Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Ey allemaal.

Ik heb een vraag: Is het waar dat gta IV op de pc uitkomt of komt ie alleen maar uit op de ps3 en de xbox360?

m.v.g. Niels Peters :$

Je hebt kans dat hij wel op de pc komt, want heelvaak worden games eerst voor de console gemaakt want dan hoeven ze maar een keer het grafiese uiterlijk te maken. ^_^

En op de pc moet je altijd de grafiese kwalietijd aan kunen passen, dus moeten er ook meer grafiese vormgevingen gemaakt worden. :duh:

Dus we zullen zien of hij nog voor de pc komt :engel:

En boven kunen ze als ze het niet doen veel geld mislopen :{

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wees maar gerust...GTA 4 ZAL op de pc uitkomen...dat ben ik bijna zeker!!!

Owja... nu stel ik weer de vraag!

Gaat jou PC dat reden met je videokaart! ik denk het niet! En dat is bij iedereen zo! zulke graphisc kun je niet zomaar met een videokaart spelen! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wees maar gerust...GTA 4 ZAL op de pc uitkomen...dat ben ik bijna zeker!!!

Owja... nu stel ik weer de vraag!

Gaat jou PC dat reden met je videokaart! ik denk het niet! En dat is bij iedereen zo! zulke graphisc kun je niet zomaar met een videokaart spelen! ^_^

Darom moeten er ook meerdere grafiese formgevingen gemaakt worden voor de pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Wees maar gerust...GTA 4 ZAL op de pc uitkomen...dat ben ik bijna zeker!!!

Owja... nu stel ik weer de vraag!

Gaat jou PC dat reden met je videokaart! ik denk het niet! En dat is bij iedereen zo! zulke graphisc kun je niet zomaar met een videokaart spelen! ^_^

Darom moeten er ook meerdere grafiese formgevingen gemaakt worden voor de pc.

gast let op je handschrift GTA 4 komt vast ook op de pc uit

maar ik vind het inderdaad ook gek dat de ps3 en xbox360 nog maar zo weinig uit hun games halen.

Link to comment
Delen op andere websites

even off topic, toen de ps2 uitkwam, was deze grafisch net zo goed als de ultieme gamers-pc van die tijd. nu met de ps3 zal dat weinig anders zijn. die ps3 mag dan wel 7 cores hebben. maar een pc heeft tegewoordig samen met een quad-core, een videokaart met eigen core en geheugen en nog eens zo 2 gig geheugen en een paar 100gig grote hd toch heel wat meer capicitetien , en ik denk dat hij dan zelfs meer aanakan als de ps3.

Link to comment
Delen op andere websites

even off topic, toen de ps2 uitkwam, was deze grafisch net zo goed als de ultieme gamers-pc van die tijd. nu met de ps3 zal dat weinig anders zijn. die ps3 mag dan wel 7 cores hebben. maar een pc heeft tegewoordig samen met een quad-core, een videokaart met eigen core en geheugen en nog eens zo 2 gig geheugen en een paar 100gig grote hd toch heel wat meer capicitetien , en ik denk dat hij dan zelfs meer aanakan als de ps3.

ja, en dan ben je ook een aardig zakcentje kwijt :Y

Link to comment
Delen op andere websites

even off topic, toen de ps2 uitkwam, was deze grafisch net zo goed als de ultieme gamers-pc van die tijd. nu met de ps3 zal dat weinig anders zijn. die ps3 mag dan wel 7 cores hebben. maar een pc heeft tegewoordig samen met een quad-core, een videokaart met eigen core en geheugen en nog eens zo 2 gig geheugen en een paar 100gig grote hd toch heel wat meer capicitetien , en ik denk dat hij dan zelfs meer aanakan als de ps3.

ja, en dan ben je ook een aardig zakcentje kwijt :Y

En jij dacht een PS3 gratis te krijgen ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij wel op de PC komt, ooit. Het is geen Gran Turismo ofzo. GTA is in principe een PC-spel.

*zoemerr* ehhhh nee gta is altijd gewoon een console spel geweest, ook al werd hij ook op de pc gereleased (later)

Link to comment
Delen op andere websites

Die console-versies waren ports, om extra te cashen.

jeetje alweer fout. GTA 1 kwam tegelijk uit op pc en ps1. gta 2 kwam eerst uit op ps1, 5 dagen later op pc.

gta 3, vc, sa eerst ps2, daarna pc en xbox. half jaar verschil meestal.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ze tegelijk uitkwamen neemt niet weg dat het ports waren? Waarom zou ik daarom liegen. Maargoed, dat bedoelde ik helemaal niet met mijn reactie.

"Ik denk dat hij wel op de PC komt, ooit. Het is geen Gran Turismo ofzo. GTA is in principe een PC-spel."

Uitgekauwd; iedere 'echte' GTA-titel is gewoon op de pc verschenen. En een spel als Gran Turismo niet, dat is een 100% console-game.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...