b4rtsimps0n Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2007 Ik denk dat we nu beter zouden afwachten . Maar ik denk dat rockstargames een beetje bang is voor de piraterij op de ps3 en xbox 360 moet je het kopen je kan het neit downloaden ; Met de pc twee weken downloaden en je hebt hem snap je ? Ik hoop wel dat hij op pc uitkomt maar ja . twee weken? kan tegenwoordig al in een paar uurtjes hoor en xbox 360 kan je ook gedownloade games op spelen, alleen ps3 niet. en game makers gaan heus niet twijfelen om een game te maken, omdat er een klein percentage van de gamers aan piraterij doet..dan zouden er veel minder games uitkomen als ze zo zouden kijken. als de industrie er zo erg naar keek zouden er bijvoorbeeld toch ook geen muziek albums meer uitkomen e.d. vanwegen het downloaden? maar dat gebeurt ook nog steeds vol op hè Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stillesandro Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2007 Ik hoop dat ie op de PC uitkomt want ik ga echt niet zn ps3 of Xbox 360 kopen.Ja R* zal ALS ze het niet doen veel geld mislopen dat wel. Maar ik denk dat ie er toch wel komt want dat is altijd al zo geweest dus waarom nu niet, mischien zijn de graphics wat minder maar je kan er wel weer mee modden. Maar ik denk wel dat ie komt Ik denk dat de graphics juist mooier zullen zijn! Een pc (een goeie) heeft een snellere processor, een betere videokaart, en meer intern geheugen (dit is niet de grootte van de hardeschijf!). Als je een pc hebt die een beetje up-to-date is zal hij altijd mooiere graphics hebben dan een console spel, tenzij de maker van het spel niet zo'n mooie graphics maakt, of dat je grafische kaart niet ondersteund wordt. En dat is dan helaas weer het grootste nadeel van pc's... En als je een mooi beeld wil hebben met je xbox360 of je playstation 3, dan moet je ook nog eens een HD-TV hebben (volgens mij kost die rond de duizend euro). Dus eigenlijk kost je xbox dan 1400,- Voor die prijs heb je echt een extreem snelle pc, met beeldscherm, die op hogere resoluties kan spelen. Ik heb niets tegen consoles, ik bezit zelf een wii, maar ik wil toch wel even aantonen dat op grafisch niveau de pc altijd wel beter zal zijn dan de consoles. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2007 Ik ben het 100% met Stillesandro eens. Het is natuurlijk onzin dat het spel alleen op DirectX10 zou draaien, als het op de 360 op Directx9 draait. (Net zulk gez**k dat de 360 het spel minder goed aankan en slechtere kwaliteit heeft bla bla bla omdat de ps3 zoveel beter is.. ) GTA IV komt heus wel op de pc uit, daar ben ik echt niet bang voor. Het is alleen nog niet bekent wanneer(Ik schat dat het wel wat lang duurt voordat het zo ver is, maar goed) Ik weet niet of graphics iets minder zijn of beter, ik denk dat het wel beter is op DirectX10, maar op DirectX9 zal het ook UBER mooi zijn, dat weet ik 99% zeker! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2007 Maar kunnen ze de graphics niet zo aanpassen dat een normale doorsnee pc het spel aankan?? Ik krijg 16 juli wel nieuwe pc op mijn verjaardag maar dan nog Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
domii Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2007 weet ook iemand als gta 4 ook voor de pc komt en waneer dat zal zijn ik kan namelijk niet wachten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bassiebas6 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2007 I durf geen zeker antwoord te geven of die komt maar als gta 4 op de pc komt dan kan je hem op zijn vroegst verwachten half/eind 2008 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2007 I durf geen zeker antwoord te geven of die komt maar als gta 4 op de pc komt dan kan je hem op zijn vroegst verwachten half/eind 2008 Dat klopt. GTA 4 komt uit in oktober voor de Playstation 3 en de Xbox360. En het is te verwachten dat, áls er een pc-versie komt, dat die dan ergens midden volgend jaar op de markt komt. Maar als je even beter had gekeken in GTA IV: General, dan had je dit topic ook gezien. Dat gaat helemaal over GTA IV voor de computer, dus dit topic is dan eigenlijk overbodig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
domii Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2007 I durf geen zeker antwoord te geven of die komt maar als gta 4 op de pc komt dan kan je hem op zijn vroegst verwachten half/eind 2008 huum ik heb weinig zin om een ps3/xbox360 aan te schaffen die dingen vin ik te duur Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bassiebas6 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2007 Ja, dan zal je nog effe moeten wachten als de pc versie komt. Het is het een of het ander Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2007 I durf geen zeker antwoord te geven of die komt maar als gta 4 op de pc komt dan kan je hem op zijn vroegst verwachten half/eind 2008 huum ik heb weinig zin om een ps3/xbox360 aan te schaffen die dingen vin ik te duur die vind je te duur..maar een pc die gta 4 zou moeten kunnen draaien niet? dat word een stuk duurder dan bv een 360 hoor en bij de ps2 versies van gta kwam de pc en xbox versie meestal een half jaar later uit geloof ik..maar ik denk dat het porten nu langer gaat duren omdat het van next-gen consoles naar pc is.. dus als de pc versie er komt, denk ik ook ergens eind 2008. jammer maar helaas dus voor de mensen zonder 360 of ps3. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
modder Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2007 Ik hoop wel dat hjij uitkomt op de pc maar zo niet dan moet ik toch maar over op de ps 3 daar gaat me vakantie geld weer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
emre Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2007 om gta iv voor de pc te laten uitkomen zou dom zijn van rockstar omadt zo een 1 derde deel wordt gedownload. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2007 Jep, ze hebben ook verlies geleden met San Andreas op de PC. Zou dom zijn om die fout nogmaals te maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nationalist Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2007 inderdaad Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sseb Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2007 Ik heb van vriend gehoord dat deze Waarschijnlijk in 2010 uit zal komen omdat de pc's er dan goed genoeg voor zijn (das dan nog ongeveer 3 jaar langer wachten) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts