Jump to content

[Poll] Onderzoek Easter Eggs

Steel Dogg

Onderzoek Easter Eggs  

21 leden hebben gestemd

1. 1. Zou je het leuk vinden om een Easter Egg onderzoek te starten?

• Ja, lijkt me wel leuk
      9
    • Nee, het is niet leuk
      7
    • Ik weet het niet
      5

Recommended Posts

Beste GTAForum-leden. Ik zat erover na te denken om een onderzoek te starten naar de Easter Eggs in VCS. Dit heb ik in het verleden al eens eerder geprobeerd, en toen waren ook veel mensen geintresseerd, maar toen was de plan verkeerd. Nu heb ik eens na zitten te denken over het plan. We verdelen de leden in groepen. De ene groep gaat op die locatie kijken, de ander op die enz. Mijn plan is dus om VCS uit te kammen. Als je dan een Easter Egg hebt gevonden, maak je een foto. De kwaliteit maakt niet uit, als je maar bewijs hebt ;) . Ik hoop dat het een succes zal worden :Y. Je kan trouwens ook een reactie geven op dit onderwerp ^_^

Veel succes met stemmen :cya:

Bewerkt: door Steel Dogg
Delen op andere websites

Mij lijkt dit wel leuk. En moest dit er zijn, ik zou onmiddellijk mijzelf als kandidaat aangeven.

Maar ik zou gewoon een onderzoek starten ipv eerst te vragen of dat leuk zo zijn. ;)

Delen op andere websites

Goed bedacht.Het lijkt me wel leuk.Ik speel regelmatig VCS en ik zou wel willen meewerken ;).Ik ben alleen geen goeie screen maker :(.Duss is het erg als ik het dan gewoon met mijn fototoestel maak?

Mvg:Gino

Bewerkt: door gino99
Delen op andere websites

Ja, je mag gewoon met je camera foto's maken :Y, zolang je maar duidelijk bewijs hebt ;) Als de meerderheid voor Ja kiest, kan het binnenkort beginnen :Y

Delen op andere websites

Ik weet niet. Ik denk dat dit erg overbodig werk gaat worden, aangezien alle easter eggs nu wel ontdekt zullen zijn (zoveel easter eggs bevat GTA Vice City Stories immers niet). Bijna alle easter eggs heb ik al vermeld op de Easter Eggs (GTA Vice City Stories)-pagina op WikiGTA (op een paar geintjes met namen na dan), en daarom lijkt het mij nogmaals dus vrij overbodig om zo'n soort onderzoek te starten. Je zult hoogstens nog wat geintjes in de winkels in het spel vinden, maar daar blijft het volgens mij dan ook bij. Maar goed, zouden jullie graag zo'n onderzoek willen starten, ik houd jullie niet tegen hoor. ;)

Delen op andere websites

Ja, maar dit is een uitgebreide onderzoek ;) We zetten 5 man op 1 locatie. Trouwens, als iemand Hidden Interiors vind, mag die dat hier ook posten ;) Overigens wacht ik nog een paar dagen. Als de score negatief staat over mijn idee, stop ik ermee ;)

Delen op andere websites

Trouwens, als iemand Hidden Interiors vind, mag die dat hier ook posten ;)

In GTA Vice City Stories zijn geen interieuren verstopt. Alle interieuren worden gewoon gebruikt in missies en/of in de normale speelwereld.

En ik begrijp best dat je denkt dat meer man op één locatie veel zal kunnen vinden, maar die vlieger gaat niet op als alles wat je zou kunnen ontdekken gewoonweg al ontdekt is. :N

Delen op andere websites

Aangezien de meeste mensen willen dat er een Easter Egg Onderzoek komt, zal ik het maar gaan maken :Y Als je ergens niet mee eens bent of e.v.t. wilt veranderen, kun je dat in dit topic posten of mij een PM sturen :Y Ik sta altijd bereid voor het betere ^_^

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...