewoon goed opgelost zoals we van rockstar gewend zijn. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Jammer, maarja! Ik heb zelf geen PS3 of X360 maar, wat als het dan voor de PC uitkopt? dan zijn er ook beperkingen voor heel wat mensen die niet een goede grafische kaart hebben of te weinig RAM! maarja, We moeten er mee leren leven! aangezien dat Microsoft in het HD-DVD kamp zit en Sony in het Blu-ray kamp! Denkik niet dat er snel een Blu-ray player in een X360 komt! Maar als hij voor de PC uitkomt, niet veel mensen hebben Blu-ray op hun PC denkik! Dan zitten ze daar ook weeral met beperkingen!Rivel Een blu-ray speler zal er waarschijnlijk nooit komen voor de 360. Dan zullen ze het nog eerder op een hd-dvd uitbrengen. Ookal had microsoft belooft dat je alle games zonder hd-dvd speler kunt spelen, hd-dvd speler kost 200 euro en zit niet standaard in de 360. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Jammer, maarja! Ik heb zelf geen PS3 of X360 maar, wat als het dan voor de PC uitkopt? dan zijn er ook beperkingen voor heel wat mensen die niet een goede grafische kaart hebben of te weinig RAM! maarja, We moeten er mee leren leven! aangezien dat Microsoft in het HD-DVD kamp zit en Sony in het Blu-ray kamp! Denkik niet dat er snel een Blu-ray player in een X360 komt! Maar als hij voor de PC uitkomt, niet veel mensen hebben Blu-ray op hun PC denkik! Dan zitten ze daar ook weeral met beperkingen!Rivel Een blu-ray speler zal er waarschijnlijk nooit komen voor de 360. Dan zullen ze het nog eerder op een hd-dvd uitbrengen. Ookal had microsoft belooft dat je alle games zonder hd-dvd speler kunt spelen, hd-dvd speler kost 200 euro en zit niet standaard in de 360. Dat is niet waar. Microsoft heeft gezegd dat wanneer Blu-Ray echt een doorslaand succes wordt ze misschien ook wel Blu-Ray in gaan bouwen, zo kinderachtig zijn ze dan weer niet. En over die HD-DVD, Microsoft heeft inderdaad beloofd dat ze geen games op HD-DVD uit zullen brengen, dus dan ligt Blu-Ray nog meer voor de hand. Bron? Jazeker Klik! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 De PU (Power Unlimited, grootste games magazine in de Benelux, jeweettoch) meldde het volgende: "In de trailer van GTAIV staat ergens op een gebouw het getal 360. Dat betekent dat de 360 versie de versie is die je moet gaan halen." Dit is dan een beetje vreemd nieuws, of PU's statement klopt gewoon niet. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Jammer, maarja! Ik heb zelf geen PS3 of X360 maar, wat als het dan voor de PC uitkopt? dan zijn er ook beperkingen voor heel wat mensen die niet een goede grafische kaart hebben of te weinig RAM! maarja, We moeten er mee leren leven! aangezien dat Microsoft in het HD-DVD kamp zit en Sony in het Blu-ray kamp! Denkik niet dat er snel een Blu-ray player in een X360 komt! Maar als hij voor de PC uitkomt, niet veel mensen hebben Blu-ray op hun PC denkik! Dan zitten ze daar ook weeral met beperkingen!Rivel Een blu-ray speler zal er waarschijnlijk nooit komen voor de 360. Dan zullen ze het nog eerder op een hd-dvd uitbrengen. Ookal had microsoft belooft dat je alle games zonder hd-dvd speler kunt spelen, hd-dvd speler kost 200 euro en zit niet standaard in de 360. Dat is niet waar. Microsoft heeft gezegd dat wanneer Blu-Ray echt een doorslaand succes wordt ze misschien ook wel Blu-Ray in gaan bouwen, zo kinderachtig zijn ze dan weer niet. En over die HD-DVD, Microsoft heeft inderdaad beloofd dat ze geen games op HD-DVD uit zullen brengen, dus dan ligt Blu-Ray nog meer voor de hand. Bron? Jazeker Klik! Hoe duur zou die blu-ray speler dan wel niet zijn, moet je nog eens MINSTENS €200 betalen om de nieuwste games te kunnen spelen. Reageren
Sjoeter Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 shit echt alleen maar dat over en weer gooien met stront... ps3 is beter nee xbox360 is beter. ik vind dat ze dit soort topics gewoon moeten sluiten staalt gewoon nergens op Reageren
Gta-killer Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 shit echt alleen maar dat over en weer gooien met stront... ps3 is beter nee xbox360 is beter. ik vind dat ze dit soort topics gewoon moeten sluiten staalt gewoon nergens op De ps3 is ook beter (kwa hardware) en daarom vragen wij ons af of de 360 echt wordt aangepast t.o.v. de ps3 versie omdat het al op verschillende sites staat en Dan Houser had al iets in die richting gezegt. Reageren
battle1970 Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 heey nu dat we allemaal zien dat gta IV het moeilijk heeft op de xbox360.. zouden de xbox360 bezitters helemaal geen gta zien? of zullen er groten verschillen zitten tussen de ps3 en de xbox360? wat zou er gebeuren? want ik heb speciaal voor gtaIV een xbox360 gekocht... en nu ben ik een beetje in paniek.. wat denk je dat er gaat gebeuren? groetjes Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 GTA IV zal zeker wel voor de Xbox360 uitkomen, want Rockstar Games verzind vast wel weer iets zodat hij het tog gewoon goed zal doen. De ps3 heeft ook wat kleine probleempjes dus we zullen wel zien. Reageren
battle1970 Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 ik hoop het want ik stuur net me xbox terug vanwegen die krasfout en het repareren kost best veel..en dan zit ik daar met een x360 voor niets Reageren
Think Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Wat is er mischien? Wat heb ik gemist? Reageren
Biocount Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Er komt heus wel een oplossing, en er is al een gelijk soortige topic waar al gediscuseerd word KLIK HIER >>> Door PatrickW: Topics samengevoegd<<< Reageren
Jack89 Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 shit echt alleen maar dat over en weer gooien met stront... ps3 is beter nee xbox360 is beter. ik vind dat ze dit soort topics gewoon moeten sluiten staalt gewoon nergens op De ps3 is ook beter (kwa hardware) en daarom vragen wij ons af of de 360 echt wordt aangepast t.o.v. de ps3 versie omdat het al op verschillende sites staat en Dan Houser had al iets in die richting gezegt. Ik denk het niet. Er zullen echt geen aanpassing komen die in het nadeel van de xbox 360 zijn. Veel games van nu zijn met elkaar vergleken en die van de x360 bleek zelfs beter te zijn ( zie: http://www.gamespot.com/features/6162742/ ). Enige verschil is dat er dan downloadbare content beschikbaar komt voor de xbox360. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.