Jump to content

Een vraag over een kaartjeinvoegen


Jow Tommy Verceti

Recommended Posts

Hallo,

Als ik een kaartje van wikigta naar paint wil kopieren (alleen voor eigen gebruik natuurlijk :engel: ), bijvoorbeeld 1 met alle wapens dan komt het kaartje er wel maar al die bolletjes niet. Kan iemand vertellen hoe je dit wel voorelkaar krijgt?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt doordat de bolletjes eigen plaatjes zijn. Dit kan je verhelpen door naar het plaatje te gaan, dan als het plaatje er is op de knop 'Print Screen' drukken, dan in Paint plakken en op maat uitknippen.

Edit: @Jow Tommy Verceti 2 posts hieronder: Bedoel je mijn vraag in de SA Quiz?

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik de knop "Print Screen" (rechtsboven op het toetsenbord) en plak het dan in je fotobewerkingsprogramma. Ik wil wel benadrukken dat het verboden is om dit op je eigen site te zetten.

Edit: te laat :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een vraag over zo'n kaartje invoegen. Als ik bijvoorbeeld het kaartje van vice city met bolletjes wil invoegen. Dan druk ik op print screen en dan klik met rechtermuisknop op het kaartje en dan kopieren dan heb ik gewoon het hele kaartje zonder bolletjes. Als ik eerst op kopieren druk en dan print screen heb ik gewoon de print screen van de pagina waar ik op was dus nog niet het hele kaartje. Hoe krijg je het hele kaartje?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een vraag over zo'n kaartje invoegen. Als ik bijvoorbeeld het kaartje van vice city met bolletjes wil invoegen. Dan druk ik op print screen en dan klik met rechtermuisknop op het kaartje en dan kopieren dan heb ik gewoon het hele kaartje zonder bolletjes. Als ik eerst op kopieren druk en dan print screen heb ik gewoon de print screen van de pagina waar ik op was dus nog niet het hele kaartje. Hoe krijg je het hele kaartje?
Om even de onduidelijkheid hierover op te heffen: Druk niet eerst Print Screen en dan kopiëren, dan kopiëer je alsnog het kaartje zonder bolletjes. Als je gewoon Print Screen indrukt en dan plakt in Paint of een ander fotoprogramma dan moet hij goed zijn ;).

Verder zou ik gewoon, dat is het makkelijkst, de halve kaartjes onder elkaar plakken. Zo doe ik het ook altijd en ik vind het prima werken. Als je even het kaartje dat je wilt hebben aangeeft, wil ik hem wel even plakken hoor :).

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...