Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Ik denk dat GTA IV wel op de pc komt.

Ze hebben vast een soort deal gesloten met Microsoft en Sony, zodat iedereen een Xbox 360 of een PS3 koopt.

Ik heb op een duitse site GTA IV PC te koop zien staan met de release date ergens in oktober.

Ik denk gewoon dat Microsoft en Sony Rockstargames hebben betaald om de pc versie later uit te brengen.

Dus geef de hoop niet op, en wacht tot eind 2008. :tu:

(over de specs: Ik denk dat mensen met een oudere pc hem moeten upgraden of een nieuwe kopen)

Zo, da's voor het eerst sinds zo'n 6 pagina's vol geschreeuw en testosteron misbruik dat er een reactie komt op de daadwerkelijke topicvraag. Go Jaap! _O_

Anders wachten jullie samen even fijn een aankondiging van R* af, ipv elkaar op te jutten over de mogelijke systeemeisen... Hebben jullie soms geen leven, dat je zó hopeloos fanatiek en fel elkaar af loopt te matten vanwege een hoop gebakken lucht?! :? Werkelijk, ga gamen ofzo! :*D Heb je wat nuttigs te doen... :bonk:

Dit topic was simpel gestart met de vraag wat je ervan denkt, komt 'ie voor de PC? (Of niet?)

Ontopic: Ik denk van wel!! :D

FACK YOU :bier::bier:

Je moet hier niet dom lopen praten. :sigaar::sigaar:

Ik heb zekker een beter leven dan jouw :Y^_^8) We mogen toch wel Discuseren over de PC specs.

Misschien wel een beter leven maar zeker geen betere beheersing van de Nederlandsentaal!! :schater:

En je mag best een discussie voeren over de PC-specs die GTA IV misschien minimaal zou moeten hebben... Maak daar een topic voor aan en antwoord hier alleen op de vraag of GTA IV wel of niet op de PC gaat uitkomen.

P.S. Probeer dan ook gewoon eens te luisteren naar een idee van een ander ipv de andere persoon voor alles en nog wat uitmaken omdat zijn idee over de specs anders is dan jouw idee.

Luister naar elkaar en stel vragen waarom de ander dat vind.... Is constructiever dan elkaar voor rotte vis uit te maken. De waarheid is namelijk dat jullie er allemaal maar een idee van hebben en niemand het dus zeker weet.... Iedereen heeft dus gelijk over zijn idee van de Specs die nodig zijn....

Maar dat is mijn mening maar. :engel:

En natuurlijk komt GTA IV ook op de PC uit... Dat is geen vraag maar een zekerheid... De enige vraag die erover gesteld kan worden is wanneer deze uitkomt (en de specs die nodig zijn natuurlijk :bonk: )

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk dat GTA IV wel op de pc komt.

Ze hebben vast een soort deal gesloten met Microsoft en Sony, zodat iedereen een Xbox 360 of een PS3 koopt.

Ik heb op een duitse site GTA IV PC te koop zien staan met de release date ergens in oktober.

Ik denk gewoon dat Microsoft en Sony Rockstargames hebben betaald om de pc versie later uit te brengen.

Dus geef de hoop niet op, en wacht tot eind 2008. :tu:

(over de specs: Ik denk dat mensen met een oudere pc hem moeten upgraden of een nieuwe kopen)

Zo, da's voor het eerst sinds zo'n 6 pagina's vol geschreeuw en testosteron misbruik dat er een reactie komt op de daadwerkelijke topicvraag. Go Jaap! _O_

Anders wachten jullie samen even fijn een aankondiging van R* af, ipv elkaar op te jutten over de mogelijke systeemeisen... Hebben jullie soms geen leven, dat je zó hopeloos fanatiek en fel elkaar af loopt te matten vanwege een hoop gebakken lucht?! :? Werkelijk, ga gamen ofzo! :*D Heb je wat nuttigs te doen... :bonk:

Dit topic was simpel gestart met de vraag wat je ervan denkt, komt 'ie voor de PC? (Of niet?)

Ontopic: Ik denk van wel!! :D

FACK YOU :bier::bier:

Je moet hier niet dom lopen praten. :sigaar::sigaar:

Ik heb zekker een beter leven dan jouw :Y^_^8) We mogen toch wel Discuseren over de PC specs.

Fack? zekker? discuseren?! Jah, ik praat dom... :duh: Waarom reageer je zo heftig? Voel je je aangesproken ofzo? En ok, sorry, blijf jezelf lekker opwinden als je daar blij van wordt over specs die nog niet eens bekend zijn.

Heb jij een beter leven dan mij? Prima toch, wees er blij mee! :tu: Kinderachtig gedrag.

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker gezellig hiero op het forum sinds (bijna) gta4 uit kwam..

Biocount,

Niet teveel op letten. Helaas laaien sommige topics wat op en reageren mensen heel erg persoonlijk en emotioneel... :duh: In andere topics worden weer eens de verschillende consoles tegenover elkaar gezet en hebben we weer allemaal Fanboys die roepen en schreeuwen.... :N

Maar de meeste topics hebben een goede sfeer en de meeste mensen zijn behulpzaam....

Er is nog hoop :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker gezellig hiero op het forum sinds (bijna) gta4 uit kwam..

Biocount,

Niet teveel op letten. Helaas laaien sommige topics wat op en reageren mensen heel erg persoonlijk en emotioneel... :duh: In andere topics worden weer eens de verschillende consoles tegenover elkaar gezet en hebben we weer allemaal Fanboys die roepen en schreeuwen.... :N

Maar de meeste topics hebben een goede sfeer en de meeste mensen zijn behulpzaam....

Er is nog hoop :Y

blablabla X360 dit!!! PS3 dat!!!, is altijd leuk om dat te lezen :dans:

Altijd lachen, vooral de X360 boys die zeggen dat de X360 beter is dan de PS3, en dan allemaal PS3 boys erop gaan reageren, gewoon fucking lachen!

Komen ze met de onozelste dingen aan, de menu is fijner en allemaal dat soort onzin. xD

En andersom,

Ontopic, ik zou niet verbaast staan dat GTA IV NIET voor de pc zou komen, als iedereen eerlijk zou toegeven of ze SA voor de pc gedownload hebben, zouden heel veel mensen 'ja' zeggen.

Ik denk dat dit voor IV hetzelfde gaat gelden, en mensen zeggen dat ze dan veel geld mislopen, dat zouden ze ook doen als GTA IV voor de pc zou komen, met vele downloaders.

Maar dit is mijn mening.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de PC versie allang op de plank klaar ligt... Maar er gewacht wordt tot de verkoop van de console versie terug loopt, en dan alsnog de PC versie afgeschoten wordt. Ik kan me niet voorstellen dat Rockstar afspraken met MS/Sony maakt om geen PC versie uit te brengen. Verkoop van PC versie is toch weer extra $$$. (of de twee moeten flink in de buidel hebben gegrepen) Wat betreft het copieren, volgens mij zijn er genoeg mensen die de PC versie zouden kopen ipv copieren.

Link to comment
Delen op andere websites

als r* GTA IV niet op de pc maakt dan schiet ik mezelf door me kop, nee geintje als R* GTA IV niet op de Pc doet dan zijn het zulke... weet ik veel daar zijn dan geen woorden voor..... :N

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij weten jullie er allebei geen bal van. Het is NVIDIA niet NVIDEA.

En Hederik, ga maar fijn op je basisschooltje stoer doen met je praatjes. GTA: SA Draait amper op een 6300.

Een Geforce 6200 haalt net 24 frames per seconde en ik denk dat een 6300 daar misschien 5-10 % boven zit. En dan mag je er van uit gaan dat een game speelbaar is bij ongeveer 35-40 frames per seconde. Voor de rest sluit ik me qua videokaart keuze aan bij osmgek. Maar dat zal over een jaar wel de ondergrens zijn.

Aangezien GTA IV voor de pc nog wel een tijdje weg licht zijn vergelijkingen met de huidige videokaarten een beetje scheef omdat de markt dan compleet anders is. Maar met een 6300 in je pc mag je blij zijn als je volgend jaar nog kan mijnenvegen op je pc. Dat is geen videokaart voor spelletjes, alleen om een windows bureaublad weer te geven.

Verder mag je gerust stelen dat met de geheugen prijzen van tegenwoordig 1 gigabyte wel oud is. Zeker als je wil gamen.

Ik schat zo in dat je voor GTA 4 toch echt 1.5 á 2 gb geheugen nodig hebt. En waarschijnlijk 2 of meer.

Ik hoorde iemand zeggen dat je van vista weg moet blijven, complete onzin. Om echt van sommige games te genieten heb je wel Vista nodig, omdat XP geen directx 10 ondersteuning biedt. Dit zal waarschijnlijk wel in GTA IV worden opgenomen.

Hehe!, Ik heb het getest op een nVIDEA 6300 (IV Amerikaanse versie) en dat ging prima!

1 GB geuheugen en VISTA!

Ik heb nooit gezegt dat Vista slecht is of wat dan ook, Dus voortaan zelf eerst GOED lezen kneusje :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij weten jullie er allebei geen bal van. Het is NVIDIA niet NVIDEA.

En Hederik, ga maar fijn op je basisschooltje stoer doen met je praatjes. GTA: SA Draait amper op een 6300.

Een Geforce 6200 haalt net 24 frames per seconde en ik denk dat een 6300 daar misschien 5-10 % boven zit. En dan mag je er van uit gaan dat een game speelbaar is bij ongeveer 35-40 frames per seconde. Voor de rest sluit ik me qua videokaart keuze aan bij osmgek. Maar dat zal over een jaar wel de ondergrens zijn.

Aangezien GTA IV voor de pc nog wel een tijdje weg licht zijn vergelijkingen met de huidige videokaarten een beetje scheef omdat de markt dan compleet anders is. Maar met een 6300 in je pc mag je blij zijn als je volgend jaar nog kan mijnenvegen op je pc. Dat is geen videokaart voor spelletjes, alleen om een windows bureaublad weer te geven.

Verder mag je gerust stelen dat met de geheugen prijzen van tegenwoordig 1 gigabyte wel oud is. Zeker als je wil gamen.

Ik schat zo in dat je voor GTA 4 toch echt 1.5 á 2 gb geheugen nodig hebt. En waarschijnlijk 2 of meer.

Ik hoorde iemand zeggen dat je van vista weg moet blijven, complete onzin. Om echt van sommige games te genieten heb je wel Vista nodig, omdat XP geen directx 10 ondersteuning biedt. Dit zal waarschijnlijk wel in GTA IV worden opgenomen.

Hehe!, Ik heb het getest op een nVIDEA 6300 (IV Amerikaanse versie) en dat ging prima!

1 GB geuheugen en VISTA!

Ik heb nooit gezegt dat Vista slecht is of wat dan ook, Dus voortaan zelf eerst GOED lezen kneusje :cya:

IV voor de pc?

Flikker op, IV is nog niet eens uit, ook niet in Amerika, want anders had iedereen op het forum hem al.

Kneusje

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat er ongeveer 15 gb of hoger in dat spel zit.

hoe zou het dan mogelijk zijn dat ROCKSTAR zoveel bestanden in een cd'tje gaan proppen.

ik denk niet dat het op de PC uit komt maar ik hoop van wel. :duh:

en als hij op de PC komt, ik weet dan zeker dat hij zeer langzaam gaat werken op de PC. :(

Bewerkt: door oki_eiland
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat er ongeveer 20 gb in dat spel zit.

hoe zou het dan mogelijk zijn dat allemaal ROCKSTAR zoveel bestanden in een cd'tje gaan proppen.

ik denk niet dat het op de PC uit komt maar ik hoop van wel. :duh:

Maar op meerdere dvd's? En dvdspelers kunnen toch ook gewoon DL dvds lezen?

Denk dat die dvd's niet het probleem zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker gezellig hiero op het forum sinds (bijna) gta4 uit kwam..

Biocount,

Niet teveel op letten. Helaas laaien sommige topics wat op en reageren mensen heel erg persoonlijk en emotioneel... :duh: In andere topics worden weer eens de verschillende consoles tegenover elkaar gezet en hebben we weer allemaal Fanboys die roepen en schreeuwen.... :N

Maar de meeste topics hebben een goede sfeer en de meeste mensen zijn behulpzaam....

Er is nog hoop :Y

blablabla X360 dit!!! PS3 dat!!!, is altijd leuk om dat te lezen :dans:

Altijd lachen, vooral de X360 boys die zeggen dat de X360 beter is dan de PS3, en dan allemaal PS3 boys erop gaan reageren, gewoon fucking lachen!

Komen ze met de onozelste dingen aan, de menu is fijner en allemaal dat soort onzin. xD

En andersom,

Ontopic, ik zou niet verbaast staan dat GTA IV NIET voor de pc zou komen, als iedereen eerlijk zou toegeven of ze SA voor de pc gedownload hebben, zouden heel veel mensen 'ja' zeggen.

Ik denk dat dit voor IV hetzelfde gaat gelden, en mensen zeggen dat ze dan veel geld mislopen, dat zouden ze ook doen als GTA IV voor de pc zou komen, met vele downloaders.

Maar dit is mijn mening.

Greetz

maar het kan ook gaan met de PS3 en de XBOX360 zij kunnen ook Bijv. gta SA downloaden en op de PS3 of 360 spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij weten jullie er allebei geen bal van. Het is NVIDIA niet NVIDEA.

En Hederik, ga maar fijn op je basisschooltje stoer doen met je praatjes. GTA: SA Draait amper op een 6300.

Een Geforce 6200 haalt net 24 frames per seconde en ik denk dat een 6300 daar misschien 5-10 % boven zit. En dan mag je er van uit gaan dat een game speelbaar is bij ongeveer 35-40 frames per seconde. Voor de rest sluit ik me qua videokaart keuze aan bij osmgek. Maar dat zal over een jaar wel de ondergrens zijn.

Aangezien GTA IV voor de pc nog wel een tijdje weg licht zijn vergelijkingen met de huidige videokaarten een beetje scheef omdat de markt dan compleet anders is. Maar met een 6300 in je pc mag je blij zijn als je volgend jaar nog kan mijnenvegen op je pc. Dat is geen videokaart voor spelletjes, alleen om een windows bureaublad weer te geven.

Verder mag je gerust stelen dat met de geheugen prijzen van tegenwoordig 1 gigabyte wel oud is. Zeker als je wil gamen.

Ik schat zo in dat je voor GTA 4 toch echt 1.5 á 2 gb geheugen nodig hebt. En waarschijnlijk 2 of meer.

Ik hoorde iemand zeggen dat je van vista weg moet blijven, complete onzin. Om echt van sommige games te genieten heb je wel Vista nodig, omdat XP geen directx 10 ondersteuning biedt. Dit zal waarschijnlijk wel in GTA IV worden opgenomen.

Hehe!, Ik heb het getest op een nVIDEA 6300 (IV Amerikaanse versie) en dat ging prima!

1 GB geuheugen en VISTA!

Ik heb nooit gezegt dat Vista slecht is of wat dan ook, Dus voortaan zelf eerst GOED lezen kneusje :cya:

Hederick,

Ik zei niet dat ik JOU hoorde zeggen dat je van vista weg moest blijven maar IEMAND dus misschien moet je zelf is een keer lezen. En nogmaals, het is NVIDA (of nVidia) niet NVIDEA, nVIDEA, Nivea of whatever. Ik begrijp dat je niet graag op je plaats wordt gezet maar schelden is niet nodig. (Who names his kid or himself Hederick anyway...)

Verder werd er gezegd dat er veel mensen GTA: SA hebben gedownload. Dat zal best kloppen, maar je moet ook realistisch blijven: Hoeveel mensen die het gedownload hebben, zouden het spel daadwerkelijk hebben gekocht als ze geen mogelijkheid tot downloaden zouden hebben? Ik schat minder dan de helft...

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ik graag willen maar ik heb niet echt een goed computerh hij kan wel crysis op low spelen

Ontopic: Als hij op pc zou komen is het vast weer een van die Game for Windows Live spellen en die zijn sh!t[/font].alles van pc wat op xbox360 was is Games for Windows Live spelletje :?:-(:ch::zz::cry::N

Bewerkt: door snowguard3
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...