Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

dat klopt wel van die extra content maar dat is ook wel mogelijk op de pc.

Het is wel mogenlijk maar R* doet het waarschijnlijk niet. Ze hebben immers aangekondigd dat er Exclusieve episode's zouden verschijnen voor de X360 versie van GTA IV. Niks gezegd over de PS3 en al helemaal niet over de PC dus.

Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk wel dat hij op de PC komtmaar dat ze er mysterieus over doen omdat ze willen dan mensen er speciaal ee PS3 / XBOX voor gaan kopen, en dat pas na de release iets duidelijk gemaakt word over een PC versie

Link to comment
Delen op andere websites

waarom dit topic

Er is ng niks bekend over de pc versie

en er zijn geloof ik al een paar topics over de pc verise

En ik weet dat ik nu een lul ben

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV moet gewoon op de pc uitkomen pc heeft tog altijd mooiste grhaphics en al die dingen en ik wil het zelf ook dat hij op pc uitkomt ik ga denk ik echt neit ps 3 kopen of xbox 360 speciaal voor gta

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV moet gewoon op de pc uitkomen pc heeft tog altijd mooiste grhaphics en al die dingen en ik wil het zelf ook dat hij op pc uitkomt ik ga denk ik echt neit ps 3 kopen of xbox 360 speciaal voor gta

Sorry hoor maar de meeste graphics die nu worden gehaald door de Ps3 & Xbox 360 kunnen de meeste computers egt niet aan. Dus de pc heeft niet de beste graphics. Als je nu na gaat dat Rockstar problemen heeft met Xbox omdat er geen hard disk en genoeg ruimte en zo is, want denk je dan hoe goede computer je dan wel niet moet hebben om GTA IV mooi te laten draaien :bier:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

jah, dat vindt ik ook!

je kan natuurlijk ook je eigen pc zelf ineen laten steken, en laten opsturen, kost wel wat geld natuurlijk. maar in de PS2, PS3 XboX en XboX360 is alles al ingebouwd, zou dom zijn als je wilt spelen op de pc, dat je je PS of XboX uiteen haalt om het te kunnen spelen op pc (niet dat er hier iemand daar iets over gezegt heeft, maar wilde het toch gewoon even zeggen)

op www.alienware.com kun je je eigen pc ineen zetten. wacht gewoon rustig af tot het komt. alles loopt bij hun op wieletjes. als het één niet lukt, doet de andere het wel. of het nu pc, xbox of PS is, maakt toch niet uit. ze hebben GTA3, GTA SA, GTA London (weet niet zeker) GTA2 an GTA toch ook op pc, PS en Xbox, dus waarom dan niet met GTA4 ? zou toch dom zijn, voor verzamelaars als mij, zouden ze dat zeker doen. ik verzamel ze zowat allemaal. ookal heb ik geen XboX, toch heb ik ze. ookal kan mijn pc dat niet aan, toch heb ik ze! bij PS en XboX moet er er ook op letten, wat voor scherm dat je hebt. het een kan ook hier weer iets meer aan, dan de andere. denk eraan!

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vind ik de hele discussie een beetje zinloos, aangezien R* toch wel met een PC versie zal komen, maar toch wou ik even het volgende verhaal uit de wereld helpen: Sommige van jullie beweren dat de PC versie uit zou komen op een Blue-Ray, omdat bijvoorbeeld meerder DVD-tjes te duur zou zijn voor R*... Ik zal je zeggen dat is onzin, want een DVD-tje kost voor een fabrikant 50 cent en een Blue-Raydisc 35 euro (!!!), dit weet ik omdat toevallig mijn oom (die werkt bij het voormalige E.M.I.) me dat dit weekend heeft verteld. R* zou dus maar wat graag de game op DVD's uitbrengen aangezien ze dan 2x zoveel verdienen. Bovendien is een port van de PS3 (of Xbox 360) naar de PC ook niet al te duur en zo kunnen ze dus voor in verhouding weinig geld erg veel geld verdienen. En geloof mij, geld stinkt niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vind ik de hele discussie een beetje zinloos, aangezien R* toch wel met een PC versie zal komen, maar toch wou ik even het volgende verhaal uit de wereld helpen: Sommige van jullie beweren dat de PC versie uit zou komen op een Blue-Ray, omdat bijvoorbeeld meerder DVD-tjes te duur zou zijn voor R*... Ik zal je zeggen dat is onzin, want een DVD-tje kost voor een fabrikant 50 cent en een Blue-Raydisc 35 euro (!!!), dit weet ik omdat toevallig mijn oom (die werkt bij het voormalige E.M.I.) me dat dit weekend heeft verteld. R* zou dus maar wat graag de game op DVD's uitbrengen aangezien ze dan 2x zoveel verdienen. Bovendien is een port van de PS3 (of Xbox 360) naar de PC ook niet al te duur en zo kunnen ze dus voor in verhouding weinig geld erg veel geld verdienen. En geloof mij, geld stinkt niet...

Haha leuk feitje

maar denk je dat rokstar arm is hahahahaha

Link to comment
Delen op andere websites

Ook lijkt het me onrealistisch dat als GTA IV op de PC uitgebracht zal worden, dit gedaan zal worden op een Blue-Ray, of HD-DVD, want zeg nou zelf, wie heeft er een dergelijke speler in zijn PC. Nou ik niet, en ik denk zo'n 99,8% van de Nederlanders ook niet. Nu is het wel zo dat GTA op zijn vroegst in het voorjaar van 2008 op de PC gereleased zal worden -als GTA überhaupt al op de PC uitkomt- dus zullen tegen die tijd meer mensen een Blue-Ray en/of HD-DVD speler bezitten in de PC, maar dan nog zal dit een minderheid vormen. Ook zal er waarschijnlijk tegen die tijd nog geen duidelijke standaard gevonden zijn. Tevens geloof ik niet zo in Blue-Ray en HD-DVD, ik denk dat de holo-discs meer kans maken. Consumenten zijn gewoon nog niet klaar voor een nieuwe standaard. Alhoewel, dat met een beetje marketing natuurlijk ook te verhelpen is.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vind ik de hele discussie een beetje zinloos, aangezien R* toch wel met een PC versie zal komen, maar toch wou ik even het volgende verhaal uit de wereld helpen: Sommige van jullie beweren dat de PC versie uit zou komen op een Blue-Ray, omdat bijvoorbeeld meerder DVD-tjes te duur zou zijn voor R*... Ik zal je zeggen dat is onzin, want een DVD-tje kost voor een fabrikant 50 cent en een Blue-Raydisc 35 euro (!!!), dit weet ik omdat toevallig mijn oom (die werkt bij het voormalige E.M.I.) me dat dit weekend heeft verteld. R* zou dus maar wat graag de game op DVD's uitbrengen aangezien ze dan 2x zoveel verdienen. Bovendien is een port van de PS3 (of Xbox 360) naar de PC ook niet al te duur en zo kunnen ze dus voor in verhouding weinig geld erg veel geld verdienen. En geloof mij, geld stinkt niet...

Haha leuk feitje

maar denk je dat rokstar arm is hahahahaha

Denk jij dat Rockstar niet zoveel mogelijk winst probeert te maken? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV moet gewoon op de pc uitkomen pc heeft tog altijd mooiste grhaphics en al die dingen en ik wil het zelf ook dat hij op pc uitkomt ik ga denk ik echt neit ps 3 kopen of xbox 360 speciaal voor gta

Sorry hoor maar de meeste graphics die nu worden gehaald door de Ps3 & Xbox 360 kunnen de meeste computers egt niet aan. Dus de pc heeft niet de beste graphics. Als je nu na gaat dat Rockstar problemen heeft met Xbox omdat er geen hard disk en genoeg ruimte en zo is, want denk je dan hoe goede computer je dan wel niet moet hebben om GTA IV mooi te laten draaien :bier:

het probleem is dat de core versie van xbox 360 geen hardeschijf heeft en er zijn genoeg mensen die meer dan 500 gb en zelfs 1 of 2 terrabyte op hun pc hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze het niet op de pc verkoopt,dan dien ik een klacht in :schater:

Maar ik zoek alles op Google.Maar ik denk van wel.

Gta Sa is groter dan IV(met die vliegtuigen die er niet bij zijn en ook de geruchten)

En Xbox360 heeft dat al een IV,dus ik denk van wel

Ik denk het niet,Ik hoop het!

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom* Dit Topic???

ALs je GTA IV wilt spelen op de PC.... moet je wel je pc helemaal vernieuwen met Videokaarten etc.

En dat kost bij elkaar ruim 600 euro :$

ik zelf zou de PS3 halen

maak me tog nie druk want ik ga tog ps3 kopen :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom* Dit Topic???

ALs je GTA IV wilt spelen op de PC.... moet je wel je pc helemaal vernieuwen met Videokaarten etc.

En dat kost bij elkaar ruim 600 euro :$

ik zelf zou de PS3 halen

maak me tog nie druk want ik ga tog ps3 kopen :bier:

Misschien omdat 600 euro voor een PS3 om 1 spel te spelen wel wat veel is.

Hetzelfde bedrag geïnvesteerd in een PC, geeft mogelijk voor mensen meer toepassingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...