Arjen Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 1 woord : zoeken 1 woord: Spammen! <_< 2e keer al, je moet gewoon normaal gaan posten. Als je zegt dat ze moeten gaan zoeken hebben ze er toch niks aan. :notinpressed: De Esperanto lijkt wel een beetje op de Washington, alleen heeft het een langere vorm. Hij rijdt vooral rond op het 1e eiland bij de North Point Mall. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 1 woord : zoeken 1 woord: Spammen! <_< 2e keer al, je moet gewoon normaal gaan posten. Als je zegt dat ze moeten gaan zoeken hebben ze er toch niks aan. :notinpressed: De Esperanto lijkt wel een beetje op de Washington, alleen heeft het een langere vorm. Hij rijdt vooral rond op het 1e eiland bij de North Point Mall. oops verander hem wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 waar kan ik de esperanto vinden ? :blink: De Esperanto staat nergens vast op een plek, hij rijdt aardig hard, en heeft oranje achterlichten. Best langwerpig en rijdt heel vaak in de buurt van de Mall in Vice Point. Hele grote overdekte winkelcentrum waar je de missie 'Copland' moet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
phoenix Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 (bewerkt) Wat is mr whoop voor auto ? En waar kan ik hem vinden Bewerkt: 8 december 2004 door Lantyz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
anoniempje Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Daar had ik ook moeite mee zie mijn topic hierover Maar als je die ijssalon hebt gekocht dat ijscocarretje is de mr whoopy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Wat is mr whoop voor auto ? En waar kan ik hem vinden Is een autootje waar je ijsjes mee moet verkopen, als je bij de sunyard de kant van Little Havana opgaat, rechts langs de Hardware store, daar aan het eind linksaf, dan zie je op een gegeven moment een bedrijf staan met een ronddraaiende markering met een groen huisje erin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
phoenix Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 bedankt ik heb nu alle auto's in de showroom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 bedankt ik heb nu alle auto's in de showroom Mooi zo, het viel me mee dat je de Caddy hebt gevonden. Die kon ik eerst nergens op het golfterrein vinden. Echt heel stom. Nu kan je ook alle straatraces gaan doen met de Hotring-racer. De Cheetah met sirene is daar ook een hele goede voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
phoenix Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 bedankt ik heb nu alle auto's in de showroom Mooi zo, het viel me mee dat je de Caddy hebt gevonden. Die kon ik eerst nergens op het golfterrein vinden. Echt heel stom. Nu kan je ook alle straatraces gaan doen met de Hotring-racer. De Cheetah met sirene is daar ook een hele goede voor. :blink: raar dat was de eerste die ik vond . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 De Caddy staat ook bij de vuurtoren geparkeerd; Verborgen in een bosje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 :question: :question: :question: Huh ik had echt totaal geen moeite had alle 4 de lijstjes in een klein uurtje zonder echt te zoeken :S:S:S:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Ik kon de Phoenix niet vinden, de Virgo had ik veel moeite mee en ik wist eerst nog helemaal niet hoe alle auto's heetten. Ik wist bijv. helemaal niet hoe een Idaho of een Esperanto eruit zag. Toen had ik ook nog nooit van dit forum gehoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.