Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Beetje vreemde mailwisseling ??

Eerste bericht heeft hij het over een First Person View in de auto en dan vraagt een R* medewerker of het niet toevallig een versie van GTA, GTA2 is ??? :bonk:

Zeker een R* medewerker moet weten dat GTA en GTA2 2d games zijn en al helemaal geen First Person Driving Views heeft!!!!! :Y

Ik heb ernorme vraagtekens bij deze mail en ik ga er dan ook vanuit dat dit het zoveelste fake bericht is over GTA IV op de PC!!!! :duh:

En op het moment dat er al iets meer uitlekt als dat R* lief is weet ik wel zeker dat R* het meteen op hun site aankondigen om gezichtsverlies te voorkomen... Ook op de site van R* wordt er niets over gemeld.... :N

Jij hebt eigelijk wel gelijk, misschien wil hij wel tegen de mensen zeggen dat dit waar is ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eerste bericht heeft hij het over een First Person View in de auto en dan vraagt een R* medewerker of het niet toevallig een versie van GTA, GTA2 is ??? :bonk:

Waar haal je dat vanaf?

GTA IV voor de PC in ontwikkeling?

3 juli 2008, 11:10 uur

Een medewerker van Rockstar, heeft per ongeluk na een uitgebrijde mailsessie wat informatie vrijggegeven over een eventuele PC versie van GTA IV.

Een blogger die wat informatie vrij wou krijgen over een eventuele PC versie, heeft Rockstar gemaild. In de mail vroeg hij naar technische ondersteuning voor een gratis gedownloade PC versie van GTA IV. Hij deed dat met de volgende mail:

I recently downloaded your free version of Grand Theft Auto IV for the PC. Despite your unique instructions on how to get it to play, it has performed great. The first person driving view is simply amazing and the Nico Bellic character really makes me feel ............

............ Blijkbaar bleek dit te helpen want, hij kreeg bevestiging over een PC versie in deze mail terug van Rockstar. Er is dus wel degelijk een PC versie van GTA IV op komst.

Hello,

Rockstar and 2K Games are both parts of Take Two Interactive, you have corrected the right company.

The PC version of GTA IV has not even been announced for release and is still in development so is not about to be released on a website we have no knowledge of. Have you got another version of GTA? There are other versions that are available on-line, the list are below, could it be one?

GTA

GTA 2

GTA 3

GTA Vice City

GTA San Andreas

If it's not one of these and it is (somehow) a Pc version of GTA IV, you can see why we would like to know the website address

Kind Regards

2K (And Rockstar) Games Tech Support

De mail heb ik behoorlijk ingekort maar let op de vetgedrukte Rode tekst...

Dit is dus de letterlijke mailwisseling zoals te zien in de hoofdpost...

Hier haal ik dus uit een First Person Driving View en de opsomming (en dus vraag) of het niet de versie GTA, GTA2 is :Y

Ik denk eerder dat ze/hij het over gewone PC versies van GTA heeft, en even vergeten was dat GTA 1/2 geen FPV heeft.

Of hij was dat gedeelte vergeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje vreemde mailwisseling ??

Eerste bericht heeft hij het over een First Person View in de auto en dan vraagt een R* medewerker of het niet toevallig een versie van GTA, GTA2 is ??? :bonk:

Zeker een R* medewerker moet weten dat GTA en GTA2 2d games zijn en al helemaal geen First Person Driving Views heeft!!!!! :Y

Sorry, maar als je goed nadenkt is het iemand van de klanetenservice, niet een developer. Die weten dat ook niet precies, ik kan me ook voorstellen dat ze dat ook wel weten, Maar dan nog, en daar kan je 9 van de 10 keer op rekenen, vragen ze je of je niet een andere GTA hebt.

Zelf hoop ik natuurlijk dat IV op de PC komt. Ik heb er het volste vertrouwen in. Dit bericht lijkt me goed getypt en is proffesioneel. Geen spelfouden ofzo, misschien enkele.

En als het allemaal niet waar is, dan geloof ik nog steeds dat IV naar de PC komt. Is met alle GTA's gebeurt, behalve de stories, die waren gemaakt voor de PS systemen.

@Hieronder: Jacky bedoelt hier boven^

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

(...)

Voorbeeldje: nog voordat de release voor GTA IV uitgesteld

werd (en de datum nog vaststond op 19 oktober), was er

veel ophef over het feit dat je voor GTA dan in principe eerst

een paar honderd euro zou moeten betalen voor een PS3.

Er werd door Rockstar geantwoord dat GTA IV niet op de PS2

kwam in verband met de ruimte. Playstations 3 hebben namelijk

20 tot 80GB te bieden, PS2 weet ik toevallig niet meer uit mijn

hoofd.

(...)

In reactie op bovenstaand gequote stukje:

GTA IV draait ook op de 360 arcade. De 360 arcade heeft geen HDD, oftewel geen enkele vrij te gebruiken GB'tjes. Dus je punt vervalt helemaal, sorry! :puh:

In reactie op het gerucht:

Het valt mij op, dat nadat de blogger zogezegd heeft gespeeld dat hij het idee had naar de verkeerde firma te hebben gemaild in zijn tweede mail, de zogenaamde medewerker die reageert zijn ondertekening "2K Games Tech Support" heeft aangepast in "2K (And Rockstar) Games Tech Support".

Ik heb zelf bedrijfsmatig al heel wat e-mail verkeer gehad. Via outlook e.a. wordt je handtekening er automatisch onder gezet. Het lijkt mij stug, dat speciaal voor dit email verkeer, de medewerker van 2K Games zijn persoonlijke handtekening heeft aangepast. Vooral omdat hij de mail begint met duidelijk te stellen dat de blogger wel naar het juiste bedrijf heeft gemaild.

Dit even niet meegerekend komt het inderdaad wel erg realistisch over. Verder heb ik niet het idee dat R* de pc gamer helemaal buiten spel zet. Ik denk eerder dat, in overleg met Sony en Microsoft, de pc release pas enkele maanden na de laatste DLC voor beide consoles wordt aangekondigd om de verkoopcijfers van beide consoles te boosten.

Link to comment
Delen op andere websites

Even het topic samengevoegd met het grote GTA IV-PC-discussie-topic.

Overigens geloof ik er niet veel van, ik kan ook het volgende typen:

Hi,

I have downloaded GTA IV. I want a legal demo-version, or everyone else in the world will see this demo.

Bye,

Dutchy3010

Dear Dutchy3010,

Of course you will get a legal demo version. It will be delivered to you in a very short time.

Best Regards,

Rockstar Games

Geloven jullie het dan ook? :clown: Ik vermoed ook dat Rockstar bezig is met een PC versie, maar dit lijkt me volledig uit de duim gezogen. Ook totaal geen bewijs... Rockstar is één van de uitgevers die het meest let op wat ze naar buiten brengen, ze zouden zichzelf niet op deze wijze verlullen. Ik vermoed dat ze niet eens ingaan op de mailtjes waarbij gezegd wordt dat ze een demo gedownload hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Even het topic samengevoegd met het grote GTA IV-PC-discussie-topic.

Overigens geloof ik er niet veel van, ik kan ook het volgende typen:

Hi,

I have downloaded GTA IV. I want a legal demo-version, or everyone else in the world will see this demo.

Bye,

Dutchy3010

Dear Dutchy3010,

Of course you will get a legal demo version. It will be delivered to you in a very short time.

Best Regards,

Rockstar Games

WaT :cab: Krijg jij een legale demo versie voor de PC.... Cool :Y

Kan je deze dan op Youtube zetten dan heeft de gehele wereld er iets aan :tu:

Pfff hij wel een legale versie... Lucky Bastard :duh: [/font]

En nee Dutchy ik geloof je niet!!! :schater: Maar sommige wel ben ik bang :D

Link to comment
Delen op andere websites

mensen die beweren dat er een voor pc uitkomt is niet waar

dus geloof mij nou maar dat er niet een uitkomt voor de pc

wat er in de andere reacties al vertelt word

Ahhh... een officieel bericht van R*. Dit geloof ik dan ook meteen!

Laat ons toch lekker hopen, joh :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)
mensen die beweren dat er een voor pc uitkomt is niet waar

dus geloof mij nou maar dat er niet een uitkomt voor de pc

wat er in de andere reacties al vertelt word

Ahhh... een officieel bericht van R*. Dit geloof ik dan ook meteen!

Laat ons toch lekker hopen, joh :tu:

ja

hij is in ontwikkeling dat heeft R* zelf gezecht

ook al komt hij niet laat ons gewoon met rust jij heb hem al en wij moeten helaas wachten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat GTAIV op de PC komt, hoop het natuurlijk wel want GTA ziet er shit uit op de Playstation.

Lol..

blijkbaar nog niet genoeg in de ps3 verdiept?

Een maat van me heeft een PS3 en ik een 360. Ik vind met alle respect voor de PS3, want dat is een prachtige console, GTA IV er op de 360 toch wel scherper en helderder uitzien. Dat is prettiger voor de gameplay.

Link to comment
Delen op andere websites

Even het topic samengevoegd met het grote GTA IV-PC-discussie-topic.

Overigens geloof ik er niet veel van, ik kan ook het volgende typen:

Hi,

I have downloaded GTA IV. I want a legal demo-version, or everyone else in the world will see this demo.

Bye,

Dutchy3010

Dear Dutchy3010,

Of course you will get a legal demo version. It will be delivered to you in a very short time.

Best Regards,

Rockstar Games

WaT :cab: Krijg jij een legale demo versie voor de PC.... Cool :Y

Kan je deze dan op Youtube zetten dan heeft de gehele wereld er iets aan :tu:

Pfff hij wel een legale versie... Lucky Bastard :duh: [/font]

En nee Dutchy ik geloof je niet!!! :schater: Maar sommige wel ben ik bang :D

Hij zegt er zelf bij dat die mail nep is, het was een voorbeeld. als je nou eens oplet! <<<correct me if im wrong

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...