gta fan man Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 De ps3 krijgt een harde schijf en internet, modden word ook mogelijk daardoor. maar er zijn waarschijnelijk erg weinig mensen die een ps3 gaan kopen ( kost 600 euro ) en bijna alle gta games zijn voor de pc. behalve liberty city stories. ze zouden ook erg veel geld mis lopen als het niet op de pc komt. waarschijnlijk zal gta4 het meest verkocht worden op de xbox 360. nou dat zou ik niet zeggen van die PS3. mijn buurman werkt bij de dixons en hij zij dat de helft van venlo en blerick (daar woon ik) al heeft bestelt en ik heb geluk wand......:mijn buurman werkt dus bij de dixons en die heeft hem ook besteld en wat is nou mijn geluk.......hij krijgt hem een dag voor dat de bestellers hem krijgen en die dag ga ik natuurlijk game bij hem. (srry dat ik zo doe maar ik vind hem gewoon supppppperrrrrrrr coollllllllllllll) (kort samengevat er zijn al veen menen die hem kopen) gr gta fan man Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) Hij moet gewoon op de PC uitkomen anders loopt R* echt miss en ik denk niet dat zoveel mensen van de PC gebruikers een Ps3 of een Xbox360 kopen en een Ps3 is gewoon duur maarja een 200 Mb video kaart zal Gta IV toch wel redden op de PC en anders dan maar niet maar het zou wel zonde zijn want ik wil hem iniedergeval op de PC hebben je weet nooit wat R allemaal gaat doen Bewerkt: 30 oktober 2006 door nick11123 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta fan man Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2006 weet iemand hier hoe je kan zien wat voor vidio kaart je hebt zonder hem uitelkaar te slopen en hoe kan ik dan ook zien hoeveel geheugen ik nog heb ik heb dat al eens ergens gezien maar ik weet niet waar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2006 weet iemand hier hoe je kan zien wat voor vidio kaart je hebt zonder hem uitelkaar te slopen en hoe kan ik dan ook zien hoeveel geheugen ik nog heb ik heb dat al eens ergens gezien maar ik weet niet waar ga naar Start > Uitvoeren > en typ in: dxdiag dan kan je bij het tablad ''Beeldscherm'' kan je zien wat voor Video kaart je enzo heb Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spacebook Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2007 Ey allemaal. Ik heb een vraag: Is het waar dat gta IV op de pc uitkomt of komt ie alleen maar uit op de ps3 en de xbox360? m.v.g. Niels Peters :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2007 Helaas Niels, we weten het echt niet. Tot op heden is het enige wat bekend is dat het de PS3 en de XBox 360 gaan worden, maar wat er daarna gebeurd? Geen idee. Net als jij hoop ik ook op een PC-release. Mocht ie nog komen verwachten we hem niet eerder dan half/eind 2008.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spacebook Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2007 Helaas Niels, we weten het echt niet. Tot op heden is het enige wat bekend is dat het de PS3 en de XBox 360 gaan worden, maar wat er daarna gebeurd? Geen idee. Net als jij hoop ik ook op een PC-release. Mocht ie nog komen verwachten we hem niet eerder dan half/eind 2008.... ik weet helemaal niets van playstation of xbox af maar kunnen die cd's ook in de pc? dan koop ik een ps3 dvd en doe die in de pc maar dat kan zeker nie he? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2007 hihi......nee, dat kan inderdaad niet nee vrees ik (alhoewel het idee wel leuk is ). Elke uitvoering van het spel is helemaal vanaf het begin opgebouwd voor 1 betreffende toepassing en niets is onderling uitwisselbaar. De PC-versie moet écht helemaal vanaf het begin geprogrammeerd worden en dat duurt gewoon heel erg lang. En als Rockstar denkt dat het niet genoeg oplevert beginnen ze er niet eens aan.....dus hopen dat men het tóch doet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Apple-Mac Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2007 Daar heeft GTA-Sheep een beetje gelijk in. Maar er zal ook een ps3 emulator uit kunnen komen. Dan zal het wel kunnen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2007 Daar heeft GTA-Sheep een beetje gelijk in. Maar er zal ook een ps3 emulator uit kunnen komen. Dan zal het wel kunnen. Dat is illegaal lieve schat.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2007 Daar heeft GTA-Sheep een beetje gelijk in. Maar er zal ook een ps3 emulator uit kunnen komen. Dan zal het wel kunnen. Dat is illegaal lieve schat.. Nou én schat . Ik denk dat hij nog wel op de PC komt. omdat er best wel veel mensen GTA op de PC hebben. dus als ze dat niet doen lopen ze wel klanten mis Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-killer Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2007 Daar heeft GTA-Sheep een beetje gelijk in. Maar er zal ook een ps3 emulator uit kunnen komen. Dan zal het wel kunnen. De nieuwste ps2 emulator werkt niet soepel op een 3 ghz pc, terwijl ps2 300 mhz heeft. Ook heeft de ps3 een cell processor, waardoor emuleren al bijna onmogelijk gaat worden. Ookal zal het emuleren mogelijk worden dan heb je wel een hele snelle pc nodig, met dat geld kan 3 playstation's 3 kopen met GTA IV erbij. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaah90 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) Het zou zeer jammer zijn als IV niet op de PC uitkomt. Het zou ook zeer dom zijn voor R*: - Kijk hoeveel mensen mods, maps en voertuigen maken? Dat zijn allemaal klanten, die de game graag kopen als er ee nieuwe versie uit komt. Dus ergens denk ik dat IV wel op de pc uitkomt. Maar, ik kan ook helemaal ongelijk hebben Bewerkt: 5 mei 2007 door jaah90 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kakaroth Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2007 Ik denk dat hij uiteindelijk wel uitkomt op de PC, R* wil al die extra pegels niet laten liggen natuurlijk Offtopic: erg weinig Emulators werken, bij mij is de laatste echt goed werkende die voor de Gameboy advance, en het is erg lastig voor andere consoles om aan de games die werken op de emulator te komen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sedat-007 Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2007 Ik denk het niet, want GTA IV zit op een Blueray dvd, en PC's hebben geen blueray speler. Je kan het wel kopen maar kost nu rap €700. Daarom denk ik dat ze het niet zullen doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts