Jump to content

HELP !


janna

Recommended Posts

Als het goed is, heb je een paar auto's overgeschreven naar de mod, dus moet je naar de spawnplek van de vorige auto. Voorbeeld: Je hebt een Ferrari Enzo ingewisseld tegen een Infernus. Dan moet je naar de spawnplek van een Infernus gaan ;) Overigens hoef je niet perse naar de spawnplek te gaan, maar dat is wel makkelijker ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is, heb je een paar auto's overgeschreven naar de mod, dus moet je naar de spawnplek van de vorige auto. Voorbeeld: Je hebt een Ferrari Enzo ingewisseld tegen een Infernus. Dan moet je naar de spawnplek van een Infernus gaan ;) Overigens hoef je niet perse naar de spawnplek te gaan, maar dat is wel makkelijker ;)

mare.. hoe weet je waar de spawn plekken zijn ?

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is, heb je een paar auto's overgeschreven naar de mod, dus moet je naar de spawnplek van de vorige auto. Voorbeeld: Je hebt een Ferrari Enzo ingewisseld tegen een Infernus. Dan moet je naar de spawnplek van een Infernus gaan ;) Overigens hoef je niet perse naar de spawnplek te gaan, maar dat is wel makkelijker ;)
mare.. hoe weet je waar de spawn plekken zijn ?
Op WikiGTA kan je simpelweg elke spawnplek van een auto vinden. Sommige vindplaatsen staan er niet op omdat daar verschillende auto's kunnen spawnen, de ene dag een Infernus en de andere dag een Walton. Klik hier voor de link van alle voertuigen, hier voor de link van de vindplaatsen van alle voertuigen. Oranje bolletjes betekenen dat het voertuig er altijd staat, rode dat het er pas na een bepaalde missie staat.

VWO-er

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is, heb je een paar auto's overgeschreven naar de mod, dus moet je naar de spawnplek van de vorige auto. Voorbeeld: Je hebt een Ferrari Enzo ingewisseld tegen een Infernus. Dan moet je naar de spawnplek van een Infernus gaan ;) Overigens hoef je niet perse naar de spawnplek te gaan, maar dat is wel makkelijker ;)
mare.. hoe weet je waar de spawn plekken zijn ?
Op WikiGTA kan je simpelweg elke spawnplek van een auto vinden. Sommige vindplaatsen staan er niet op omdat daar verschillende auto's kunnen spawnen, de ene dag een Infernus en de andere dag een Walton. Klik hier voor de link van alle voertuigen, hier voor de link van de vindplaatsen van alle voertuigen. Oranje bolletjes betekenen dat het voertuig er altijd staat, rode dat het er pas na een bepaalde missie staat.

VWO-er

ik snap het nog steeds niet srry maar ik heb een bestand geplaatst naar IMG Tool 2.0 iets van mercedesbenz en dan ?

Link to comment
Delen op andere websites

Stel dat je bijvoorbeeld een Ferrari mod gedownload hebt, die de Cheetah vervangt (en die heet cheetah.dff, cheetah.col, en cheetah.txd) Dan zul je met de IMG tool deze bestanden moeten vervangen. Dan moet je een spawn plek opzoeken (waar noormaal de auto geparkeerd staat). Bijvoorbeeld bij het huis van Ricardo Diaz. Daar zul je dan zien dat op de plek waar normaal een cheetah staat, een ferrari staat. Als je alles goed gedaan hebt!

Veel succes! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Stel dat je bijvoorbeeld een Ferrari mod gedownload hebt, die de Cheetah vervangt (en die heet cheetah.dff, cheetah.col, en cheetah.txd) Dan zul je met de IMG tool deze bestanden moeten vervangen. Dan moet je een spawn plek opzoeken (waar noormaal de auto geparkeerd staat). Bijvoorbeeld bij het huis van Ricardo Diaz. Daar zul je dan zien dat op de plek waar normaal een cheetah staat, een ferrari staat. Als je alles goed gedaan hebt!

Veel succes! :bier:

en hoe moet je dat dan doen ?

Link to comment
Delen op andere websites

en hoe moet je dat dan doen ?

Je vraagt nu steeds dingen die ook al beantwoord zijn in het andere topic van je, dat hier te vinden is. In dat topic heb ik in mijn eerste reactie links naar een handleiding gezet waarin wordt uitleged hoe je een voertuig installeert. Klik op de link en volg de verdere instructies, dat is alles. Voor de duidelijkheid hier het bericht:

Dit kan met de IMG Tool, deze kan je overigens hier downloaden. Nu je de tool hebt raad ik je aan een handleiding te volgen waarin wordt uitgelegd hoe je nu precies een auto installeert. Gelukkig staat deze op het forum en wel hier. In die handleiding wordt uitgelegd hoe je een voertuig moet instaleren met de IMG Tool, precies iets voor jou dus. Vergeet trouwens geen back-up's te maken, mocht het fout gaan dan heb je altijd nog de originele bestanden achter de hand. Mochten er verder nog vragen zijn, dan hoor ik ze wel. Succes!
Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is, heb je een paar auto's overgeschreven naar de mod, dus moet je naar de spawnplek van de vorige auto. Voorbeeld: Je hebt een Ferrari Enzo ingewisseld tegen een Infernus. Dan moet je naar de spawnplek van een Infernus gaan ;) Overigens hoef je niet perse naar de spawnplek te gaan, maar dat is wel makkelijker ;)
mare.. hoe weet je waar de spawn plekken zijn ?
Op WikiGTA kan je simpelweg elke spawnplek van een auto vinden. Sommige vindplaatsen staan er niet op omdat daar verschillende auto's kunnen spawnen, de ene dag een Infernus en de andere dag een Walton. Klik hier voor de link van alle voertuigen, hier voor de link van de vindplaatsen van alle voertuigen. Oranje bolletjes betekenen dat het voertuig er altijd staat, rode dat het er pas na een bepaalde missie staat.

VWO-er

ik snap het nog steeds niet srry maar ik heb een bestand geplaatst naar IMG Tool 2.0 iets van mercedesbenz en dan ?

Bingo, ik heb de fout! Je moet IMG Tool v1.3 gebruiken inplaats van IMG Tool v2.0, IMG Tool v1.3 is voor GTA 3 en VC, IMG Tool 2.0 is voor GTA San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

IMG Tool v2.0[/b], IMG Tool v1.3 is voor GTA 3 en VC, IMG Tool 2.0 is voor GTA San Andreas.

Bingo, ik zie een fout. :clown:

De IMG Tool V2.0 is voor zowel GTA3, GTA Vice City als voor GTA San Andreas. Zo wordt dit onder andere verteld over de IMG Tool V2.0; 'Version 2 of Spooky's IMG Tool now has support for San Andreas meaning you can now edit the game as well as GTA3 and Vice City.' De IMG Tool v1.3 is een oudere versie, die je meen ik nog niet voor GTA San Andreas kan gebruiken. De nieuwste versie, V2, is zo gemaakt dat je hem naast de andere GTA's ook voor San Andreas kan gebruiken en het is bovendien een nieuwere versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...