Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Ik heb een maat,

had met de release van GTA SA voor de PC een nieuwe

computer gekocht, zoveel mogelijk ruimte, zo snel mogelijk, die hele flikflak...

Dus hij kochtte GTA SA, heeft ie 3 keer probleemloos gespeelt, daarna hing

de hele computer vast.

Met de grammatica kennis op gtaforum gaat het helaas ook al niet te best.

Zeg eens hoe het dan wel moet :puh:

Ik kocht,

hij = onderwerp

dus ikvorm + te

kocht+te=kochtte?

Kocht misschien?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sorry, had ram en harde schijf verwisseld. Ik had het dus over de harde schijf. Meerderheid heeft over de 320 gig.
Dat is opslagruimte, en dat heeft niks te maken met of het spel draait of niet, want GTA4 zat hoogstens een gigje of 10 innemen, en NEE JE COMPUTER LOOPT NIET SNELLER ALS HIJ LEGER IS, dat is een fabeltje wat nogsteeds heel veel mensen geloven, alleen als je computer minder dan 250mb vrij heeft kan hij langzamer gaan werken, verder maakt het nooit niet uit hoeveel ruimte je vol/vrij hebt.

Ja maar die gast begon over '' ruimte ''. En ik dacht aan de harde schijf. en ik zeg ook niet dat dat ervan afhangt.

En je pc loopt toch wel sneller hoor als hij leger is. Schijfdefragmentatie en schifjopruiming werken toch erg goed om mijn pc weer een tikkeltje sneller te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, had ram en harde schijf verwisseld. Ik had het dus over de harde schijf. Meerderheid heeft over de 320 gig.
Dat is opslagruimte, en dat heeft niks te maken met of het spel draait of niet, want GTA4 zat hoogstens een gigje of 10 innemen, en NEE JE COMPUTER LOOPT NIET SNELLER ALS HIJ LEGER IS, dat is een fabeltje wat nogsteeds heel veel mensen geloven, alleen als je computer minder dan 250mb vrij heeft kan hij langzamer gaan werken, verder maakt het nooit niet uit hoeveel ruimte je vol/vrij hebt.

Ja maar die gast begon over '' ruimte ''. En ik dacht aan de harde schijf. en ik zeg ook niet dat dat ervan afhangt.

En je pc loopt toch wel sneller hoor als hij leger is. Schijfdefragmentatie en schifjopruiming werken toch erg goed om mijn pc weer een tikkeltje sneller te maken.

Wat jij zegt klopt wel, maar het dat is Swap ruimte, dan plaatst je PC'tje een bestandje in je Harde schijf zodat je meer RAM hebt zodat hij weer wat sneller kan. Hoe meer ruimte, hoe meer hij tijdelijk kan opslaan. Dat heb ik eens geleerd bij ICT, maar verbeter me als het fout is :puh:.

Zeg eens hoe het dan wel moet

Ik kocht,

hij = onderwerp

dus ikvorm + te

kocht+te=kochtte?

Kocht misschien?

Heren, wat maakt dat nou weer uit of hij 2 t's neerzette, daar hoef je niet een hele discussie over te houden :duh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeg eens hoe het dan wel moet

Ik kocht,

hij = onderwerp

dus ikvorm + te

kocht+te=kochtte?

Kocht misschien?

Heren, wat maakt dat nou weer uit of hij 2 t's neerzette, daar hoef je niet een hele discussie over te houden :duh:.

Je bedoelt een t en een e teveel.

Ja maar die gast begon over '' ruimte ''. En ik dacht aan de harde schijf. en ik zeg ook niet dat dat ervan afhangt.

En je pc loopt toch wel sneller hoor als hij leger is. Schijfdefragmentatie en schifjopruiming werken toch erg goed om mijn pc weer een tikkeltje sneller te maken.

Klopt helemaal :)

Bewerkt: door overv161
Link to comment
Delen op andere websites

Hey mannen @ Gtaforum.nl! Omdat ik niet werd serieus genomen op www.gtaforums.com met mij nieuwe info, dacht ik, laat ik het hier maar posten. In de eerste post staat een samenvatting van wat ik gevonden heb, dus niet raar op kijken als de andere reacties iets quoten wat er niet staat ;), want ik heb het pas later veranderd.

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=360651&st=0

Dit was weer zo'n typisch Rockstar gesprek, met hun vage zinnen. Zodra je er achteraan vraagt, komen ze met een lame excuse. Wat vinden jullie ervan?

(btw, mijn thread werd gelocked vanwege twee spellingsfoutjes, gemaakt door rockstar :duh: )

Danku!

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar als ik een member van dat forum was, had ik ook zo gereageerd. Jouw Engels is VRESELIJK.

Voor de rest, het belooft wel wat, maar zoals gezegd, ik zou wel eens die bestanden willen zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar als ik een member van dat forum was, had ik ook zo gereageerd. Jouw Engels is VRESELIJK.

Voor de rest, het belooft wel wat, maar zoals gezegd, ik zou wel eens die bestanden willen zien.

Ik heb ze zelf weg moeten gooien, best logisch toch ;)

Over m'n engels, ik zag de fouten toen ik het net gepost had, maar ik kon het niet meer veranderen, omdat het topic al gelocked was...:( Die emails waren wel slecht engels, I admit :puh:

Bewerkt: door DeadlyDelight
Link to comment
Delen op andere websites

Hey mannen @ Gtaforum.nl! Omdat ik niet werd serieus genomen op www.gtaforums.com met mij nieuwe info, dacht ik, laat ik het hier maar posten. In de eerste post staat een samenvatting van wat ik gevonden heb, dus niet raar op kijken als de andere reacties iets quoten wat er niet staat ;), want ik heb het pas later veranderd.

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=360651&st=0

Dit was weer zo'n typisch Rockstar gesprek, met hun vage zinnen. Zodra je er achteraan vraagt, komen ze met een lame excuse. Wat vinden jullie ervan?

(btw, mijn thread werd gelocked vanwege twee spellingsfoutjes, gemaakt door rockstar :duh: )

Danku!

Ik zou geen idee hebben of het nou echt of nep is, maar wie weet. Toch vind ik het verstandig dat je naar GTAforums.nl ging want die .com vind ik echt waardeloos..

We zullen zien over een eventuele PC versie.

@Hierboven: Hoe weten ze dat je het nou hebt weggegooid of niet? Je kan zeggen dat het is verwijdert maar misschien heb je het nog, dus dat vind ik een beetje raar.

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

Hey mannen @ Gtaforum.nl! Omdat ik niet werd serieus genomen op www.gtaforums.com met mij nieuwe info, dacht ik, laat ik het hier maar posten. In de eerste post staat een samenvatting van wat ik gevonden heb, dus niet raar op kijken als de andere reacties iets quoten wat er niet staat ;), want ik heb het pas later veranderd.

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=360651&st=0

Dit was weer zo'n typisch Rockstar gesprek, met hun vage zinnen. Zodra je er achteraan vraagt, komen ze met een lame excuse. Wat vinden jullie ervan?

(btw, mijn thread werd gelocked vanwege twee spellingsfoutjes, gemaakt door rockstar :duh: )

Danku!

Ik zou geen idee hebben of het nou echt of nep is, maar wie weet. Toch vind ik het verstandig dat je naar GTAforums.nl ging want die .com vind ik echt waardeloos..

We zullen zien over een eventuele PC versie.

GTAforums.com waardeloos? Waar zijn jullie met je gedachten? Dit zijn heel logische reacties die je op de meeste Engelse internetfora zal vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mannen @ Gtaforum.nl! Omdat ik niet werd serieus genomen op www.gtaforums.com met mij nieuwe info, dacht ik, laat ik het hier maar posten. In de eerste post staat een samenvatting van wat ik gevonden heb, dus niet raar op kijken als de andere reacties iets quoten wat er niet staat ;), want ik heb het pas later veranderd.

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=360651&st=0

Dit was weer zo'n typisch Rockstar gesprek, met hun vage zinnen. Zodra je er achteraan vraagt, komen ze met een lame excuse. Wat vinden jullie ervan?

(btw, mijn thread werd gelocked vanwege twee spellingsfoutjes, gemaakt door rockstar :duh: )

Danku!

Ik zou geen idee hebben of het nou echt of nep is, maar wie weet. Toch vind ik het verstandig dat je naar GTAforums.nl ging want die .com vind ik echt waardeloos..

We zullen zien over een eventuele PC versie.

@Hierboven: Hoe weten ze dat je het nou hebt weggegooid of niet? Je kan zeggen dat het is verwijdert maar misschien heb je het nog, dus dat vind ik een beetje raar.

geen idee, blijkbaar vertrouwden ze dit hopeloos stukje nederlands wel ofzo, maarja, wat boeit het ;) Ook al waren de bestanden die ik gedownload nep (geen idee of ze het waren, vast wel ), ze zeiden weer best rare dingen.

gtaforums.com heeft :

a. slechte moderators

b. domme posters

c. niemand vertrouwd elkaar, zelfs als je alles filmt van die mailtjes en ze doorstuurt, is alles alsnog nep.

Bewerkt: door DeadlyDelight
Link to comment
Delen op andere websites

Hey mannen @ Gtaforum.nl! Omdat ik niet werd serieus genomen op www.gtaforums.com met mij nieuwe info, dacht ik, laat ik het hier maar posten. In de eerste post staat een samenvatting van wat ik gevonden heb, dus niet raar op kijken als de andere reacties iets quoten wat er niet staat ;), want ik heb het pas later veranderd.

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=360651&st=0

Dit was weer zo'n typisch Rockstar gesprek, met hun vage zinnen. Zodra je er achteraan vraagt, komen ze met een lame excuse. Wat vinden jullie ervan?

(btw, mijn thread werd gelocked vanwege twee spellingsfoutjes, gemaakt door rockstar :duh: )

Danku!

Ik zou geen idee hebben of het nou echt of nep is, maar wie weet. Toch vind ik het verstandig dat je naar GTAforums.nl ging want die .com vind ik echt waardeloos..

We zullen zien over een eventuele PC versie.

@Hierboven: Hoe weten ze dat je het nou hebt weggegooid of niet? Je kan zeggen dat het is verwijdert maar misschien heb je het nog, dus dat vind ik een beetje raar.

geen idee, blijkbaar vertrouwden ze dit hopeloos stukje nederlands wel ofzo, maarja, wat boeit het ;) Ook al waren de bestanden die ik gedownload nep (geen idee of ze het waren, vast wel ), ze zeiden weer best rare dingen.

gtaforums.com heeft :

a. slechte moderators

b. domme posters

c. niemand vertrouwd elkaar, zelfs als je alles filmt van die mailtjes en ze doorstuurt, is alles alsnog nep.

Dan hebben de Facepunch Forums ook domme posters, slechte moderators en niemand vertrouwd elkaar. Hey, wat vreemd, er zijn 142.256 leden!

Link to comment
Delen op andere websites

GTAforums.com waardeloos? Waar zijn jullie met je gedachten? Dit zijn heel logische reacties die je op de meeste Engelse internetfora zal vinden.

Ehm, ja dat zal wel. Maar wat in DeadlyDelight's laatste post stond, dat vind ik nou van GTAForums.com. Hoef jij niet te vinden, maar dat vind ik wel. En ik ben geen JULLIE, ik ben in jouw geval een JE. Dus niet iedereen vind dat..

Link to comment
Delen op andere websites

GTAforums.com waardeloos? Waar zijn jullie met je gedachten? Dit zijn heel logische reacties die je op de meeste Engelse internetfora zal vinden.

Ehm, ja dat zal wel. Maar wat in DeadlyDelight's laatste post stond, dat vind ik nou van GTAForums.com. Hoef jij niet te vinden, maar dat vind ik wel. En ik ben geen JULLIE, ik ben in jouw geval een JE. Dus niet iedereen vind dat..

dan word dit mijn nieuwe stekkie :tu::cya: gtaforums.com , laten we proosten op hun aantal domme posters :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, laten we weer gewoon ontopic gaan..

we zijn ontopic, als je even naar bovenscrolled en op de link klinkt ;)^_^ Maar opzich heb je wel gelijk, terug naar m'n info. Wat vinden jullie ervan? Als je vragen hebt hoor ik het graag hoor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...