Jump to content

auto's


phoenix

Recommended Posts

1 woord :puh: : zoeken ;)

1 woord: Spammen! <_<

2e keer al, je moet gewoon normaal gaan posten. Als je zegt dat ze moeten gaan zoeken hebben ze er toch niks aan. :notinpressed:

De Esperanto lijkt wel een beetje op de Washington, alleen heeft het een langere vorm.

Hij rijdt vooral rond op het 1e eiland bij de North Point Mall. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

1 woord :puh: : zoeken  ;)

1 woord: Spammen! <_<

2e keer al, je moet gewoon normaal gaan posten. Als je zegt dat ze moeten gaan zoeken hebben ze er toch niks aan. :notinpressed:

De Esperanto lijkt wel een beetje op de Washington, alleen heeft het een langere vorm.

Hij rijdt vooral rond op het 1e eiland bij de North Point Mall. ;)

oops verander hem wel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

waar kan ik de esperanto vinden ? :blink:

De Esperanto staat nergens vast op een plek, hij rijdt aardig hard, en heeft oranje achterlichten. Best langwerpig en rijdt heel vaak in de buurt van de Mall in Vice Point. Hele grote overdekte winkelcentrum waar je de missie 'Copland' moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is mr whoop voor auto ? En waar kan ik hem vinden

Is een autootje waar je ijsjes mee moet verkopen, als je bij de sunyard de kant van Little Havana opgaat, rechts langs de Hardware store, daar aan het eind linksaf, dan zie je op een gegeven moment een bedrijf staan met een ronddraaiende markering met een groen huisje erin

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt

ik heb nu alle auto's in de showroom :D

Mooi zo, het viel me mee dat je de Caddy hebt gevonden. Die kon ik eerst nergens op het golfterrein vinden. Echt heel stom. Nu kan je ook alle straatraces gaan doen met de Hotring-racer. De Cheetah met sirene is daar ook een hele goede voor.

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt

ik heb nu alle auto's in de showroom  :D

Mooi zo, het viel me mee dat je de Caddy hebt gevonden. Die kon ik eerst nergens op het golfterrein vinden. Echt heel stom. Nu kan je ook alle straatraces gaan doen met de Hotring-racer. De Cheetah met sirene is daar ook een hele goede voor.

:blink: raar dat was de eerste die ik vond .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon de Phoenix niet vinden, de Virgo had ik veel moeite mee en ik wist eerst nog helemaal niet hoe alle auto's heetten. Ik wist bijv. helemaal niet hoe een Idaho of een Esperanto eruit zag. Toen had ik ook nog nooit van dit forum gehoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...