Jump to content

Bedrijvenmissies


Volvo-Friesland

Recommended Posts

Hoe start ik de missies van bedrijven als er niet zo'n 'marker' bij staat (o.a. the cherry poppers, the pole position enz.)
Bij het bedrijf Cherry Poppers kun je de missie starten door in de Mr. Whoopie te stappen, het voertuig dat je daar vindt. Verkoop 50 ijsjes achter elkaar en je hebt de missie gehaald.

De Pole Position Stripclub is te voltooien door 5 minuten te kijken naar een privéshow achter het algemene gedeelte. Loop de club binnen en loop door naar achteren. Daar zie je verschillende hokjes en je moet de eerste links hebben. Blijf daar 5 minuten zitten en je hebt het bedrijf voltooid.

De Boatyard is als ik het goed heb het laatste bedrijf waarbij geen roze marker staat en deze kun je voltooien door in één van de 2 boten te stappen die in het haventje liggen. Dan start namelijk de race Checkpoint Charlie en als je die binnen de tijd haalt zal er geld worden gegenereerd bij de ingang van de Boatyard.

Voor meer informatie kan ik je ook doorverwijzen naar WikiGTA, waar tevens alle bedrijvenmissies staan beschreven. Om precies te zijn op deze pagina: *KLIK*.

Veel succes ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

De Pole Position Stripclub is te voltooien door 5 minuten te kijken naar een privéshow achter het algemene gedeelte. Loop de club binnen en loop door naar achteren. Daar zie je verschillende hokjes en je moet de eerste links hebben. Blijf daar 5 minuten zitten en je hebt het bedrijf voltooid.

Hmmz sorry die is nog niet gelukt.. ik heb er 5 minuten gezeten en naar gekeken (:eten:) maar daara ging ik weg en toen was er nog niks gebeurt.. wat mot ik dan doen dan?!

Link to comment
Delen op andere websites

Ga er dan voor de zekerheid gewoon iets langer in, doe wat anders en dan na een nog een kwartiertje ofzo denk ik wel dat het is gelukt. Je moet (dacht ik weet ik niet zeker) wel de Strip club uit om de Asset completed te krijgen.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

De Pole Position Stripclub is te voltooien door 5 minuten te kijken naar een privéshow achter het algemene gedeelte. Loop de club binnen en loop door naar achteren. Daar zie je verschillende hokjes en je moet de eerste links hebben. Blijf daar 5 minuten zitten en je hebt het bedrijf voltooid.

Hmmz sorry die is nog niet gelukt.. ik heb er 5 minuten gezeten en naar gekeken (:eten:) maar daara ging ik weg en toen was er nog niks gebeurt.. wat mot ik dan doen dan?!

Wat jammer dat Mods af en toe verbeterd moeten worden... Geintje

Hij zegt 5 minuten, maar het is 10 minuten. Is erg lang. In totaal moet je er $600 aan geven. En elke 5 seconde geef je $5 als je er zit. De $600 hoeft niet in één keer, maar gewoon alles bij elkaar.

Makkelijk uitgerekend kan je dus concluderen dat je elke seconde $1 geef, 600 seconden heb je dus nodig om het totaalbedrag bij elkaar te krijgen, en dat is 10 minuten. Dus als je er nu nog een keer 5 minuten ga zitten, dan komt het allemaal goed. Het makkelijkste is gewoon om er te gaan zitten, als je het leuk vindt alle bewegingen een keer kijken, en daarna gewoon even 10 minuten iets anders gaan doen omdat de show verder toch niks aan is. Daarna duw je op RechterShift en is de Asset voltooid.

Link to comment
Delen op andere websites

De Pole Position Stripclub is te voltooien door 5 minuten te kijken naar een privéshow achter het algemene gedeelte. Loop de club binnen en loop door naar achteren. Daar zie je verschillende hokjes en je moet de eerste links hebben. Blijf daar 5 minuten zitten en je hebt het bedrijf voltooid.
Hmmz sorry die is nog niet gelukt.. ik heb er 5 minuten gezeten en naar gekeken (:eten:) maar daara ging ik weg en toen was er nog niks gebeurt.. wat mot ik dan doen dan?!

Wat jammer dat Mods af en toe verbeterd moeten worden... Geintje

Hij zegt 5 minuten, maar het is 10 minuten. Is erg lang. In totaal moet je er $600 aan geven. En elke 5 seconde geef je $5 als je er zit. De $600 hoeft niet in één keer, maar gewoon alles bij elkaar.

Sorry Baffie, maar je correctie is onterecht, aangezien mijn verhaal wél klopt. In je periode van afwezigheid, de afgelopen weken dus, is er nog iemand geweest met de vraag hoe lang hij erover moest doen om de Pole Position Stripclub te voltooien. Ook toen ontstond er onduidelijkheid, waarna PatrickW besloot om in de game-bestanden te checken hoeveel het nou daadwerkelijk was:
Nu komt dus de onduidelijkheid: Over het precieze geldbedrag dat je daar moet uitgeven bestaat onduidelijkheid. Ik raad je aan om dat hokje binnen te gaan en even 5 minuten wat anders te gaan doen. Pak wat drinken, lees de krant en na terugkeer kun je veilig weer uit het hokje. Nu krijg je de melding dat je de Pole Position Stripclub hebt gehaald.
Ik heb een hekel aan onduidelijkheden, dus ik heb het even in de SCM sources nagekeken.

In het hokje, betaal je elke 5 seconden $5. Als je in totaal $300 of meer hebt uitgegeven, is de "Asset Completed".

Dit betekend dus dat je minimaal 300 seconden, dus inderdaad 5 minuten in het hokje moet zitten. :sigaar:

5 Minuten is dus echt genoeg om de asset te voltooien, zoals je kunt lezen. Misschien dat de persoon in dit topic die het in 5 minuten niet haalde er net even te kort heeft gezeten om de asset te voltooien, maar feit is dat 5 minuten genoeg is.
Link to comment
Delen op andere websites

Voor de duidelijkheid, in dit stuk SCM code zit de check post-748-1178621132_thumb.jpg

$1086 is de variabele die bijhoudt hoeveel geld je hebt uitgegeven en als het meer dan 299 is, wordt de money-pickup aangemaakt ( en verderop verschijnt er ook nog de "asset completed" mededeling.)

Kanttekening:

Dit is wel op basis van de PC versie van Vice City. Het is niet 100% uit te sluiten dat het op de PS2 anders is. Maar ik heb geen PS2 versie van Vice City om het na te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...