Wienish Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 ik moet die scoopman niet :')Btw: die 68, zou die 68 jaar zijn, of zou die van '68 zijn?:$ Wat boeit het Veel mensen verwachten dat volgende week woensdag DE dag wordt. Take2 gaat dan hun praatje doen op de E3. Duimen jongens! Vorige jaar was er een livestream op www.gametrailers.com, ik weet niet of dat nu weer is, moet je maar even kijken . Duimen Tssssj, ik duim al.. wacht even, even tellen.. 11 jaar niet meer.
DeadlyDelight Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 ik moet die scoopman niet :')Btw: die 68, zou die 68 jaar zijn, of zou die van '68 zijn?:$ Wat boeit het Veel mensen verwachten dat volgende week woensdag DE dag wordt. Take2 gaat dan hun praatje doen op de E3. Duimen jongens! Vorige jaar was er een livestream op www.gametrailers.com, ik weet niet of dat nu weer is, moet je maar even kijken . Duimen Tssssj, ik duim al.. wacht even, even tellen.. 11 jaar niet meer. Mooi, ik al 14 jaar en 360 dagen niet meer, want ik heb nooit geduimd
AeroCool (gast) Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) ik Duim ook ik hoop dat Gta iv voor de pc word aangekodigt Bewerkt: 13 juli 2008 door dennis313
DeadlyDelight Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 ik Duim ook ik hoop dat Gta iv voor de pc word aangekodigt geeft het een weekje of 3. Als het dan nog niet is aangekondigd, dan mogen we onze hoop langzaam gaan verliezen...
Uitroepteken Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 ik Duim ook ik hoop dat Gta iv voor de pc word aangekodigt geeft het een weekje of 3. Als het dan nog niet is aangekondigd, dan mogen we onze hoop langzaam gaan verliezen... Welnee man. Het kan net zo goed in Januari 2009 aangekodigd worden, tot die tijd de hoop niet verliezen. Ze kunnen het ook in 2015 aankondigen, maar dat lijkt me sterk..
DeadlyDelight Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) ik Duim ook ik hoop dat Gta iv voor de pc word aangekodigt geeft het een weekje of 3. Als het dan nog niet is aangekondigd, dan mogen we onze hoop langzaam gaan verliezen... Welnee man. Het kan net zo goed in Januari 2009 aangekodigd worden, tot die tijd de hoop niet verliezen. Ze kunnen het ook in 2015 aankondigen, maar dat lijkt me sterk.. Lol Ergens in 2015.. 'Buy now! GTA Classics! With GTA IV/GTA Amsterdam/GTA Tokyo, all modified for the retro PC!' Bewerkt: 14 juli 2008 door DeadlyDelight
Uitroepteken Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 ik Duim ook ik hoop dat Gta iv voor de pc word aangekodigt geeft het een weekje of 3. Als het dan nog niet is aangekondigd, dan mogen we onze hoop langzaam gaan verliezen... Welnee man. Het kan net zo goed in Januari 2009 aangekodigd worden, tot die tijd de hoop niet verliezen. Ze kunnen het ook in 2015 aankondigen, maar dat lijkt me sterk.. Lol Ergens in 2015.. 'Buy now! GTA Classics! With GTA IV/GTA Amsterdam/GTA Tokyo, all modified for the retro PC!' Hmm, ik keek net in de toekomst en jij hebt gelijk..
Daan[NL] Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Zoals je in de titel kan lezen is het (bijna) bevestigd dat gta4 op de pc zal komen(einde dit jaar), ook is er een gerucht over de ds! Het spel op de pc zal uitkomen inclusief de downloadebele content van de xbox360! Er zal meer informatie komen met een persconferentie vandaag. Bron: www.powerweb.nl Bewerkt: 15 juli 2008 door Daan[NL]
Valto Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Zoals je in de titel kan lezen is het (bijna) bevestigd dat gta4 op de pc zal komen, ook is er een gerucht over de ds! Het spel op de pc zal uitkomen inclusief de downloadebele content van de xbox360! Er zal meer informatie komen met een persconferentie vandaag. Bron: www.powerweb.nl Einde dit jaar? lijkt me wel erg rap. Maarja we horen het nog wel en aan geruchten hebben we nix!
Daan[NL] Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Zoals je in de titel kan lezen is het (bijna) bevestigd dat gta4 op de pc zal komen, ook is er een gerucht over de ds! Het spel op de pc zal uitkomen inclusief de downloadebele content van de xbox360! Er zal meer informatie komen met een persconferentie vandaag. Bron: www.powerweb.nl Einde dit jaar? lijkt me wel erg rap. Maarja we horen het nog wel en aan geruchten hebben we nix! Van de ds is een gerucht. van de pc is bijna zeker;)
Valto Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Zoals je in de titel kan lezen is het (bijna) bevestigd dat gta4 op de pc zal komen, ook is er een gerucht over de ds! Het spel op de pc zal uitkomen inclusief de downloadebele content van de xbox360! Er zal meer informatie komen met een persconferentie vandaag. Bron: www.powerweb.nl Einde dit jaar? lijkt me wel erg rap. Maarja we horen het nog wel en aan geruchten hebben we nix! Van de ds is een gerucht. van de pc is bijna zeker;) ik hoop het voor degene die geen ps3/xdoos hebben
Wienish Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ehhmm, dit is echt al het zoveelste topic hierover. Gebruik de Zoeker devolgende keer... En zoals ik in andere topics al aangeef: Volgens mij komt er GEEN PC-release. een DS-release? De kans daarvoor schat ik nog kleiner in.
Daan[NL] Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ehhmm, dit is echt al het zoveelste topic hierover.Gebruik de Zoeker devolgende keer... En zoals ik in andere topics al aangeef: Volgens mij komt er GEEN PC-release. een DS-release? De kans daarvoor schat ik nog kleiner in. offtopic: Euhm , heb je de bron bekeken? volgens mij heb je het artikel geeneens gelezen. Niet eerst Boe gaan roepen. Maar blijf jij het maar lekker denken. Dit is btw een nieuw topic omdat ik het een nieuwsbericht vond. onntopic: Ben btw benieuwd wat de specs worden, ga namelijk een nieuwe game pc kopen:D
Daan[NL] Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Het is bijna aangekondigd Zie ook mijn andere topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=80106 Hoop dat er vandaag nieuws komt met die persconferentie
Wienish Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ehhmm, dit is echt al het zoveelste topic hierover.Gebruik de Zoeker devolgende keer... En zoals ik in andere topics al aangeef: Volgens mij komt er GEEN PC-release. een DS-release? De kans daarvoor schat ik nog kleiner in. offtopic: Euhm , heb je de bron bekeken? volgens mij heb je het artikel geeneens gelezen. Niet eerst Boe gaan roepen. Maar blijf jij het maar lekker denken. Dit is btw een nieuw topic omdat ik het een nieuwsbericht vond. onntopic: Ben btw benieuwd wat de specs worden, ga namelijk een nieuwe game pc kopen:D Jawel, k heb de bron gelezen.. maar ehh, dat powerweb lijkt met net zoiets als ongein.nl ofzo... Volgens mij word er gewoon alles neergezet waar ze aan denken als ze melig zijn o.O Zowiezo: die artikelen hoeven niet per sé echt ergens van af te komen, het kan ook zijn dat ze dat ter plekke verzonnen hebben.
Recommended Posts