Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Ik denk dat GTAIV niet op de pc gaat uitkomen, en waarom?:

-Je hebt zoiezo een hele goede pc + videokaart nodig om het te spelen, wat niet veel mensen hebben.

-Als GTAIV op de pc uit zal komen zal 90% van de mensen hem downloaden.

-GTAIV op pc zal 100% zeker gemod gaan worden, wat kan resulteren in zaken waar R* niet zo blij mee is.

-Als het zo was zouden er wel tekens zijn ondertussen, zoals een gelekte releasedate (of gewoon een officiele) of eventuele screens of meer info (gelekt door R* medewerkers)

Voor de mensen die zeggen dat R* het zeker wel gaan doen, omdat ze anders zoveel geld mislopen, dit valt heel erg mee, ze weten zelf ook wel dat hij dan heel veel gedownload gaat worden, en daardoor zal die extra winst dus heel erg tegenvallen, het kost tenslotte ook een hoop geld om zon spel (goed) naar de pc te porten, waardoor ze misschien nieteens winst maken.

Dat bedoelde ik!

Dat modden denk dat R* dat niet zo erg vind, dit was ook een succes voor alle GTA's.

En dat Downloaden denk ik ook gaat gebeuren, tenzij ze er een limited serial code erop gaan zetten.

Bijvoorbeeld dat je een serial 3 keer mag gebruiken en dan met je geregistreerde emailadres weer activeren ofzo.

Later

Wat dacht je van de hot coffee mod? En er is al iets van een Jerk Thompson gevonden in de GTAIV bestanden, als hij op de pc uitkomt gaat dat gegarandeerd een probleem worden...

Oke dan, ik weet 100% zeker dat hij uit gaat komen voor de pc. waarom?

omdat zijn ook niet gezecht hebben dat zij hem niet uit zullen brengen voor de pc, anders hadden ze dat al gezecht.

en qua downloaden betreft, zo te zien kun je hem downloaden voor xbox360 en de ps3

Voor xbox inderdaad, maar dan moet je een omgebouwde xbox hebben wat lang niet iedereen heeft, dus daar valt genoeg geld uit te halen, voor pc hoef je niks aan te passen om m te downloaden, en voor ps3 kan je helemaal niet downloaden (ps3 is nogsteeds niet gecrackt + wie heeft er nou een blu-ray brander?)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weetje wat het is, ik ben zelf ook een fanatiek downloader maar voor een titel als GTA IV zou ik best wat geld willen uitgeven, misschien zelfs wel een console voor kopen. Het kan goed zijn dat dit bij veel andere downloaders anders ligt, maar ik vind die 90% procent ook misschien een beetje onzin... Er zijn genoeg mensen die de versie voor de PC gaan kopen denk ik en als ze slim zijn, doen ze een serial in de installatie zodat het al weer wat lastiger is om een illegale versie te kunnen gebruiken. En als je dan online gaat en iemand met de zelfde serial is al eerder online geweest, word je toegang online gewoon gestopt... Klinkt natuurlijk mooi allemaal, maar dit zal wel niet gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Weetje wat het is, ik ben zelf ook een fanatiek downloader maar voor een titel als GTA IV zou ik best wat geld willen uitgeven, misschien zelfs wel een console voor kopen. Het kan goed zijn dat dit bij veel andere downloaders anders ligt, maar ik vind die 90% procent ook misschien een beetje onzin... Er zijn genoeg mensen die de versie voor de PC gaan kopen denk ik en als ze slim zijn, doen ze een serial in de installatie zodat het al weer wat lastiger is om een illegale versie te kunnen gebruiken. En als je dan online gaat en iemand met de zelfde serial is al eerder online geweest, word je toegang online gewoon gestopt... Klinkt natuurlijk mooi allemaal, maar dit zal wel niet gebeuren.

Ik denk juist wel dat dit zal gaan gebeuren.

Hetzelfde principe als Battlefield op de PC. Als je op de officiele servers wilt spelen dan moet je het spel officieel kopen om met je code on-line te komen. (en deze code is dezelfde code als die je invoert tijdens de installatie)

Dus best een goede beveiliging om ervoor te zorgen dat er spellen minimaal gedowned worden.

Echter zal je dan zien dat er losstaande servers komen en dan kan het weer wel.

Het kan altijd gekraakt worden maar toch denk ik dat er een groot deel van de PC gebruikers zijn die ook nog gewoon PC games kopen.....

Maar goed eerst maar eens afwachten of het uberhaupt op de pc uit gaat komen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Oke dan, ik weet 100% zeker dat hij uit gaat komen voor de pc. waarom?

omdat zijn ook niet gezecht hebben dat zij hem niet uit zullen brengen voor de pc, anders hadden ze dat al gezecht.

en qua downloaden betreft, zo te zien kun je hem downloaden voor xbox360 en de ps3

Voor xbox inderdaad, maar dan moet je een omgebouwde xbox hebben wat lang niet iedereen heeft, dus daar valt genoeg geld uit te halen, voor pc hoef je niks aan te passen om m te downloaden, en voor ps3 kan je helemaal niet downloaden (ps3 is nogsteeds niet gecrackt + wie heeft er nou een blu-ray brander?)

maar dat doet er nog niet onder het feit dat rockstar ook niet gezecht hebben dat zij gta4 niet voor pc uit zullen brengen. als dit wel het geval was dat rockstar deze niet uit zullen brengen voor pc dan hadden ze dat a lang gezecht. maar dit was ook met gta vc ook al zo. eerst kwam deze op de ps2 uit, paar maanden later op de xbox en toen later op de pc. en ook bij gta sa het zelfde verhaal. trouwens met de gedownloade versie van gta vc kon ik niet op de multiplayer komen met een no cd patch. ik heb hem geprobeert te branden maar toen draaide hij al helemaal niet dus deze heb ik origineel gekocht op de ps2 en voor de pc ook, en met gta sa heb ik mij al helemaal de moeite bespaart om hem te kopen en als gta4 op pc uitkomt koop ik deze ook origineel. nederlandse staat wil zo wie zo dat iligaal downloaden aanpakken dit was vandaag bekent gemaakt op journaal en als nederland dan ook de amerikaanse regels handhaaft dan moet u reken op een boete van ca 5000 tot 7500 euro boete per iligale versie en somige torrent site zijn er ook al inmiddels mee gestopt en mininova.org heeft ook al een paar jaar last van rechtzaken dus het einde is in zicht met iligaal downloaden

Link to comment
Delen op andere websites

Oke dan, ik weet 100% zeker dat hij uit gaat komen voor de pc. waarom?

omdat zijn ook niet gezecht hebben dat zij hem niet uit zullen brengen voor de pc, anders hadden ze dat al gezecht.

en qua downloaden betreft, zo te zien kun je hem downloaden voor xbox360 en de ps3

Voor xbox inderdaad, maar dan moet je een omgebouwde xbox hebben wat lang niet iedereen heeft, dus daar valt genoeg geld uit te halen, voor pc hoef je niks aan te passen om m te downloaden, en voor ps3 kan je helemaal niet downloaden (ps3 is nogsteeds niet gecrackt + wie heeft er nou een blu-ray brander?)

maar dat doet er nog niet onder het feit dat rockstar ook niet gezecht hebben dat zij gta4 niet voor pc uit zullen brengen. als dit wel het geval was dat rockstar deze niet uit zullen brengen voor pc dan hadden ze dat a lang gezecht. maar dit was ook met gta vc ook al zo. eerst kwam deze op de ps2 uit, paar maanden later op de xbox en toen later op de pc. en ook bij gta sa het zelfde verhaal. trouwens met de gedownloade versie van gta vc kon ik niet op de multiplayer komen met een no cd patch. ik heb hem geprobeert te branden maar toen draaide hij al helemaal niet dus deze heb ik origineel gekocht op de ps2 en voor de pc ook, en met gta sa heb ik mij al helemaal de moeite bespaart om hem te kopen en als gta4 op pc uitkomt koop ik deze ook origineel. nederlandse staat wil zo wie zo dat iligaal downloaden aanpakken dit was vandaag bekent gemaakt op journaal en als nederland dan ook de amerikaanse regels handhaaft dan moet u reken op een boete van ca 5000 tot 7500 euro boete per iligale versie en somige torrent site zijn er ook al inmiddels mee gestopt en mininova.org heeft ook al een paar jaar last van rechtzaken dus het einde is in zicht met iligaal downloaden

ik heb een bluray/dvd/hddvd/cd brander:D van sony in mijn pc maar snap er niks van als ik een gebrande cd gewoon met muziek dan pakt de ps3 hem niet hij zegt alleen incompatible data ofso:P maar mijn pc herkent hem wel als blu ray disk

ontopic

gta IV komt wel uit op de pc ze wachten daar altijd even mee catharinus hierboven heeft wel gelijk

zal het even kort uitleggen

pc is de hoofdbron voor illegaal gamen

xbox en ps3 komt dat bijna niet voor

dus verkopen ze eerst console versies

want waarom zou je hem kopen als je hem kan downloaden

ja voor de game industrie maar er zijn mensen die dat niet snappen

dus rockstar wilde gewoon eerst vette winst maken is slim ik denk dat ze anders maar de helft hadden verkocht

en dat is nu gebeurd

DUS GTA IV KOMT WEL OP DE PC (he dat rijmt)

verwacht hem eind dit jaar denk dat ze aankondigen in augustus september

Link to comment
Delen op andere websites

PC-versie Grand Theft Auto IV per ongeluk bevestigd?

Het gerucht over een mogelijke PC-versie van Grand Theft Auto IV dook in januari al op, later in april kwam het opnieuw in het nieuws en vervolgens gaf Rockstar nog eens geen commentaar.

Zodoende zal het niemand verbazen als er toch nog een PC-versie aangekondigd wordt, en het begint er nu weer sterk op te lijken dat deze aankondiging spoedig zal gebeuren. Het verhaal gaat namelijk dat enkele mensen de technische dienst van 2K Games hebben gebeld over problemen met het geluid in de PC-versie van GTA IV. Natuurlijk bedoeld om de medewerkers uit de tent te lokken, wat aardig bleek te lukken. De medewerkers van de technische dienst verklaarden namelijk het volgende:

"The PC version of GTA IV has not even been announced for release and is still in development so is not about to be released on a website we have no knowledge of. We are unsure when the PC version of the game will be released as we are only technical support and do not receive information on the matter. I would suggest keeping an eye on www.rockstargames.com for any information."

Een gepaste hoeveelheid zout is nog steed op zijn plaats, aangezien het nog altijd een gerucht blijft. Maar waar rook is...

http://www.gamersnet.nl/nieuws/200807/pc_v...eluk_bevestigd/

Link to comment
Delen op andere websites

Een paar personen hebben een keer besloten Rockstar te foppen door hun E-Mails te sturen waarin er worrdt beweerd dat ze GTA IV PC hebben gedownloaded.

Dus:

The PC version of GTA IV has not even been announced for release and is still in development

Het bewijs dat GTA IV op de PC komt? :D

Het hele verhaal is @ http://rockstarscammer.blogspot.com/

Edit: Hmm, ik ben laat en blind. Ignore this post. T.T

Edit2@Dutchy: Zie mijn verklaring hierboven.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

Alhoewel ik eigenlijk niet achter de computer mag ben ik stiekem toch maar weer even online gekomen om dit te zeggen. Ik kwam laatst namelijk op een nieuws site waar stond dat GTA IV misschien in ontwikkeling was. Het mag dan wel niet op de waarheid berusten, maar hier heb je het bericht:

GTA IV voor de PC in ontwikkeling?

3 juli 2008, 11:10 uur

Een medewerker van Rockstar, heeft per ongeluk na een uitgebrijde mailsessie wat informatie vrijggegeven over een eventuele PC versie van GTA IV.

Een blogger die wat informatie vrij wou krijgen over een eventuele PC versie, heeft Rockstar gemaild. In de mail vroeg hij naar technische ondersteuning voor een gratis gedownloade PC versie van GTA IV. Hij deed dat met de volgende mail:

I recently downloaded your free version of Grand Theft Auto IV for the PC. Despite your unique instructions on how to get it to play, it has performed great. The first person driving view is simply amazing and the Nico Bellic character really makes me feel like I'm living the storyline. So much so that I feel bad in finding something to complain about, that being the surround sound. At times the back left speaker cuts out, specially when characters like little Jacob are speaking. Also when I call 911, the automated response starts, but cuts out when I am given emergency options. I am using a Sony Vaio LT VGCLT23E all-in-one desktop, an NVIDIA Geforce processor, and the Sony sound reality with external RCA speakers. Could it be that the speakers are simply not the same Sony brand? They work perfectly with my other applications. So I have to assume it's your game. I hope you can resolve this issue for me, your website was no help. It's a shame the multi-player isn't available for PC in the free version, but I can live with that, I don't want to be picky. Thank you for any help you can provide.Scotty

Rockstar zag deze versie als een vals en vraagt naar de website waar ze de PC versie hebben gedownload met de volgende mail:

Currently there isn't a PC release of GTA IV, especially not a free to download one.

Would you please be able to give details of the website from which you downloaded the Games.

Kind Regards

2K Games Tech Support

Omdat de blogger nog steeds zijn zin niet had, deed hij alsof hij GTA IV echt op zijn computer had staan en mailde het volgende terug:

Doesn't the website pay you to distribute the game? They didn't charge me anything. I thought

it was because the game did not include all the other options like multi player or PC technical help

on your website. Much like buying a used car, it is as-is. Sometimes you get a 30 days warranty

but a car is not the same as a computer game. I will look for the website I got it from, if I can't find

it I will ask my friend to send it to me again. I don't have time to search for it at the moment as I

must leave for work.

Is it possible our confusion is that I have emailed the wrong company?? I wanted to contact Rockstar

but your name has '2k games' after it.

Thank you for responding so promptly!

Scotty C

Blijkbaar bleek dit te helpen want, hij kreeg bevestiging over een PC versie in deze mail terug van Rockstar. Er is dus wel degelijk een PC versie van GTA IV op komst.

Hello,

Rockstar and 2K Games are both parts of Take Two Interactive, you have corrected the right company.

The PC version of GTA IV has not even been announced for release and is still in development so is not about to be released on a website we have no knowledge of. Have you got another version of GTA? There are other versions that are available on-line, the list are below, could it be one?

GTA

GTA 2

GTA 3

GTA Vice City

GTA San Andreas

If it's not one of these and it is (somehow) a Pc version of GTA IV, you can see why we would like to know the website address

Kind Regards

2K (And Rockstar) Games Tech Support

Bron

EDIT: Ik ben dan mischien wel niet de eerste die dit beweert maar dit klinkt nogal vertrouwelijk ;).

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

Alhoewel ik eigenlijk niet achter de computer mag ben ik stiekem toch maar weer even online gekomen om dit te zeggen. Ik kwam laatst namelijk op een nieuws site waar stond dat GTA IV misschien in ontwikkeling was. Het mag dan wel niet op de waarheid berusten, maar hier heb je het bericht:

GTA IV voor de PC in ontwikkeling?

3 juli 2008, 11:10 uur

Een medewerker van Rockstar, heeft per ongeluk na een uitgebrijde mailsessie wat informatie vrijggegeven over een eventuele PC versie van GTA IV.

Een blogger die wat informatie vrij wou krijgen over een eventuele PC versie, heeft Rockstar gemaild. In de mail vroeg hij naar technische ondersteuning voor een gratis gedownloade PC versie van GTA IV. Hij deed dat met de volgende mail:

I recently downloaded your free version of Grand Theft Auto IV for the PC. Despite your unique instructions on how to get it to play, it has performed great. The first person driving view is simply amazing and the Nico Bellic character really makes me feel like I'm living the storyline. So much so that I feel bad in finding something to complain about, that being the surround sound. At times the back left speaker cuts out, specially when characters like little Jacob are speaking. Also when I call 911, the automated response starts, but cuts out when I am given emergency options. I am using a Sony Vaio LT VGCLT23E all-in-one desktop, an NVIDIA Geforce processor, and the Sony sound reality with external RCA speakers. Could it be that the speakers are simply not the same Sony brand? They work perfectly with my other applications. So I have to assume it's your game. I hope you can resolve this issue for me, your website was no help. It's a shame the multi-player isn't available for PC in the free version, but I can live with that, I don't want to be picky. Thank you for any help you can provide.Scotty

Rockstar zag deze versie als een vals en vraagt naar de website waar ze de PC versie hebben gedownload met de volgende mail:

Currently there isn't a PC release of GTA IV, especially not a free to download one.

Would you please be able to give details of the website from which you downloaded the Games.

Kind Regards

2K Games Tech Support

Omdat de blogger nog steeds zijn zin niet had, deed hij alsof hij GTA IV echt op zijn computer had staan en mailde het volgende terug:

Doesn't the website pay you to distribute the game? They didn't charge me anything. I thought

it was because the game did not include all the other options like multi player or PC technical help

on your website. Much like buying a used car, it is as-is. Sometimes you get a 30 days warranty

but a car is not the same as a computer game. I will look for the website I got it from, if I can't find

it I will ask my friend to send it to me again. I don't have time to search for it at the moment as I

must leave for work.

Is it possible our confusion is that I have emailed the wrong company?? I wanted to contact Rockstar

but your name has '2k games' after it.

Thank you for responding so promptly!

Scotty C

Blijkbaar bleek dit te helpen want, hij kreeg bevestiging over een PC versie in deze mail terug van Rockstar. Er is dus wel degelijk een PC versie van GTA IV op komst.

Hello,

Rockstar and 2K Games are both parts of Take Two Interactive, you have corrected the right company.

The PC version of GTA IV has not even been announced for release and is still in development so is not about to be released on a website we have no knowledge of. Have you got another version of GTA? There are other versions that are available on-line, the list are below, could it be one?

GTA

GTA 2

GTA 3

GTA Vice City

GTA San Andreas

If it's not one of these and it is (somehow) a Pc version of GTA IV, you can see why we would like to know the website address

Kind Regards

2K (And Rockstar) Games Tech Support

Bron

EDIT: Ik ben dan mischien wel niet de eerste die dit beweert maar dit klinkt nogal vertrouwelijk ;).

het was zeker een illegale versie

er was volgensmij al gezegt dat de pc gta4 niet aankan ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

is dat wel een echte rockstar medewerker.

want ik kan me niet voorstellen dat rockstar de tijd heeft om serieus alle duizenden emails die ze krijgen te beandwoorden. want mestal krijg je een computer email terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...