Jump to content

Elizabeta?


K.O.

Recommended Posts

Hej gasten. Ik keek op WikiGTA naar de personages van GTA IV. Bij ene 'Elizabeta' stond het volgende:

Elizabeta is een vrouw die met een machinegeweer in haar hand op artwork van GTA IV afgebeeld staat. Ze zal pas later in de verhaallijn verschijnen, maar haar rol is nog onbekend.

Ik dus zoeken naar artwork waar ze op stond, maar ik kan echt helemaal niks vinden :?

Kan iemand me hier misschien meer over vertellen?

Link to comment
Delen op andere websites

Eh bedankt he :bier:

Ik had met google alleen maar naar 'afbeeldingen' gezocht. Met de tags "gta-iv elizabeta" krijg je, als je zoekt over het internet en niet naar afbeeldingen, inderdaad een hoop meer results. :$

Niet dat er een hoop info bekend over is. Dat wat op WikiGTA stond was eigenlijk alle info wel.

Nou toch nog bedankt he :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

De artwork van GTAIV ziet er beroerd uit zeg :duh:
Zo'n ingescande versie zoals hierboven te zien is valt inderdaad wel wat tegen, maar ik vind de artwork van GTA III toch echt stukken erger. Bovendien: Er verschijnen vast nog wel mooiere artworks; vergeet niet dat het nog een flinke tijd duurt voordat GTA IV uit zal komen.

Trouwens, zo slecht ziet ze er toch ook weer niet uit...? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

De artwork van GTAIV ziet er beroerd uit zeg :duh:
Zo'n ingescande versie zoals hierboven te zien is valt inderdaad wel wat tegen, maar ik vind de artwork van GTA III toch echt stukken erger. Bovendien: Er verschijnen vast nog wel mooiere artworks; vergeet niet dat het nog een flinke tijd duurt voordat GTA IV uit zal komen.

Trouwens, zo slecht ziet ze er toch ook weer niet uit...? :clown:

Nee niet echt ! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...