Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk niet dat ie op de pc komt. gta iv was vooral om te laten zien wat de next gen consoles in huis hebben.

en ik denk dat rockstar zich meer gaat focussen op de next gen generatie inplaats van de pc.

verder zou gta iv helemaal doodgemod worden door allemaal modders als het op de pc komt en dat vindt ik jammer voor zo een mooi spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Klik hier.

Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar schijnbaar krijg je een bevestiging op de vraag of Gta:IV op de PC released per e-mail.

Het is dus onofficieel, maar uitgaande van dit bericht lijkt het me 99,99% zeker dat er een release komt. Daarbij zou Rockstar een enorm veel geld mislopen als ze het niet zouden doen.

Wat vinden jullie?

Hier zijn al redelijk veel topics over, je kan net zo goed je bericht

daarin achterlaten. In een van die topics heb ik ook al aangegeven

dat ik ervan overtuigd ben dat er géén PC release komt, omdat je

dan in de knoop komt met vastlopen, ruimte en tal van andere fac-

toren.

Ik zelf heb ook al naar Rockstar gemaild, dus het is allemaal afwachten

wat er teruggeschreven zal worden ;)

We weten het natuurlijk niet zeker. Maar ook ik verwacht wel een degelijke PC Versie. Ik denk dat de mail hierboven wel echt is hoor. Maar goed, dat kunnen we natuurlijk ook zelf uitvinden ? Dan moet iemand van GTAForum.nl een mail sturen naar Dan/Sam. En als het antwoordt wat je terug krijgt precies het zelfde is als dat van hierboven, dan is het denk wel nep. Dan heeft Rockstar gewoon een 'Standaard Mail' voor zulke vragen. Maar we kunnen het natuurlijk altijd proberen:

dan.houser@rockstargames.com (A.K.A: dan@rockstargames.com)

sam.houser@rockstargames.com (A.K.A: sam@rockstargames.com)

Iemand die goed Engels kan die zou even zo'n mailtje kunnen sturen naar Rockstar Games en het antwoordt dan duidelijk laten zien op GTAForum.nl

Misschien een idee ? :clown:

DSgregor:cya:

Ik heb gister al naar Dan.houser@rockstargames.com gemaild,

ik zal het mailtje terug hierop zetten :)

Bewerkt: door -_-Alex-_-
Link to comment
Delen op andere websites

Let niet op het einde, dat heb ik namelijk uit mijn Engels boek :$

And now we'll wait.

Rules for Words and Writing?

Unicom Plus, 2e klas havo.

We mochten het boek houden,

omdat er volgend jaar een

nieuwe methode komt, want

Unicom is verouderd :$

Link to comment
Delen op andere websites

dat ik ervan overtuigd ben dat er géén PC release komt, omdat je

dan in de knoop komt met vastlopen, ruimte en tal van andere fac-

toren.

Dat is echt de grootste bullshit die ik ooit gehoord heb. Je hebt totaal geen last van vastlopers als je je pc een beetje onderhoudt en geen virussen of van die dingen download. Trouwens, elke gemiddelde pc heeft al rond de 320gb ram en als gta 4 zal heus niet boven de 15 gig gaan wat betreft ruimte. Zo groot is het ook weer niet.

De pc-versie zal superieur blijven aan de console-versie door mooiere graphics, hogere resoluties, weinig bugs( omdat jullie onze bugtesters zijn), modbaarheid( 100de nieuwe wapens, auto's,...) en natuurlijk mouse en keyboard.

Link to comment
Delen op andere websites

dat ik ervan overtuigd ben dat er géén PC release komt, omdat je

dan in de knoop komt met vastlopen, ruimte en tal van andere fac-

toren.

Dat is echt de grootste bullshit die ik ooit gehoord heb. Je hebt totaal geen last van vastlopers als je je pc een beetje onderhoudt en geen virussen of van die dingen download. Trouwens, elke gemiddelde pc heeft al rond de 320gb ram en als gta 4 zal heus niet boven de 15 gig gaan wat betreft ruimte. Zo groot is het ook weer niet.

De pc-versie zal superieur blijven aan de console-versie door mooiere graphics, hogere resoluties, weinig bugs( omdat jullie onze bugtesters zijn), modbaarheid( 100de nieuwe wapens, auto's,...) en natuurlijk mouse en keyboard.

Ik heb een maat,

had met de release van GTA SA voor de PC een nieuwe

computer gekocht, zoveel mogelijk ruimte, zo snel mogelijk, die hele flikflak...

Dus hij kochtte GTA SA, heeft ie 3 keer probleemloos gespeelt, daarna hing

de hele computer vast.

Link to comment
Delen op andere websites

dat ik ervan overtuigd ben dat er géén PC release komt, omdat je

dan in de knoop komt met vastlopen, ruimte en tal van andere fac-

toren.

Dat is echt de grootste bullshit die ik ooit gehoord heb. Je hebt totaal geen last van vastlopers als je je pc een beetje onderhoudt en geen virussen of van die dingen download. Trouwens, elke gemiddelde pc heeft al rond de 320gb ram en als gta 4 zal heus niet boven de 15 gig gaan wat betreft ruimte. Zo groot is het ook weer niet.

De pc-versie zal superieur blijven aan de console-versie door mooiere graphics, hogere resoluties, weinig bugs( omdat jullie onze bugtesters zijn), modbaarheid( 100de nieuwe wapens, auto's,...) en natuurlijk mouse en keyboard.

320 gb ram? Wat voor supercomputer heb jij?

Ik heb een maat,

had met de release van GTA SA voor de PC een nieuwe

computer gekocht, zoveel mogelijk ruimte, zo snel mogelijk, die hele flikflak...

Dus hij kochtte GTA SA, heeft ie 3 keer probleemloos gespeelt, daarna hing

de hele computer vast.

Met de grammatica kennis op gtaforum gaat het helaas ook al niet te best.

Bewerkt: door overv161
Link to comment
Delen op andere websites

dat ik ervan overtuigd ben dat er géén PC release komt, omdat je

dan in de knoop komt met vastlopen, ruimte en tal van andere fac-

toren.

Dat is echt de grootste bullshit die ik ooit gehoord heb. Je hebt totaal geen last van vastlopers als je je pc een beetje onderhoudt en geen virussen of van die dingen download. Trouwens, elke gemiddelde pc heeft al rond de 320gb ram en als gta 4 zal heus niet boven de 15 gig gaan wat betreft ruimte. Zo groot is het ook weer niet.

De pc-versie zal superieur blijven aan de console-versie door mooiere graphics, hogere resoluties, weinig bugs( omdat jullie onze bugtesters zijn), modbaarheid( 100de nieuwe wapens, auto's,...) en natuurlijk mouse en keyboard.

Ik heb een maat,

had met de release van GTA SA voor de PC een nieuwe

computer gekocht, zoveel mogelijk ruimte, zo snel mogelijk, die hele flikflak...

Dus hij kochtte GTA SA, heeft ie 3 keer probleemloos gespeelt, daarna hing

de hele computer vast.

Dan ligt dat volkomen aan hem, als hij de game 3x probleemloos kan spelen dan moet hij bij de 4de x iets gedaan hebben dat niet mocht. Een pc heeft geen eigen willetje zoals sommige mensen denken. Als je maandelijks je drivers update(1 min werk) en af en toe wat ruimte vrijmaakt met speciale programma's kan er niks gebeuren. Ik game nou al 5 jaar echt serieus op de pc en heb nooit last gehad van vasthangers wat onoplosbaar bleek te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

320 gb ram? Wat voor supercomputer heb jij?

Komop man, 320 gb ram zit standaard inbegrepen vandaag de dag in elke pc.

Ik weet niet waar jij jouw pcs koopt, maar het maximale is op dit moment zo'n 8 GB.

Hier, Valve Hardware Summary. Als er zoveel mensen met 320 GB zijn, waarom gaat het dan maar tot 2 gig?

Bewerkt: door overv161
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, had ram en harde schijf verwisseld. Ik had het dus over de harde schijf. Meerderheid heeft over de 320 gig.

Bewerkt: door yunastie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een maat,

had met de release van GTA SA voor de PC een nieuwe

computer gekocht, zoveel mogelijk ruimte, zo snel mogelijk, die hele flikflak...

Dus hij kochtte GTA SA, heeft ie 3 keer probleemloos gespeelt, daarna hing

de hele computer vast.

Met de grammatica kennis op gtaforum gaat het helaas ook al niet te best.

Zeg eens hoe het dan wel moet :puh:

Ik kocht,

hij = onderwerp

dus ikvorm + te

kocht+te=kochtte?

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, had ram en harde schijf verwisseld. Ik had het dus over de harde schijf. Meerderheid heeft over de 320 gig.
Dat is opslagruimte, en dat heeft niks te maken met of het spel draait of niet, want GTA4 zat hoogstens een gigje of 10 innemen, en NEE JE COMPUTER LOOPT NIET SNELLER ALS HIJ LEGER IS, dat is een fabeltje wat nogsteeds heel veel mensen geloven, alleen als je computer minder dan 250mb vrij heeft kan hij langzamer gaan werken, verder maakt het nooit niet uit hoeveel ruimte je vol/vrij hebt.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...