Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

(...)

Ontopic, ik zou niet verbaast staan dat GTA IV NIET voor de pc zou komen, als iedereen eerlijk zou toegeven of ze SA voor de pc gedownload hebben, zouden heel veel mensen 'ja' zeggen.

Ik denk dat dit voor IV hetzelfde gaat gelden, en mensen zeggen dat ze dan veel geld mislopen, dat zouden ze ook doen als GTA IV voor de pc zou komen, met vele downloaders.

Maar dit is mijn mening.

Greetz

Leuk om te lezen dit! Voor iedereen die ik ermee gerust kan stellen bij deze:

Ik heb GTA III, VC en SA op de XBOX gespeeld. Heb het apparaat twee jaar geleden cadeau gedaan met games en al. Inmiddels heb ik GTA IV op de XBOX 360. Echter, ik heb vanmiddag even in de Dixons lopen rondneuzen.. En zowaar, SA stond er voor de PC, voor twintig euries.

Ik kon hem niet laten staan, en draai hem nu op mijn laptoppie! (vooral handig als mijn vriendin viva piñataa't op m'n 360)

Weer eeen legitieme €20,- voor R* erbij, een nieuwe motivatie om IV op de PC te releasen! :dans: Hoi hoi hoi! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Liberty city stories is ook niet op de PC gekomen(kweeniej zeker) dus het kan wel dat GTAIV alleen voor de consoles komt.

Voor de PC eigenaars sneu maar voor mij maakt het niet uit ik ga het hoedanook kopen voor de 360 of de PC.

liberty city stories is gewoon gta 3 maar dan voor de psp dus natuurlijk is het niet op de pc gekomen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de pc-release van GTA 4 eind juni of juli word aangekondigt zo was dat ook met san andreas paar maanden later werd hij aangekondigt maar we wachten rustig af!

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker gezellig hiero op het forum sinds (bijna) gta4 uit kwam..

Biocount,

Niet teveel op letten. Helaas laaien sommige topics wat op en reageren mensen heel erg persoonlijk en emotioneel... :duh: In andere topics worden weer eens de verschillende consoles tegenover elkaar gezet en hebben we weer allemaal Fanboys die roepen en schreeuwen.... :N

Maar de meeste topics hebben een goede sfeer en de meeste mensen zijn behulpzaam....

Er is nog hoop :Y

blablabla X360 dit!!! PS3 dat!!!, is altijd leuk om dat te lezen :dans:

Altijd lachen, vooral de X360 boys die zeggen dat de X360 beter is dan de PS3, en dan allemaal PS3 boys erop gaan reageren, gewoon fucking lachen!

Komen ze met de onozelste dingen aan, de menu is fijner en allemaal dat soort onzin. xD

En andersom,

Ontopic, ik zou niet verbaast staan dat GTA IV NIET voor de pc zou komen, als iedereen eerlijk zou toegeven of ze SA voor de pc gedownload hebben, zouden heel veel mensen 'ja' zeggen.

Ik denk dat dit voor IV hetzelfde gaat gelden, en mensen zeggen dat ze dan veel geld mislopen, dat zouden ze ook doen als GTA IV voor de pc zou komen, met vele downloaders.

Maar dit is mijn mening.

Greetz

maar het kan ook gaan met de PS3 en de XBOX360 zij kunnen ook Bijv. gta SA downloaden en op de PS3 of 360 spelen.

Ja, dit kan, maar moet je eerst die downloaden, daarna op een goede manier branden, en een omgebouwde Xbox 360 of PS3.

EN moet die ook console ook nog zo zijn dat die PS2/PSX of Xbox spellen kan spelen,(Bij de X360 gaat het wel iedergeval).

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar moet wel gek zijn om IV niet te releasen op de PC. Ik denk(en velen zullen het met me eens zijn) dat er meer mensen IV voor de PC zullen kopen, dan voor een Xbox 360 of Playstation 3. Daarbovenop komt nog dat veel meer mensen een PC hebben, en veel minder een console. Als je geen console hebt en je loopt in de winkel door de games zul je niet snel kijken naar IV. Maar heb je een PC, dan valt het op. Je twijfelt, koop ik hem? Of koop ik hem niet. Want je hebt er alle kans toe zonder extra kosten te maken. En op de PC is er ook een veel groter live-netwerk. Nu, Rockstar mag wel eens dringend een aankondiging doen van mij. Ik wacht in spanning af, dan heb je iets om naar uit te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het er niet mee eens Rivel :puh: Grapje. Rockstar Game´s is nu een Vijfde Deel aan het maken in de GTA Serie dus als Rockstar nu GTA IV op de PC gaat maken moeten ze de Vijcde Deel uitstellen. Maar als Rockstar Game´s gewoon verder gaat met het maken van de Vijfde Deel dan hoeven ze die niet uit te stellen ;) Dus dan moet je niet gaan rekennen op een PC Versie van GTA IV. :)

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

Liberty city stories is ook niet op de PC gekomen(kweeniej zeker) dus het kan wel dat GTAIV alleen voor de consoles komt.

Voor de PC eigenaars sneu maar voor mij maakt het niet uit ik ga het hoedanook kopen voor de 360 of de PC.

liberty city stories is gewoon gta 3 maar dan voor de psp dus natuurlijk is het niet op de pc gekomen

wat is dat nou weer voor een reden?

dat is net zoals zeggen dat Peugeot Frans is dus daarom mogen ze geen auto's maken!

btw, GTA Haas, ze zijn denk ik niet bezig met het vijfde deel, maar eerder een sub deel op dit deel (zoals Vice City)

Ik denk overigens niet dat het op de Computer komt, omdat ze dan nog teveel moeten her-progammeren...

EDIT:

bedenk me net, ze kunnen het natuurlijk altijd naar een andere RockStar sturen, zoals Rockstar Turkije als ze er daar nog geen hebben, dus in principe zou het wel kunnen zonder de vooruitgang van het volgende deel te belemmeren...

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop het zo! Als R* Het niet op de PC releast, Lopen ze echt veel geld mis. Ik zou het dan meteen kopen. We maken gewoon een Handtekeningen inzameling! :7

Link to comment
Delen op andere websites

@ Rivel hierboven:

(...) ....En op de PC is er ook een veel groter live-netwerk. (...)

Serverruimte van Xbox LIVE wordt gemaakt aan de hand van de vraag naar serverruimte, hoe meer aanmeldingen hoe meer ruimte er vrij komt. Dus wat je nu zegt is onzin natuurlijk! :D

Van PSN weet ik het niet, maar ik ga ervan uit dat Sony ook een dergelijk systeem heeft.

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTAIV niet op de pc gaat uitkomen, en waarom?:

-Je hebt zoiezo een hele goede pc + videokaart nodig om het te spelen, wat niet veel mensen hebben.

-Als GTAIV op de pc uit zal komen zal 90% van de mensen hem downloaden.

-GTAIV op pc zal 100% zeker gemod gaan worden, wat kan resulteren in zaken waar R* niet zo blij mee is.

-Als het zo was zouden er wel tekens zijn ondertussen, zoals een gelekte releasedate (of gewoon een officiele) of eventuele screens of meer info (gelekt door R* medewerkers)

Voor de mensen die zeggen dat R* het zeker wel gaan doen, omdat ze anders zoveel geld mislopen, dit valt heel erg mee, ze weten zelf ook wel dat hij dan heel veel gedownload gaat worden, en daardoor zal die extra winst dus heel erg tegenvallen, het kost tenslotte ook een hoop geld om zon spel (goed) naar de pc te porten, waardoor ze misschien nieteens winst maken.

Bewerkt: door Dx11
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTAIV niet op de pc gaat uitkomen, en waarom?:

-Je hebt zoiezo een hele goede pc + videokaart nodig om het te spelen, wat niet veel mensen hebben.

-Als GTAIV op de pc uit zal komen zal 90% van de mensen hem downloaden.

-GTAIV op pc zal 100% zeker gemod gaan worden, wat kan resulteren in zaken waar R* niet zo blij mee is.

-Als het zo was zouden er wel tekens zijn ondertussen, zoals een gelekte releasedate (of gewoon een officiele) of eventuele screens of meer info (gelekt door R* medewerkers)

Voor de mensen die zeggen dat R* het zeker wel gaan doen, omdat ze anders zoveel geld mislopen, dit valt heel erg mee, ze weten zelf ook wel dat hij dan heel veel gedownload gaat worden, en daardoor zal die extra winst dus heel erg tegenvallen, het kost tenslotte ook een hoop geld om zon spel (goed) naar de pc te porten, waardoor ze misschien nieteens winst maken.

Dat bedoelde ik!

Dat modden denk dat R* dat niet zo erg vind, dit was ook een succes voor alle GTA's.

En dat Downloaden denk ik ook gaat gebeuren, tenzij ze er een limited serial code erop gaan zetten.

Bijvoorbeeld dat je een serial 3 keer mag gebruiken en dan met je geregistreerde emailadres weer activeren ofzo.

Later

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTAIV niet op de pc gaat uitkomen, en waarom?:

-Je hebt zoiezo een hele goede pc + videokaart nodig om het te spelen, wat niet veel mensen hebben.

-Als GTAIV op de pc uit zal komen zal 90% van de mensen hem downloaden.

-GTAIV op pc zal 100% zeker gemod gaan worden, wat kan resulteren in zaken waar R* niet zo blij mee is.

-Als het zo was zouden er wel tekens zijn ondertussen, zoals een gelekte releasedate (of gewoon een officiele) of eventuele screens of meer info (gelekt door R* medewerkers)

Voor de mensen die zeggen dat R* het zeker wel gaan doen, omdat ze anders zoveel geld mislopen, dit valt heel erg mee, ze weten zelf ook wel dat hij dan heel veel gedownload gaat worden, en daardoor zal die extra winst dus heel erg tegenvallen, het kost tenslotte ook een hoop geld om zon spel (goed) naar de pc te porten, waardoor ze misschien nieteens winst maken.

Dat bedoelde ik!

Dat modden denk dat R* dat niet zo erg vind, dit was ook een succes voor alle GTA's.

En dat Downloaden denk ik ook gaat gebeuren, tenzij ze er een limited serial code erop gaan zetten.

Bijvoorbeeld dat je een serial 3 keer mag gebruiken en dan met je geregistreerde emailadres weer activeren ofzo.

Later

Wat dacht je van de hot coffee mod? En er is al iets van een Jerk Thompson gevonden in de GTAIV bestanden, als hij op de pc uitkomt gaat dat gegarandeerd een probleem worden...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTAIV niet op de pc gaat uitkomen, en waarom?:

-Je hebt zoiezo een hele goede pc + videokaart nodig om het te spelen, wat niet veel mensen hebben.

-Als GTAIV op de pc uit zal komen zal 90% van de mensen hem downloaden.

-GTAIV op pc zal 100% zeker gemod gaan worden, wat kan resulteren in zaken waar R* niet zo blij mee is.

-Als het zo was zouden er wel tekens zijn ondertussen, zoals een gelekte releasedate (of gewoon een officiele) of eventuele screens of meer info (gelekt door R* medewerkers)

Voor de mensen die zeggen dat R* het zeker wel gaan doen, omdat ze anders zoveel geld mislopen, dit valt heel erg mee, ze weten zelf ook wel dat hij dan heel veel gedownload gaat worden, en daardoor zal die extra winst dus heel erg tegenvallen, het kost tenslotte ook een hoop geld om zon spel (goed) naar de pc te porten, waardoor ze misschien nieteens winst maken.

Dat bedoelde ik!

Dat modden denk dat R* dat niet zo erg vind, dit was ook een succes voor alle GTA's.

En dat Downloaden denk ik ook gaat gebeuren, tenzij ze er een limited serial code erop gaan zetten.

Bijvoorbeeld dat je een serial 3 keer mag gebruiken en dan met je geregistreerde emailadres weer activeren ofzo.

Later

Wat dacht je van de hot coffee mod? En er is al iets van een Jerk Thompson gevonden in de GTAIV bestanden, als hij op de pc uitkomt gaat dat gegarandeerd een probleem worden...

Oke dan, ik weet 100% zeker dat hij uit gaat komen voor de pc. waarom?

omdat zijn ook niet gezecht hebben dat zij hem niet uit zullen brengen voor de pc, anders hadden ze dat al gezecht.

en qua downloaden betreft, zo te zien kun je hem downloaden voor xbox360 en de ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...