K.O. Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Hej gasten. Ik keek op WikiGTA naar de personages van GTA IV. Bij ene 'Elizabeta' stond het volgende: Elizabeta is een vrouw die met een machinegeweer in haar hand op artwork van GTA IV afgebeeld staat. Ze zal pas later in de verhaallijn verschijnen, maar haar rol is nog onbekend. Ik dus zoeken naar artwork waar ze op stond, maar ik kan echt helemaal niks vinden Kan iemand me hier misschien meer over vertellen? Reageren
HerrieM Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) Een kort zoektocht (met google) levert mij het volgende op: http://www.playthree.net/2007/04/gta-iv-se...-elizabeta.html Bewerkt: 5 mei 2007 door Joriz Reageren
K.O. Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Eh bedankt he Ik had met google alleen maar naar 'afbeeldingen' gezocht. Met de tags "gta-iv elizabeta" krijg je, als je zoekt over het internet en niet naar afbeeldingen, inderdaad een hoop meer results. :$ Niet dat er een hoop info bekend over is. Dat wat op WikiGTA stond was eigenlijk alle info wel. Nou toch nog bedankt he Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 De artwork van GTAIV ziet er beroerd uit zeg Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 De artwork van GTAIV ziet er beroerd uit zeg Zo'n ingescande versie zoals hierboven te zien is valt inderdaad wel wat tegen, maar ik vind de artwork van GTA III toch echt stukken erger. Bovendien: Er verschijnen vast nog wel mooiere artworks; vergeet niet dat het nog een flinke tijd duurt voordat GTA IV uit zal komen.Trouwens, zo slecht ziet ze er toch ook weer niet uit...? Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 De artwork van GTAIV ziet er beroerd uit zeg Zo'n ingescande versie zoals hierboven te zien is valt inderdaad wel wat tegen, maar ik vind de artwork van GTA III toch echt stukken erger. Bovendien: Er verschijnen vast nog wel mooiere artworks; vergeet niet dat het nog een flinke tijd duurt voordat GTA IV uit zal komen.Trouwens, zo slecht ziet ze er toch ook weer niet uit...? Nee niet echt ! Reageren
profile Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik vond het al die tijd ook al vreemd. Maar we hebben nu wel een screenshot. Maar hebben jullie ook informatie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.