Jump to content

missie hulp


shafiek

Recommended Posts

The Portland Chainsaw Massacre

ik kan niet verder ben lang bezig wie o wie kan mij hiermee helpen

Allereerst de melding dat dit meer thuishoort in LCS: Missie Hulp aangezien het hier een missie betreft van Liberty City Stories. Bij deze verplaatst.

Daarnaast kan ik je helaas niet erg goed helpen met deze missie, aangezien ik de game Liberty City Stories niet heb. Maar gelukkig hebben we dan altijd nog WikiGTA die een complete missiebeschrijving wijdt aan de missie waar je problemen mee hebt: *KLIK*.

Hopelijk kun je daar iets mee en anders is er vast wel iemand anders die wat meer tips voor je heeft :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook proberen vlak langs de dozen te lopen, dan blijven de mannetjes meestal erachter hangen, ze zijn niet zo slim namelijk. :puh: Je hebt ook vooral een wapen nodig waarmee je iemand met één schot dood kan maken, zoals de colt .357 en de Shotguns. Als het niet lukt kan je altijd nog een aanvraag doen in het Savegame Aanvraag Topic.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een moeilijke missie maar hij is makkelijk te maken. Als je in de boot bent moet je de gang doorlopen tot het einde. Ga naar rechts, je ziet een Colt Python liggen met .357 kaliber. Loop naar links in de gele marker. Schiet de gene in het filmpje meteen neer door middel van naar hem toe te draaien en met de R-toets.gif-toets op hem te richten. Druk dan meteen op Circle.gif om hem neer te schieten. Loop iets verder het ruim in en richt met de R-toets.gif-toets. Als hij op iemand richt los je weer een schot door middel van het Circle.gif. Gebruik dan de Left.gif&Right.gif om een nieuw doelwil te zoeken. Je ziet ze niet maar met de R-toets.gif-toets ingedrukt zal hij een nieuw doelwit zoeken als je de pijltjes gebruikt. Los weer een schot om die gene neer te leggen. Druk weer op een pijltje en herhaal het vooraf gaande. Kijk op de radar of er iemand te dicht bij dreigt te komen. Breng die dan eerst om. Mocht het toch mislukken door dat er iemand te dicht bij je is neem je een sprintje en draai je opeens om achter je er een paar neer te knallen. Blijf dan zo heen en weer lopen door het ruim en als je denkt ver genoeg te zijn draai je je weer om en los een paar schoten.

Als alle stromen dood zijn komt Vincenzo om te kijken of je al dood bent. Natuurlijk is dit niet het geval en gaat hij proberen om je eigenhandig om te brengen. Pak nu je SMG (Indien je een AK-47 hebt is deze nog makkelijker) en schiet hem neer. Let wel op dat je een afstandje hebt want Vincenzo komt naar je toe lopen en zijn kogels zijn erg krachtig.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet sowieso armor meenemen, shotgun met veel kogels is handig.

Zelf had ik ook nog wat granaten/bommen mee, zodat je die in de hoeken waar je niet bent kan gooien.

Als ik jou was zou ik ookNoodle Punk en Vigilante enWell Snacked Pizza doen, voor meer health en Armor.

Je kan anders Hier een savegame aanvragen, om de missies en/of zijmissies voor je te halen.

Edit: Asphalt was me voor, het is ook zooo lang typen ;)

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...