Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Ik denk niet dat GTAIV op de PC komt, hoop het natuurlijk wel want GTA ziet er shit uit op de Playstation.

Lol..

blijkbaar nog niet genoeg in de ps3 verdiept?

Een maat van me heeft een PS3 en ik een 360. Ik vind met alle respect voor de PS3, want dat is een prachtige console, GTA IV er op de 360 toch wel scherper en helderder uitzien. Dat is prettiger voor de gameplay.

Dat komt, omdat de instellingen standaard slecht staan, als je het allemaal goed aanpast is het een prachtig spel op de PS3 hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

geloof me.. dat zal een harde taak voor je computer worden hoor.. ik heb de nieuwste computer (met dat gelul van meeste .. en snelste.. (boeie weet ik veel. alle hardware is nieuw en niewst ontwikkeld) maar ik denk zelf dat deze het erg moeilijk krijgt..

ik heb ook een ps3 en sommige mensen in mn vriendenlijst hebben alleen het spel gta IV en verder niks. lol.. :puh:

btw, heb je geen blue ray drive nodig voor je computer dan? dat zal wel heel kut worden want dan mag je nog meer betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Even het topic samengevoegd met het grote GTA IV-PC-discussie-topic.

Overigens geloof ik er niet veel van, ik kan ook het volgende typen:

Hi,

I have downloaded GTA IV. I want a legal demo-version, or everyone else in the world will see this demo.

Bye,

Dutchy3010

Dear Dutchy3010,

Of course you will get a legal demo version. It will be delivered to you in a very short time.

Best Regards,

Rockstar Games

WaT :cab: Krijg jij een legale demo versie voor de PC.... Cool :Y

Kan je deze dan op Youtube zetten dan heeft de gehele wereld er iets aan :tu:

Pfff hij wel een legale versie... Lucky Bastard :duh: [/font]

En nee Dutchy ik geloof je niet!!! :schater: Maar sommige wel ben ik bang :D

Je hebt weer sarcasme, Draak.

Ik heb nu net écht eens naar Rockstar gemaild, namelijk naar Dan Houser :$

Dear Mr. Houser,

I've heard a lot of gossips about the release of Grand Theft Auto IV,

that is now available for the Playstation 3 and the Xbox360. I'm

active on a Dutch GTA-fansite-forum, where is a big topic about this

gossip. There also stand some mails to Rockstar, but I don't believe

these are real. As a matter of fact, I think that these mails are just

faked.

Anyways, I only wanted you to ask if you could confirm that there

comes a release of Grand Theft Auto IV for the PC.

By the way: I apologize for my bad English, I'm Dutch.

I am looking forward to hearing from you.

Yours sincerely,

Alex Beeren

Let niet op het einde, dat heb ik namelijk uit mijn Engels boek :$

And now we'll wait.

Link to comment
Delen op andere websites

Even het topic samengevoegd met het grote GTA IV-PC-discussie-topic.

Overigens geloof ik er niet veel van, ik kan ook het volgende typen:

Hi,

I have downloaded GTA IV. I want a legal demo-version, or everyone else in the world will see this demo.

Bye,

Dutchy3010

Dear Dutchy3010,

Of course you will get a legal demo version. It will be delivered to you in a very short time.

Best Regards,

Rockstar Games

WaT :cab: Krijg jij een legale demo versie voor de PC.... Cool :Y

Kan je deze dan op Youtube zetten dan heeft de gehele wereld er iets aan :tu:

Pfff hij wel een legale versie... Lucky Bastard :duh: [/font]

En nee Dutchy ik geloof je niet!!! :schater: Maar sommige wel ben ik bang :D

Hij zegt er zelf bij dat die mail nep is, het was een voorbeeld. als je nou eens oplet! <<<correct me if im wrong

Ik zal je even verbeteren, want het is een zij ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Grand Theft Auto IV later op de PC komt, of helemaal niet. De grapichs enzo vragen heel veel van je PC, ik heb zelf een PC uit 2004 die al vast loopt bij Grand Theft Auto: San Andreas. Dus ik denk dat als je Grand Theft Auto IV voor de PC koopt dat je wel het nieuwste van het nieuwste moet hebben :Y.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Grand Theft Auto IV later op de PC komt, of helemaal niet. De grapichs enzo vragen heel veel van je PC, ik heb zelf een PC uit 2004 die al vast loopt bij Grand Theft Auto: San Andreas. Dus ik denk dat als je Grand Theft Auto IV voor de PC koopt dat je wel het nieuwste van het nieuwste moet hebben :Y.

Jup, echt wel.

Btw: Ik heb zojuist een mail gestuurd, je kunt hem lezen door een lkein beetje te scrollen.

Ik ben nu nog aan het wachten op reactie :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Grand Theft Auto IV later op de PC komt, of helemaal niet. De grapichs enzo vragen heel veel van je PC, ik heb zelf een PC uit 2004 die al vast loopt bij Grand Theft Auto: San Andreas. Dus ik denk dat als je Grand Theft Auto IV voor de PC koopt dat je wel het nieuwste van het nieuwste moet hebben :Y.

Helemaal niet. PC's zijn zoveel sterker dan die consoles. Iedereen met een recente pc van 600 euro kan GTA 4 makkelijk draaien op hoogste.

nou, dan heb jij trouwens een echte bagger pc. Een graka die boven de 7800 is heeft er alvast geen problemen mee want de console heeft ongeveer dezelfde power als dat kaartje.( die ondertussen al 2 jaar oud is) + de pc zal geen last krijgen van die blur en plotselinge pop-ups en ook nogeens geen slechte fps.

en natuurlijk, de modbaarheid :D

Link to comment
Delen op andere websites

Klik hier.

Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar schijnbaar krijg je een bevestiging op de vraag of Gta:IV op de PC released per e-mail.

Het is dus onofficieel, maar uitgaande van dit bericht lijkt het me 99,99% zeker dat er een release komt. Daarbij zou Rockstar een enorm veel geld mislopen als ze het niet zouden doen.

Wat vinden jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is niet echt, dat heeft Rockstar zo ingesteld want na die ene die Rockstar ging scammen, hebben ze veel vragen daarover gekregen dus ik denk dat dat een automatische e-mail is.

Maar ik geloof wel dat ie op de PC komt. Dat gebeurde met elke GTA, behalve de Stories, maar de waren ook voor de Playstation systems gemaakt.

De mazzel.

Edit: Ik zag je sig, goed gemaakt. Green Day is een goeie band! :puh:

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

We weten het natuurlijk niet zeker. Maar ook ik verwacht wel een degelijke PC Versie. Ik denk dat de mail hierboven wel echt is hoor. Maar goed, dat kunnen we natuurlijk ook zelf uitvinden ? Dan moet iemand van GTAForum.nl een mail sturen naar Dan/Sam. En als het antwoordt wat je terug krijgt precies het zelfde is als dat van hierboven, dan is het denk wel nep. Dan heeft Rockstar gewoon een 'Standaard Mail' voor zulke vragen. Maar we kunnen het natuurlijk altijd proberen:

dan.houser@rockstargames.com (A.K.A: dan@rockstargames.com)

sam.houser@rockstargames.com (A.K.A: sam@rockstargames.com)

Iemand die goed Engels kan die zou even zo'n mailtje kunnen sturen naar Rockstar Games en het antwoordt dan duidelijk laten zien op GTAForum.nl

Misschien een idee ? :clown:

DSgregor:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

We weten het natuurlijk niet zeker. Maar ook ik verwacht wel een degelijke PC Versie. Ik denk dat de mail hierboven wel echt is hoor. Maar goed, dat kunnen we natuurlijk ook zelf uitvinden ? Dan moet iemand van GTAForum.nl een mail sturen naar Dan/Sam. En als het antwoordt wat je terug krijgt precies het zelfde is als dat van hierboven, dan is het denk wel nep. Dan heeft Rockstar gewoon een 'Standaard Mail' voor zulke vragen. Maar we kunnen het natuurlijk altijd proberen:

dan.houser@rockstargames.com (A.K.A: dan@rockstargames.com)

sam.houser@rockstargames.com (A.K.A: sam@rockstargames.com)

Iemand die goed Engels kan die zou even zo'n mailtje kunnen sturen naar Rockstar Games en het antwoordt dan duidelijk laten zien op GTAForum.nl

Misschien een idee ? :clown:

DSgregor:cya:

Kan ik wel doen, als je even een Nederlandse 'template' maakt, maak ik die af en zet het in het Engels :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop ook voor een Pc versie omdat er nog zoveel mensen zijn die nog geen IV hebben en wachten tot hij op de Pc uitkomt. Rockstar zal inderdaad ontzettend veel geld mislopen als ze het niet deden dus het zal absoluut komen kan ik je zeggen. Wat die mail betreft, ik denk niet dat het veel zou helpen want als het ook voor de Pc uit gaat komen dan komt dat op veel sites en misschien komt het ook wel op televisie dus waarom zou je dan zo'n mail willen. Zolang hij nog niet in de winkels ligt kun je hem ook nog niet kopen en je kunt zonder die mail ook wel te weten komen dat hij gaat komen.

@hieronder: Ik heb die grap wel eerder gezien en ik vind het heel gemeen tegenover degenen die hem nog niet hebben.

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...